Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

yetiman

Cateva poze sugestive pentru (ne)siguranta circulatiei.
Primele poze cu un Passat de la Politie (de Frontiera, ce-i drept)








,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

O alta depasire, de data asta nu doar ilegala ci si periculoasa. A intrat la limita intre cele 2 camioane.
Tot Passat. Sa fie masina de vina?  :lol:



,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Ionut


Harry


adiarc

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Stiri/ROMANI+ACUZATI+SLOVENIA+ACCIDENT+IN+LANT

Nu ar strica ca si la noi Politia sa înceapă sa faca preventie adevarata.....sunt nenumărați cei care in condiții nefavorabile,gen ceata sau ploaie puternica gonesc ca nebunii ,unii dintre ei cu niște coji de 20-25 de ani...

Cat despre distanța in trafic,cam 90% nu o respecta.....daca in oras la viteze redusă e mai putin grav,multi stau lipiți in spate la 140,iar alții intra in fata pe autostrada la schimbarea benzii la 1-2 m in fata......

Si mai sunt nenumărate lucruri ,așadar e timpul ca Politia sa iasă din boscheți si sa ia atitudine si sa faca preventie adevarata...momentan nici ei nu respecta norme minime de siguranta cum ar fii opritul kamikaze al mașinilor pe banda de urgentă....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul

#1640
http://www.ebihoreanul.ro/mobile/index.php?news_id=125979&action=display_news

intreb si eu, ca nu stiu exact cum functioneaza sistemul, dar e asa complicat sa semaforizam macar, toate trecerile peste CF? mai ales ca acolo unde s-a intamplat accidentul este un liceu

JohannDB

Quote from: marinul on March 09, 2016, 08:19:29 PM
http://www.ebihoreanul.ro/mobile/index.php?news_id=125979&action=display_news

intreb si eu, ca nu stiu exact cum functioneaza sistemul, dar e asa complicat sa semaforizam macar, toate trecerile peste CF? ....................

      Poți semaforiza toate trecerile la nivel cu calea ferată.... Din păcate azi nu mai sunt la modă "vechile bariere" ce cu lungimea lor de 7,50 metrii "blocau" toată trecerea peste calea ferată atunci când erau coborâte (le luai în parbriz de le forțai) și mai aveau, în plus, și acea "plasă" sub ele pentru a împiedica și pietonii, bicicliștii sau chiar animale să treacă aplecându-se pe sub barieră....
     Astăzi în "epoca" barierelor/semibarierelor automate, care bariere ocupă din păcate numai o bandă pe sens, dar mai ales la semnalizarea cu lumini și crucea "Sf. Andrei" (fără brațul semibarierei, cel puțin), unde nu mai ai un "obstacol" fizic în calea traversării, simțul de răspundere și mai ales "reset-ul" instinctului de conservare, duc la conseciințele expuse în situația dată.... Și "șoferul" avea 18 ani....abia i se uscase cerneala pe semnătură (cum se spune în "folclor") pe "carnet/card"... 
Cred, că (părere strict personală) numai  un sistem de "colți de dragon" care să iasă din carosabil la trecerile de nivel (precum colții din punctul de frontieră Siret, Suceava) ar mai opri orice doritor de senzații tari, la concurență cu trenul....

frunzaverde

Quote from: marinul on March 09, 2016, 08:19:29 PMintreb si eu, ca nu stiu exact cum functioneaza sistemul, dar e asa complicat sa semaforizam macar, toate trecerile peste CF? mai ales ca acolo unde s-a intamplat accidentul este un liceu

Este tehnic imposibil. Uite de ce:


Barierele sunt actionate de sistemul de semnalizare. Adica, pe sectiile principale, inzestrate cu blocuri de linie (in sistem CFR se numeste BLA sistemul), adica cu semnale la un numar (relativ) fix de kilometri, barierele se actioneaza in momentul in care trenul a intrat intr-un anumit bloc (in principiu penultimul inainte de bariera). Sistemul are informatia in orice clipa in ce bloc de linie (sectiune de ~2 km) este un tren. Doar ca sistemul asta e disponibil doar pe linii principale.

Multe sectii (mai ales secundare) de cale ferata, inclusiv Sarmasag - Marghita, nu au deloc semnalizare intre statii, ci doar in statii. Se circula ori in regim de cale libera, (un singur tren pe fiecare sectiune intre doua statii), ori in regim de conducere centralizata (un singur tren pe intreaga linie).Odata ce un tren a parasit o gara sau halta de miscare, sistemul stie DOAR ca trenul este undeva intre statia A si statia B. Care pot fi la 5 sau la 25 km. Atat si nimic mai mult. Deci, nu exista nici o metoda de a se actiona automat (sau macar centralizat) barierele.

Singura posibilitate sa existe bariere pe astfel de sectii este ca la fiecare trecere de nivel cale ferata - drum sa existe o cabina cu o persoana care sa se uite dupa tren si sa actioneze manual bariera. Ceea ce nu este fezabil, costurile ar fi pur si simplu mult prea mari, mai ales pe sectii unde avem cel mult un tren pe ora, si ala circuland cu 30-50-70 km/h. Ori instalarea de instalatii de centralizare si semnalizare mai moderne - care, la fel, pentru sectii ca cea de mai sus, este, la fel, nefezabil dpdv al costurilor.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


Danny550394

#1644
La ieșire de pe A1 la Cunta se sta pe autostrada.
Ocoliți pe DN.

PS: Acum ca am ajuns acasă iar intre Cunta și Săliște  nu era niciun accident  pot "mulțumi" celor de la Impregilo.
Coloana de TIRuri inainte de Cunta era de aproape 2 Km.

Marius

Quote from: yetiman on March 02, 2016, 10:50:29 PM
Cateva poze sugestive pentru (ne)siguranta circulatiei.
Primele poze cu un Passat de la Politie (de Frontiera, ce-i drept)



Probabil e acelasi cu cel din videoclipul de mai jos:

http://adevarul.ro/news/societate/gestul-inconstient-unui-politist-roman-volan--8_56e102d35ab6550cb8affdae/index.html

Idiot de-a dreptul!

yetiman

Nu era acelasi. Are alt numar de inmatriculare.
Asta insemna ca problema e si mai grava. Nu e unul singur...  >:(
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

e acelasi sindrom cu masinile de teren: te crezi in siguranta ca ai masina mai mare si conduci mai repede. Pe tine te nenorocesti cam la fel, dar cu restul e dezastru.

Trimis un mail la pfr@igpf.ro si semnalate cele doua cazuri, ca sa le faca un pic de instruire. Masinile nu se folosesc numai si numai la putere maxima. Daca inainte ati avut dacia 1300 si mergeati cu toti cei 54 CP, dupa aia Logan cu 75 de cai puere si pe aia folositi toti....cu noul passat nu trebuie mers chiar tot timpul cu 140 de CP.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohannDB

Quote from: alecu26 on March 11, 2016, 08:37:06 AM
e acelasi sindrom........

   Vreau să semnalez un aspect la fel ca cel al acestor "frontieriști"..... Mașinile albastre ale "ANAF-ului ANTIFRAUDĂ"; în ultma vreme persoanele ce conduc aceste mașini au devenit PERICOL prin depășirile de același gen cu cele din imaginile voastre... Depășesc în "orb" și la revenirea pe bandă îți taie fața pur și simplu; dacă nu frânezi scurt, te agață!! Nu mai au nici un dram de instinct de autoconservare și de respect în trafic, de parcă i-a orbit cineva și ceva.

Lvs_tm

^^

Exact acelasi lucru am vrut sa il mentionez si eu. I-am prins pe unii ce faceau depasire dupa depasire pe la Fantanita Haiducului din jud. Sb, iar cine cunoaste zona, stie ca acolo n-ai cum sa depasesti in conditii de siguranta.