Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

kitsune

Se practică destul de mult manevra. Cât mai din scurt.
Se mai practică în Constanța în oraș o altă manevră: pe bd. Mamaia pe porțiunea dintre pavilionul expozițional și Delfinariu, șoferii de autobuz au sportul lor. Stau in stație până când ajunge mașina de examen aproape în dreptul lor. Și apoi ies din stație. Ăștia se panichează că deh, candidați la șoferie, cap de cretă pune frână și scade 15 puncte, șoferul de autobuz se laudă la autobază câți a picat el azi. Și nu este folclor urban, pot confirma o căruță de instructori auto locali.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cipi

Se incadreaza aici... cred:

QuoteDispeceratul IPJ Vrancea a fost sesizat prin 112 cu privire la producerea unui eveniment rutier în localitatea Căiata, pe un sector de drum închis circulației publice, ce face parte din Autostrada A7, aflată în lucru.

Polițiștii rutieri care s-au deplasat la fața locului au constatat faptul că ,,un bărbat, de 32 de ani, a condus un autoturism pe un sector de drum din Autostrada A7 pe care se desfășoară lucrări de construcție și care nu este deschis circulației rutiere".

Șoferul a fost testat cu aparatele din dotare, rezultatele fiind negative. Bărbatul a fost transportat la spital.

,,În urma impactului autoturismului cu un palet cu glisiere metalice care urmau să fie montate, conducătorul auto a fost rănit, fiind preluat de cadrele medicale și transportat la spital, pentru a primi îngrijirile medicale necesare", a precizat IPJ Vrancea.
Adevarul.ro

TibiV

Este oficial (și incredibil), deși nu am link (sunt în spital și mă descurc greu cu mobilul...)

*TATĂL MINORILOR CARE AU CONDUS UN AUTOVEHICUL CU 157 KM/H A FOST REȚINUT!*

La data de 30 octombrie a.c., polițiștii din cadrul Poliției Municipiului Târgoviște - Biroul Rutier, sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Judecătoria Târgoviște, au continuat cercetările în cadrul dosarului penal întocmit sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de conducerea pe drumurile publice a unui autovehicul ori a unui tramvai de către o persoană care nu posedă permis de conducere și încredințarea unui vehicul pentru care legea prevede obligativitatea deţinerii permisului de conducere.

Astfel, față de un bărbat, în vârstă de 34 de ani, domiciliat în comuna Cojasca, a fost dispusă măsura reținerii pe bază de ordonanță pentru 24 de ore.

Din investigațiile efectuate s-a stabilit că, în perioada februarie-august a.c., în repetate rânduri și în baza aceleiași rezoluții infracționale, bănuitul ar fi încredințat un autoturism pentru a fi condus pe drumurile publice de către copiii săi minori în vârstă de 10 ani, respectiv 12 ani.
 
Pe parcursul zilei de mâine, 31 octombrie, bărbatul va fi prezentat magistraților cu propunere legală.

Polițiștii continuă cercetările sub supravegherea procurorului de caz.

Notă: Facem precizarea că, în cazul prezentat, efectuarea urmăririi penale este o etapă a procesului penal reglementată de Codul de procedură penală, activitate care nu poate, în nicio situaţie, să înfrângă principiul prezumţiei de nevinovăţie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

qionescu1

Am pus poza și pe un topic legat de Cluj. Cred că trebuie postată și aici, probabil și pe topicul cu extinderea drumurilor naționale la 2 benzi pe sens.

DN1C după extinderea la 4 benzi pe sectorul Apahida-Rascruci:
- s-a construit trotuar și pistă de bicicletă pe o singură parte în Jucu

- s-au montat parapeți metalici cu cadioptri reflectorizanți pe partea cu trotuarul și pistă de biciclete.

- s-a suprailuminat trecerilor de pietoni acolo unde există iluminat public

- trecerilor de pietoni au marcaje cu suprafață aderenta înaintea lor

- separator de sens. Cred că doar pt acest sector (curbă km 17). Nu era loc de separator new Jersey sau altceva, dar se pare că o soluție tot a fost găsită.




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Nu prea știu cât de sigur este separatorul ala de sens, dar as fi preferat sistemul cu cabluri. Îmi pare ca fiarele alea mai degrabă te omoară decât sa te protejeze. se plimba prin mașina în caz de impact.

alin2pas

Acel separator de sens cred că are doar rolul de sperietoare pentru bizoni, pentru a descuraja intrările voluntare pe contrasens. De asemenea, descurajează pietonii să traverseze prin loc nepermis.

oc7avian

Pare să fie aproximativ ce am găsit în link-ul de mai jos, deci nu doar de decor. Fac parte din categoria separatoarelor mediane slim. Nu mai știu dacă tot aici au fost discuții despre riscuri față de motocicliști între aceste T-Rail și SAFENCE (cel cu cabluri).

Aici sunt detalii cu produsul oferit de una dintre firme, cu poze și animații: https://www.passco.international/passco-t-rail

Dezastru însă parapeții metalici de pe margine. Niciun atenuator de impact. Ghilotină orizontală la fiecare intrare în curte/intersecție

TibiV

@alin2pas are dreptate.

Fix pe sectorul ăla, am fost depășiți prin stânga de un SUV (minim 150 km/h) în timp ce noi eram pe banda 2, sens Cluj-Dej...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

@TibiV Ce treabă au una cu alta? Dilema era câtă siguranță oferă. Și până acum văd că sunt singurul care a încercat să determine ce vede în poză.. în rest bursa părerilor.

Pentru descurajare bizoni există soluții mai ieftine testate cu succes, care au și mentenanță mai scăzută și nu necesită să intri atâta în asfalt & fundație  ;)

qionescu1

@oc7avian 

Care solutie ar fi fost mai potrivita?

Din cate vad eu nu se vor limita doar la acel sector de drum. Gropi in asfalt au mai fost facute pe aprox inca 100 metri daca nu ma insel.

oc7avian

Mi se par ok. Mentenanță mai facilă ca la Safence. Oricum, în spațiul ăla îngust doar reduc șansele unei coliziuni frontale. Loc de NJ nu e. Ar fi ideal să vedem măcar atât și pe DN2

Întotdeauna contează unghiul cu care se intră în ele, nu doar viteza

JohannDB

#8742
    Nooo, acum să vă întrebați,..... ""oare de ce ??""  Kilometrul 56 este la capătul unde pe sensul București - Ploiești se termină restricțiile zonei de șantier ale nodului, A3/A7.......

https://www.dcnews.ro/carambol-pe-autostrada-a3-in-prahova-a-fost-activat-planul-rosu-de-interventie_977732.html


""" Data publicării: 14.11.2024 07:48
BREAKING NEWS  Carambol cu 11 autoturisme pe autostrada A3, București - Ploiești. A fost activat Planul Roșu de Intervenție
Autor: Sonia Baciu | Categorie: Stiri
Traficul rutier este oprit la kilometrul 56 al A3, fiind deviat de la kilometrul 43 către DN1.

Un accident rutier în care au fost implicate 11 autoturisme și cei 25 de ocupanți ai acestora a avut loc, joi dimineață, pe autostrada A3, la km 56, în comuna prahoveană Râfov, sensul București - Ploiești.

"Având în vedere numărul mare de persoane implicate în accident, la nivelul județului Prahova a fost activat Planul Roșu de intervenție. Acționăm cu o autospecială de stingere, o descarcerare, 4 ambulanțe SMURD, o ambulanță pentru transport personal și victime multiple, cu sprijinul a 5 ambulanțe SAJ (dintre care una cu medic)", informează Inspectoratul pentru Situații de Urgență Prahova.

Din informațiile primite până în acest moment, nu există victime încarcerate, iar trei persoane ar fi în evaluare la fața locului, arată sursa citată.

Misiunea este în dinamică.

Potrivit Centrului Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române, circulația este oprită la kilometrul 56, fiind deviată de la kilometrul 43 către DN 1. Se estimează reluarea traficului pe A3 după ora 08.00.  """

   Mai acum câteva zile făceați unii afirmații legate de existența / inexistența autostrăzilor și-a traficului pe DN2, conectat cu accidentull de la Grănicești (Suceava)- nu mai intrăm în amănuntele acestui caz care s-a dovedit a fi altceva ....
   Aveam o replică, atunci, dar m-am abținut...., însă o spun acum: CONTEAZĂ numai și numai calitatea celui de la volan, indiferent de calitatea drumului... Dacă avem de-a face cu o persoană, cerebrală, răspunzătoare, "decentă" și cu simtul autoconservării la ea, nu lăsat acasă acest simț pe locul de unde persoana și-a luat cheile de la mașină, suntem "cât mai în siguranță"... Dacă avem de-a face cu-n "neanderthal-ian" (jignesc omul de Neanderthal) infatuat plin de sine și jegos direct proporțional cu prețul mașinii, nu mai suntem în siguranță; vom lua plăcuțe suedeze și atacuri ale acestora, dacă cutezi să-i "tragi de mânecă" chiar numai verbal..... N-ai cu cine !!
 

danutzu_1069

Nu stiu daca s-a dat ceva oficial o cauza, dar acolo, este in curba, este zona de padure, si umiditate persistenta, adica carosabil umed, poate cu polei in dimineata asta... Daca mai combini asta si cu anvelope de vara... iese reteta perfecta pentru carambol... Stie romanu sa pastreze distanta optima? nuuuu.

Hercule

Unde e zona in cauza?
A3 Km 56 nu spune nimic. (exista si A3/CJ km 56)
Deșteaptă-te române!