News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Fix asta o sa facă. Ce știu ei cel mai bine si este cel mai ieftin: INSTALEAZA UN INDICATOR
Nu tu NJ, nu Parapete, nu tu parapete cu role... Nimic!

Rongu

Ar fi cea mai proasta solutie montarea unui singur indicator - in acest caz triunghiul cu bulina neagra. Un ghiolban la volan nici nu va sti ce reprezinta cu siguranta atata timp cat ignora celelalte semnale rutiere. Poate mai multe indicatoare de avertizare , asezate in cascada, la 100 - 200 metri unul de celalalt sa sensibiliseze participantii la trafic mai seriosi , calmand putin traficul si implicit ( sa speram ) franarea si reducerea vitezei celor inconstienti. Dar aceste indicatoare trebuiesc sa fie mari,vizibile dese si asezate in paralel pe ambele laturi ale soselei , sa evitam situatia in care bizonul poate spune ca era pe banda doi si un camion obtura semnul de circulatie si nu l-a vazut. Defapt , parerea mea este ca ar trebui dublate toate semnele de circulatie , puse in paralel astfel incat sa pot fi vizibile chiar daca esti in depasire.
Dar cum inconstientii nu tin cont de semnale si de ceilalti participanti la trafic , ar trrebui instalate NJ si cand legislatia o permite radare fixe. Ar mai fi varianta (sience fiction ) ca politia sa patruleze ( pe bune )pentru a calma traficul dar nu cred ca o sa vad asa ceva in viitorul apropiat...

TVlad

De citi ani se stie ca acolo e punct negru? Ce au facut pina acum? Nimic, absolut nimic, nici macar indicatorul ala inutil nu l-au pus.

pasadia

QuoteCinci persoane au decedat și o alta a fost grav rănită, în urma unui tragic accident rutier produs în această seară în localitatea Gelmar, aparținătoare orașului Geoagiu.

[...]

S-a constatat că un autoturism a intrat într-un cap de pod iar toți cei cinci ocupanți ai autovehiculului, adulți de sex masculin, erau decedați.
O altă persoană, un biciclist în vârstă de 15 ani, aflat în trafic, a fost rănit, iar o femeie a suferit un atac de panică.

[...]

,,La data de 11 august 2023, în jurul orei 23.00, polițiștii au fost sesizați cu privire la producerea unui eveniment rutier, pe DJ705.
Din primele cercetări, polițiștii au stabilit faptul că un tânăr de 22 de ani, din localitatea Geoagiu, în timp ce conducea un autoturism din direcția Geoagiu spre Gelmar, a efectuat depășirea unui alt autoturism, a pierdut controlul volanului și a lovit un cap de pod, acroșând, totodată și un biciclist, care se deplasa pe partea carosabilă.
În urma impactului, a rezultat decesul conducătorului auto și a patru pasageri din autoturism, precum și rănirea biciclistului, un minor de 15 ani, care a fost transportat UPU Deva, în vederea acordării de îngrijiri medicale. Polițiștii continuă cercetările, în acest caz", a informat IPJ Hunedoara.

SURSA

gruia88

Legat de acest accident și lipsa benzii de urgență pe DeX , am trecut de dimineață pe lângă mașina oprită pe acostament , aici se vede riscul lipsei benzii de urgență plus spațiile de serviciu închise .


https://newsflux.ro/accident-grav-pe-dex12-un-barbat-a-murit-iar-alte-trei-persoane-sunt-grav-ranite-dupa-ce-un-tir-a-intrat-intr-un-autoturism-oprit/#google_vignette

RazesIesean

^Nu se stiu reguli elementare cand se opreste o masina pe acostament.
1. Se pun avariile
2. Se paraseste autovehiculul si se deplaseaza in afara carosabilului cu vestele reflectorizante (trebuie sa fie minimum locurilor din masina).
3. Soferul pune triunghiul la distanta de min 50 m, autostrazi si dex 100m.
4. Se informaza politia (in Germania Verkehrspolizei are numar dedicat 110) de potentialul risc de accident datorita vehicului oprit pe banda de urgenta.
5. Se solicita interventia celor de la tractari.

S-au respectat aceste lucruri, nu rezulta din articol.
Fac nenumarate pariuri cu sotia cand vad o masina oprita cu avariile sau fara pe banda de urgenta si zic ca e roman sau bulgar.
Pana nu se dau amenzi usturatoare nu se schimba nimic.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

oneLess

6. Dai de știre pe Waze mașină oprită pe acostament !

Sorinus

Si suni toti tiristii din zona sa ridice capul din telefon sau sa-si revina din starea de semi-constienta generata de oboaseala? Nu de alta dar asta era un drum drept, ziua si cu conditii meteo normale.

iulic

@pbh @TibiV @BIGRED1984. Centura Bacăului (= 16 km de autostradă) a fost ca un teaser, ca să se obișnuiască lumea cu trecerea de la DN2 la A7. Și s-a obișnuit repede :D.
Mie mi-e teamă, însă, de altceva: lumea din țara asta nu se obișnuieste, cu niciun chip, să păstreze distanța corespunzătoare în raport cu mașina din față. Dovadă sunt, printre altele, accidentele în lanț frecvente pe "drumul spre mare" (= A2).

bogdan4ice

Discutia este mult mai complexa iar cauzele sunt multiple.
Sigur i-ati vazut pe autostrazi pe cei care merg pe banda 2 indiferent daca depasesc sau banda 1 e libera, sau ca au vazut ei mai in fata o masina pe banda 1 pe care doresc sa o depaseasca.
In spatelor acestora vin cei care merg foarte tare si incearca sa ii preseze pe cei care sunt pe banda 2. Si asa se lungeste coada pe banda 2 si distantele se reduc iar pana la un carambol nu e decat o frana mai puternica generate de varii motive.

Din pacate prea putini circula sau stiu sa circule corect pe autostrazi.

S-ar putea rezolva cu mai multe camere de supravechere si amenzi trimise acasa...

Mojito

Asta este o boala pe care o vezi peste tot. Și să vezi accidente în lanț în Germania, Franța sau Italia. La Romania se mențin încă distanțele, pe aici distanta este de max. 10 metri când ești în coloane la 130 la ora. Dacă lași mai mult,  intra unul de pe dreapta instant, pui frana să menții distanta și ...paf se formează blocaj pt ca se frânează in cascada.

tom_sawyer

Un bărbat de 65 de ani a murit, iar o femeie este în stare gravă, la Terapie Intensivă, după ce microbuzul în care se aflau a fost spulberat de un TIR, lângă Constanța.

În mașina de transport pasageri - care staționa pe banda de urgență a Autostrăzii A4 - erau în total 12 persoane. Toate au ajuns la spital.

Nenorocirea s-a întâmplat la amiază. Microbuzul plin cu turiști staționa pe banda de urgență, din cauza unei defecțiuni tehnice, când fost lovit de TIR-ul cu număr de Republica Moldova. Atât de puternic încât mașina cu pasageri a fost aruncată prin balustrada de protecție.

Șoferul TIR-urului nu ar fi fost atent la drum, reiese din primele date ale investigatiei.

stirileprotv.ro

akacrys

^ Merg lunar pe E85 spre Bucuresti si e plin de tir-uri cu numere de Moldova si pot sa spun cu mana pe inima ca soferii aia n-au nicio treaba cu regulile de circulatie. Nu de multe ori i-am vazut gonind prin sensuri giratorii fara sa opreasca macar sa se asigure sau depasind benzile si fortandu-te sa te bagi pe acostament ca sa depaseasca ei.

dumbravaandrei

#8638
Cu aia cu nr romanesti te-ai obisnuit sau de ce nu zici nimic de ei?
Hai sa nu mai aruncam galeata de rahat pe altii cand ai nostri sunt campioni pe sate la agresivitate pe dn2...

JohannDB

@ dumbravaandrei... Las-o puțin mai moale..... Eu am bătut Moldova de peste Prut (vroiam să scriu cu "m" mic, Moldova, până la Stari Kazaci, pe R 30-ul "moldovenesc"..... Și toți "turizmenarii" și camionagii lor "MUREAU" la prezența luminii galbene și la sirenă.... După ce am trecut Prutul la Albița, , spre Huși - Crasna - Bârlad, "mi-am luat placa suedeză" de la moldoveni...... Vino cu mine ca să ai altă perspectivă.....
  Ți-aș recomanda un studiu pe parcursul traseului de la (de exemplu) Sibiu spre Nădalac 2, ca să vezi "comportamente".....