News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Stai ca onor MT vrea sa dubleze DN-urile prin interiorul localitatilor (vezi DN71).

tom_sawyer

#8551
^^
Cel alb lovit ce aștepta acolo? Nu pare sa fie niciun pieton care să traverseze. Iar Dusterul gri de ce frânează așa brusc?

Acolo ar merge făcut un pasaj pietonal subteran.

dumbravaandrei

#8552
Probabil vroia sa faca stanga sa intre pe straduta. Ce e drept, a cam oprit mai in fata.
Insa si daca oprea altfel, nu-l scapa de ghiulea...

E unul din contextele alea ciudate in care mortul, desi n-are vreo vina, a platit tarasania.

Da, normal ca trebuie radare fixe. Si nu numai pentru viteza, ci si pentru statul pe telefon. As pune ramasag ca soferul camionului ce l-a scapat in lateral ca scria el un mesaj de importanta cosmica, motiv pentru care belea ochii in telefon, nu la strada...

tom_sawyer

#8553
Trei persoane au murit şi patru au fost rănite într-un accident produs vineri după amiază pe autostrada A 1, în judeţul Dâmboviţa, unde un autotren a intrat în coliziune cu o autoutilitară.

Evenimentul rutier a avut loc vineri după amiază, la kilometrul 72 al autostrăzii A 1 Bucureşti – Piteşti, în zona localităţii Petreşti din judeţul Dâmboviţa. Primele date de la faţa locului arată că un TIR şi o autoutilitară s-au ciocnit. În urma impactului, autotrenul a ieşit de pe carosabil, a rupt parapetele metalic de pe marginea drumului şi s-a răsturnat într-un şanţ.

Nouă persoane se aflau în cele două autovehicule. Trei dintre acestea au murit şi alte patru au fost rănite.

ziaruldeiasi.ro

Din primele informații, se pare că duba era oprită pe banda de urgență pe sensul către Pitești, moment în care a fost izbită din plin de un TIR.

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/accident-grav-pe-a1-3-oameni-au-murit-si-alti4-au-fost-raniti-dupa-ce-un-tir-s-a-izbit-de-o-duba-parcata-pe-banda-de-urgenta-2858939

alin2pas

Ca observație personală: de multe ori am văzut mașini oprite pe banda de urgență în apropierea ieșirilor sau a parcărilor de pe autostradă, deci în locuri unde ar fi avut posibilitatea să evite staționarea pe banda de urgență. Cred că în multe cazuri e vorba despre inconștiența șoferilor care opresc mașina în astfel de locuri.
Pe altă parte, sfatul care ni se dă frecvent este că nu se stă într-o mașină oprită pe banda de urgență, ci se părăsește mașina și se trece dincolo de parapet, la o distanță sigură.

Feri

Se pare că a fost o pană:
QuoteŞoferul oprise pe banda de urgenţă pentru a repara o pană. Zona nu ar fi fost semnalizată corespunzător, spun martorii.
Sursa

TVlad

Iar TIR-ul ce cauta pe banda de urgenta? Tot legea lui Murphy? Din toata lungimea autostrazii nu a gasit alt loc si alt timp decit fix asta unde oprise furgoneta...

naivu

^Problema e că de multe ori cei opriți în banda de urgență nu ies cu totul din banda 1, mai rămân 20-30cm în afara benzii de urgență; autoturismele au spațiu destul să-i ocolească, TIRurile ocupând cam toată banda 1 nu și se întâmplă să-i acroșeze.

nirolf


Pericol major pentru șoferii obligați să ocolească Valea Oltului: tronsoane întregi din șoseaua Brașov – Sibiu nu au marcaje rutiere


QuoteMai multe tronsoane din șoseaua care leagă Brașovul de Sibiu sunt la negru, fără nici un marcaj rutier, potrivit unui cititor G4Media, care a avertizat că șofatul pe timp de noapte pe acest drum e extrem de dificil. Situația extrem de periculoasă se înregistrează exact în perioada în care Valea Oltului e închisă, iar mulți șoferi aleg să ajungă la Sibiu pe varianta Brașov.

E vorba despre șoseaua E 68, gestionată de Compania națională de drumuri CNAIR din subordinea Ministerului Transporturilor.


dumbravaandrei

Aseara am venit de la Ramnicu Valcea la Brasov via Vestem
1) destul de multe pietre mici pe carosabil. Ma mir cum de n-am vazut pe nimeni cu o roata sparta. Multe chiar inainte de portiunea afectata de lucrari (Turnu-Cornetu)
2) coloana continua si pe urcare, dar mai ales pe coborare.
3) Totusi, destul de fluent traficul. Faptul ca am avut coloana aproape continua din contrasens cu siguranta a descurajat "zmeii" sa se arunce in depasiri ucigase
4) N-ar strica iluminat stradal... sa mergi atatia km numai cu farurile din contrasens... esti mai odihnit dupa ce sudezi o ora, fara masca...

pasadia

^^ a anunțat DRDP Brașov că vor face marcaje săptămână ce incepe. Deci vor fi câteva blocaje în trafic suplimentare. Vezi aici.

JohannDB

  "Măcar" ....marcaje; că toată iluminarea bazată pe led-uri, cum am mai spus, emite o lumină neagră la fel ca a nopții, ca să nu jeneze/șocheze la ochi cu diferența lumină-întuneric.

SB76UFO

Nu imi dau seama daca accidentele provocare pe autostrada si Dx sunt datorate lipsei experientei de condus pe A & DX, starii proaste a autovehiculelor, a teribilisnului, etc, dar parca atatia parapeti avariati-distrusi/km nu am intalnit prin Europa, (cel putin un sfert de Europa cat am umblat).
Sau stam asa prost la intretinere?
"Prostia este eternă și invincibilă"

Cetatean

Mare parte e din felu cum se conduce. Conduc des,pe autostrazile din Transilvania...si e jale. Cel putin in perioada asta aglomerata.
Am observat cateva obiceiuri...stat pe banda 2 la 110 km/h
Intrat in fata pentru depasire tir.
Nu prea folosesc oamenii oglinzile.
Baietii cu bolizi au tendinta sa se lipeasca de tine desi ai 140?
Mai zic?


tom_sawyer

La data de 22 iulie a.c., în jurul orei 09.19, polițiștii din cadrul Serviciului Siguranță Rutieră au fost sesizați cu privire la producerea unui accident rutier pe DJ 226, în județul Constanța.

Potrivit IPJ Constanța, din primele verificări a reieșit că o femeie, de 52 de ani, conducând un motociclu pe DJ 226, dinspre localitatea Corbu către orașul Năvodari, ar fi pătruns pe sensul opus de mers într-o curbă și ar fi intrat în coliziune cu un ansamblu de vehicule format din cap tractor și semiremorcă (TIR), condus de un bărbat, de 57 de ani, care circula dinspre Năvodari către Corbu.

Impactul inițial a provocat coliziuni în lanț, implicând alte două motociclete, conduse de 2 femei, de 55 și 37 de ani, care se deplasau în aceeași direcție, dinspre Corbu către Năvodari.

Accidentul a avut ca rezultat vătămarea corporală gravă a femeii de 52 de ani, celelalte două suferind leziuni corporale ușoare.

Din cauza stării grave a femeii de 52 de ani, nu a fost posibilă testarea acesteia cu aparatul etilotest și cel din dotare, pentru depistarea eventualelor indicii cu privire la prezența substanțelor psihoactive.

În cazul conducătoarei de 37 de ani, testarea cu aparatul etilotest a indicat o valoare de 0,23 mg/l alcool pur în aerul expirat, iar testarea pentru substanțe psihoactive a fost negativă.

ziuaconstanta.ro