Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasadia

Trăiască lărgirea la 4 benzi făcută acum 2-3 ani... Nu o să facă nimeni legătură între cauza și efect, nu?

qionescu1

Lărgirea s-a făcut până la intrarea în Răscruci. Nu are legătură cu trecerile de pietoni de aici unde avem 1,5 + 1,5.

TVlad

Cauza principala e drumul prin localitate cu trafic mult prea intens.

oneLess

Cred că se potrivește mai bine aici deși e personalizat DEx12

videocliplul explicativ al lui RoadSafety

Erori de proiectare și siguranță - Drumul Expres DEx12

Cu politică de redare pe alte site-uri, asta e, dar recomand!


danutzu_1069

#8299
Cred ca personajul a avut probleme cu politia.... si aici își varsă oful... cu exagerării si trunchieri....
Că de, cine stă sa mai verifice ce zice el acolo ca așa ar trebui...

Ca un exemplu, indicatorul de sens giratoriu (așa scrie la legislație, si in mod logic si in normative)  "se amplasează înaintea unei intersecții cu sens giratoriu sau pe zona circulara din mijlocul intersecției"
Deci... mănâncă ... rahat..

concluzia: ce credibilitate are pentru restul?



pasadia

Vad ca asta e locatia accidentului. Iar indicatoarele de 4,40 par a fi aceleasi filmate de Street View inca din 2012. Imi e greu sa cred ca nu au inaltat nivelul soselei intre timp.

gruiarew

Zice transport agabaritic. Precis era mai înalt decât credea că e.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

carutasul

problema mea e că trec și eu pe acolo, mi s-a zbârlit un pic părul :)

rota

Să dăm Cezarului ce e al Cezarului, bun tare fagurele ăla daca a intrat cu 183 in el și a supraviețuit

Powered by API/PUM imgur uploader
sursa DRDP Craiova

oc7avian

Atenuatorul de impact și-a făcut treaba. Câte vieți ar mai fi salvate dacă n-am avea capete de pod sau șanțuri expuse, parapeți corect montați... Dacă ce vedem mai sus ar fi normalitate

AlexxC

#8307
Este fix atenuatorul de impact asupra caruia am atras atentia acum 2 ani la deschiderea lotului.
Acrosarea atenuatorului si producerea unei tragedii in acel loc era IMINENTA !!!! mai ales in conditiile declarate de DRDP Craiova: "Ceață cu vizibilitate sub 200 de metri. "
Da, atenuatorul si-a facut treaba, dar daca era instalat corespunzator accidentul poate nici nu s-ar fi intamplat.

Incompetenta CNAIR este CRIMINALA!!!!

O pozitie API asupra instalarii defectuase a elementelor de siguranta ar fi oportuna ...

Quote from: AlexxC on June 07, 2022, 01:14:34 PMAsa este proiectul? Nu pare prea safe.



tom_sawyer

Analiză Incidente Rutiere & Reducerea Accidentelor

În teorie, traficul eliminat ar însemna zero accidente, dar în realitate, soluțiile sunt mai complexe. Fiecare intersecție are un potențial diferit de îmbunătățire. Concentrăm eforturile pe reducerea numărului de accidente în proiectele de infrastructură rutieră, cu 4 membri ai echipei noastre certificați în "EBRD Road Safety Engineering E-learning Training"!
facebook.com/people/Centrul-de-Studii-Tehnice-Rutiere-si-Informatica/100057139403448/













Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Cred ca la o asemenea analiza se potriveste expresia "I call bullshit!"

Analizezi DN-uri, nu punctele negre (desi singura ti l-eai definit inhouse si ai montat indicatoare aferente de foarte mult timp).
Stabilesti doar 2 praguri, separand intreaga clasificatie de DN-uri in doar 3 categorii, insuficient detaliate la nivel de cifre
"Se confirma" ceva fals, caci aceeasi platforma gresita ca si DN2 are si DN1C intre CJ si Dej. Iar pe de alta parte sectorul de 2+2 Buzau - Ramnic e la fel colorat precum restul DN2