News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexandru_m

Sper ca l-au urcat putin si pe un cantar sau macar i-au verificat actele dupa.

Eterna tiganie cu 7,5 detarat la 3,5 tone, de data asta cu un chior la volan.

ionutpunctro

#7906
^^^

QuotePolițiștii Serviciului Rutier – Biroul Drumuri Naționale și Europene au acționat în cursul zilei de miercuri, 11 ianuarie, pe DN1 C, pe raza localității Jucu, în scopul prevenirii accidentelor rutiere și combaterii nerespectării limitei legale de viteză.

Polițiștii au constatat și sancționat 52 de fapte contravenționale. Cele mai multe dintre acestea, 45, au reprezentat depășiri ale vitezei regulamentare.

În cadrul acțiunii au fost reținute 13 permise de conducere, toate pentru nerespectarea regimului legal de viteză.

In localitate:



Sursa:
https://www.gherlainfo.ro/raiul-vitezomanilor-pe-drumul-gherla-cluj-politistii-i-au-lasat-fara-permis/


Haideti cu radarele alea fixe odata.. :help:


danutzu_1069

Cam ce înseamnă staționarea / circulația cu viteza redusa pe banda de urgență.
Nu știu can și unde, dar este în România, și pare sa fie pe un segment nou de autoatrada
https://www.facebook.com/reel/747373550141156?s=yWDuG2&fs=e
(nu va grăbiți sa spuneți ca e mașina de politie, este doar de la... paza autostrăzii...  :lol:  :lol:

neobluenet

Pare a fi langa pe A1, langa Branisca, se vede viaductul pozat de @rocklee de nenumarate ori. Astia care patruleaza pe autostrada mereu merg pe banda de urgenta. Nu stiu de ce nu pun camere de supraveghere pe tot locul, iar in CIC 1-2 persoane se uita si mai e un echipaj care se deplaseaza la locul unde este un accident ca sa ia datele masinilor implicate pentru reparatii la infrastructura pe RCA. Cred ca ar fi si mai ieftin pe termen lung.

JohannDB

#7910
      Îmaginile video sunt pe A1, sensul spre Ilia, cam pe la jumătate între Mintia și Bănișca, respectiv km 377 + 200/300m, .... "Fierul de călcat" al "pazei" de autostradă se află în dreptul semnului de restricție la 100km/h amplasat după borna 377 la cca 200-300 m spre pasajul peste DJ 706A de la intrarea în satul Brănișca, unde A1 urcă pe deal, pe nordul satului.....

 Acești paznici de autostradă, m-am convins de nenumărate ori că devin UN REAL PERICOL pentru trafucul beznii 1 de autostradă.... De multe ori îi vezi char opriți pentru varii motive !! Semnalizarea luminoasă deficitară, cu niste rahaturi de lumini galbene, 90 % ineficiente, că e zi că e noapte (mai ales acum că merg numai pe baterie/în cazul de față...  Șoferul camionului, din cine știe ce motiv s-a trezit cu el în "colț" chit că n-a adormit; la mersul în coloană nu vezi mult în dreapta și normal ar fi ca pe "urgență" să n-ai gură cască.... În fața mea am văzut în zona Timișoara un astfel de eveniment: în coloană pe banda 2, unul mai din fața mea, o dubă, din varii motive s-a trezit brusc să se bage-n banda 1 între camioane.... Proastă manevră; i-a tăiat calea camionului, acesta n-a putut evita spre stânga banda fiind cu mașini și unica manevră rămasă a fost doar evitarea pe banda de urgență... Rezultatul, dezastru, pentru că vizibilitatea spre dreapta în coloană este scurtă, concentrarea spre stânga/mijloc maximă la manevra idioată și la evitare, a jumulit, la fel ca aici, o masină de pază , ce se târâia pe "urgență".... N-au fost victime, dar am pierdut timp!! Noroc că n-a fost cu lățime, camionul respectiv.....



Powered by API/PUM imgur uploader

alexandru_m

Vreau sa readuc in atentie situatia legata de Pasajul Unirii din Bucuresti.

Bariera holografica

Iata solutia aplicata in Sydney, unde aveau o problema identica.

dr4qul4

problema la aceste sisteme este ca au nevoie de intertinere permanenta. Si la noi asta e o problema.
Eu as face asa:
1. Lasat indicatorul actual cu bare peste 3 din 4 benzi. Dar pus un indicator de preselectie benzi peste el (si aranjate barele dupa fiecare lovire)
2. lasate marcajele de pe asfalt dar lungita putin linia continua (si dublata)
3. Grinda de gabarit ca inainte (antitanc, prinsa in beton  nu in suruburi) si inca un limitator cu bara legata cu lanturi (mobila) la 50m inainte. Adcia ceva de genul:







Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

dr4qul4

putin offtopic..
Dupa incidentele astea de la Pasajul Unirii (daca nu era cel cu autocarul puteam sa spun chiar ca e noroc) am inceput sa fiu si eu mai atent la gabaritul de inaltime.
Saptamana asta mi-am schimbat masina si asta e putin mai inalta si are haion . Ieri, in parcare la Auchan dau sa deschid portbagajul, dar ma uit atent in sus si tin de el. Si bine am facut pentru ca altfel lovea in prinderea tevii de deasupra.
Daca nu erau incidentele astea sigur ii faceam cel putin o indoitura.

Asa ca stau si ma intreb...ultimul care a ramas blocat in pasaj, pe ce lume traieste?
Parca avea numar de IF. Chiar nu s-a uitat la televizor in ultima luna?
Sau pur si simplu nu mai exista instinct de conservare? Ca nu pot intelege cum nu se aprinde un beculet rosu cand treci printr-o zona predispusa la accidente!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

alexandru_m

Pai ultimul care a ramas avea in talon 3.39 parca, dar normal ca suprastructura era refacuta si era mai inalta...

Poate soferul nu era la firma aia de mult timp ca sa stie de modificari, s-a uitat in talon cand s-a urcat in prima zi la volan si aia a fost.

Eu unul am pus frumos ruleta pe tot ce am condus (nu turisme) ca sa stiu exact cum stau. Altii se pare ca nu sunt asa de scrupulosi.

dr4qul4

#7915
Azi in Sebes.. 
QuoteAccident rutier a avut loc duminică, 15 ianuarie, în jurul orei 20.00. Șoferul autoturismului Volkswagen, cu numere provizorii de înmatriculare
Sursa:Ziarul Unirea
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

TVlad

Albanezii, soferi renumiti in Transilvania pentru calitatile lor deosebite...:)
De fiecare data cind am ajuns in judet era sa o patesc. Intrigat de diferenta fata de alte regiuni, i-am intrebat pe colegii mei din Cluj daca e vreo explicatie si au inceput sa rida. Descoperisem si eu, cum s-ar zice, roata...

horatiu.cosma

Cred că în astfel de cazuri de accident cu deces ne putem abține de la asemenea remarci...

TVlad

Mda, giratoriu...Cine o fi vinovat? Doar soferul pentru ca a avut viteza prea mare? Sau obstacolul? Cum ar putea fi proiectate giratoriile astfel incit in caz de impact sa asigure decelerarea nedistructiva, fara rasturnare si fara pericol pentru ceilalti conducatori auto?

dr4qul4

intr-o zona urbana, este mai bine ca giratoriul sa opreasca masina, decat sa-l proiecteze in alte masini sau in pietoni.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,