Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

@medicul de garda , StreetView ajuta: https://goo.gl/maps/PbLUdYV88XM48zCd9

Nu imi pare ca ar fi lipite de banda de urgenta... mai sunt si glisirele...cu ceva distanta....
Cred ca mai periculos este faptul ca nu exista glisiere laterale pe A1, intre Bucuresti si Pitesti, in mare parte....

medicul de garda

Nu, StreetView nu ajuta, linkul ala imi arata o portiune scurta de panouri fonoabsorbante care au fost instalate acum vreo 2 ani. Eu vorbesc despre o aditie recenta de vreo ~2 km, masurata din ochi, care nu pare sa aiba parapet. Recunosc ca e posibil sa ma pacaleasca vederea, dar eu nu am vazut parapete pus la lucrarea asta noua...
Trust me, I'm an east-european doctor!

oneLess

Da, așa e, să dăm amenzi frate, orice lucru bun trebuie pedepsit, nu ?
Adică panourile ălea sunt provocatoare de accidente ? Îți captează atenția și îți vin gânduri! Altele pe acolo fără număr nu se mai pun.

alexandru_m

Intretinere la misto si lipsa de marcaje sunt lucrurile bune care nu trebuiesc pedepsite?

oneLess

Nu, dacă nu facem nimic nu dăm amendă. Punem gard dăm amendă că nu e parapete. Punem parapete dăm amendă că nu e semnalizat. Semnalizăm și dăm amendă că nu nu e cum trebuie pusă. La ce draku ne trebuie gard în țara amendagiilor? La mulți ani!

alexandru_m

Gard ne trebuie ca sa nu mai patrunda toate vietatile pamantului pe autostrada unde viata vietatilor si a oamenilor din vehicule este pusa in pericol fara gard.

Panouri antifonice ne trebuie ca sa atenuam impactul autostrazii asupra calitatii vietii oamenilor din preajma ei.

Parapeti trebuie doar unde trebuie ca vehiculele sa nu treaca (intre sensuri, in locuri unde exista risc de impact, etc.)

Unde nu e este decat camp este risipa sa pui parapeti. Sunt zeci de mii de km de exemple afara unde nu exista parapeti si e foarte ok asa.

Marcajele si elementele reflectorizante sunt necesare pentru sporirea vizibilitatii cand conditiile meteo o cer.

Nu inteleg ce vrei sa spui exact. Daca sugerezi ca este perfect sa faci lucrarea de mantuiala eu cred ca gresesti. In fisa postului la oamenii care sunt platiti sa intretina zona aceea nu cred ca scrie "faceti si voi ceva acolo, cat aveti chef".

bacovia

1 zi n-a functionat semaforul de la Metro (DN 1, Cluj - Floresti). O femeie a murit lovita de masina pe ZEBRA.
https://ziardecluj.ro/accident-in-fata-la-metro-floresti-pe-trecerea-de-pietoni-pietonul-a-decedat/

Am sunat la Drumuri Nationale. Astia habar n-au ca nu functioneaza. Cica METRO se ocupa de semafor. Traim in AFRICA fratilor! Cum e posibil ca o firma privata sa gestioneze un semafor pe DN!?? Si cum e posibil sa nu funtioneze pe cel mai criminal drum din Romania.

Le doresc directorilor de la Drumuri Nationale Cluj sa traverseze pe zebra in zona, cand nu merge semaforul.

PS. Aceasta trecere de pietoni e foarte folosita, pentru ca s-au contruit zeci de blocuri in zona.


gruiarew

Ce vă mai mirați? Nimeni nu știe niciodată nimic, nimeni nu e responsabil de nimic. Nu știu, nu e la noi, încercați la etaj, ghișeul următor sau răspunsuri aberante ca ăsta cu Metro.

@oneLess știi ce fain e să scoți la 3AM un iepure sau ce-o mai ramas din el din intercooler? Știi ce fain e să mergi apoi cu duba încărcată și cu platformă după ea câteva sute de km așa?

Semnalizarea și întreținerea drumurilor e inexistentă la noi. Dacă e drum în lucru 10km îți trăntește o limita la 30 și un atenție drum în lucru și gata. Care rămâne acolo luni după ce se termina lucrările. Marcaje? Parapet? Gard pe autostradă? Nu mai bine punem un semn de atenție animale și gata? Parcă era așa ceva pe LD3, m-am crucit când am văzut. Apoi ne mai mirăm că-s tot felul de specimene în trafic. Când e circ fiecare încearcă să se strecoare cum poate.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TVlad

#7898
Si pe A2 sint semne cu "atentie animale salbatice". Cind am vazut, nu mi-a venit sa cred. Inventie romaneasca, pesemne.

In alta ordine de idei, intimplator am gasit pe youtube un clip cu un american care desfunda canale de scurgere de sub sosele. Iata cum au ei "capetele" de pod: la 10m de carosabil si fara zid proeminent.








Powered by API/PUM imgur uploader

De asemenea, observ ca nu se inghesuie sa foloseasca 100% beton ci inglobeaza fara probleme materiale locale precum acele bucati de granit. O fi poate o constructie mai veche dar nu ii gasesc nici un cusur.

Gasisem un studiu american privind cele mai economice metode de protectie a vehiculelor in zona podetelor in functie de configuratia drumului si a terenului. Nu mai dau acum de el insa ce m-a uimit e ca data din 1979. Noi inca nu am depasit etapa asta.

Nu stiu citi trebuie sa mai moara degeaba pina cind se va schimba ceva. Nu cred ca e vreo situatie in care viata oamenilor sa nu conteze dar in halul in care ne gasim din punct de vedere demografic, e inadmisibil sa nu facem tot ce e omeneste posibil sa limitam consecintele accidentelor.

qionescu1

DN1C. Ieșire în decor a unui autocar. Locul accidentului este pe vechea platformă chiar înaintea lărgirii la 2 benzi pe sens de la Răscruci. Acolo, pe vechea platformă, s-a creat un buzunar de stocaj pentru virajul la stânga înspre zona industrială (direcție dinspre Gherla spre Cluj) și o bandă de accelerare dinspre zona industrială spre Gherla. Totul la limită.

https://actualdecluj.ro/un-autocar-a-iesit-in-afara-partii-carosabile-pe-al-doilea-cel-mai-periculos-drum-din-cluj-doua-persoane-au-avut-nevoie-de-ajutor-medical/

Sorinus

Azi am observat ca podul CF de la Balotesti (M700) este lovit, tabla protectoare e sensul spre Bucuresti este indoita de s-a dus sub pod. Nu exista presemnalizare inaltime, ca la Unirii de ex.


BIGRED1984

Scurtatura la Obor , pe la metrou
"[...] a coborât de pe un trotuar, dar a vrut să se încadreze pe alt sens de mers, așa că a traversat cu mașina două treceri de pietoni și trotuarul care le lega[...]"


yetiman

QuoteÎncă un camion a rămas blocat în Pasajul Unirii
Un camion a rămas blocat în Pasajul Unirii, azi, 12 ianuarie 2023.
Ion Dobreanu - joi, 12 ian. 2023, 10:51

Un autocamion a rămas blocat în Pasajul Unirii, pe la jumătatea tunelului, după ce a depăşit limitatorul de înălţime. Traficul se desfăşoară cu dificultate în zonă.

,,Pasajul Unirii, sensul dinspre Bulevardul Marăsesti catre Piața Universității, o autoutilitară a rămas blocată în interiorul pasajului. La fața locului au fost direcționați polițiști rutieri, pentru asigurarea măsurilor de fluență. În acest moment, traficul rutier este restricționat pe banda I de circulație", a anunţat Brigada Rutieră a Capitalei.

Ştirea este în curs de actualizare.

Sursa: Economica.net
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu