Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Și dacă se strică unul în drum ce facem? Cum trecem de el? Stăm ascunși după parapet? Mai dă-le naibii garduri, garduri peste tot ca la vite.

Fără gard credeți că nu apărea ăla cu jeep-ul pe platformă după Golf? Eu aș vrea să văd mai multă Poliție, nu-i asa de greu să-l tragi pe dreapta și să-i imobilizezi atelajul. "Pe dincolo" te-o bătut sfântul dacă te prinde cu mai multe kg decât ai voie.

Vreți garduri babane? Militati pentru parapete de beton pe autostradă între sensuri. Nu pe DN-uri cu profil de DJ. Cu două patrule de Poliție ai rezolvat treaba.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

   @gruiarew, sper că ai înțeles că am vrut să fiu "pamfletar".... Și știi ce ?? Duminică dimineața pe la 04, încercam să răzbat la Giurgiu, cu 4,60m lățime printre camioane oprite pe mirifica variantă nouă de aici... A trebuit să fac alte improvizații, din cauza la ce ?? La nenorociții și mult iubiții de parapeți puși, pe bani grei pentru unii, pe kilometrii întregi; ca și la Borș când se face coada până înainte de "Frigoexpers" spre oraș (Oradea)... Ar mai fii o idee "bună" să se pună parapeți și la Calafat, pe un drum 1+1 când coada ajunge la girația de la Maglavit și chiar trece de Maglavit pe DN 56 A de ajunge la Cetate; ca și cei puși pe DN 5 km 19 pe podul de la Adunații  Copăceni - 1 Decembrie, de s-a constatat "cu stupoare" că podul are o săgeată negativă de 4 cm din cauza celor 25 de parapeți permanenți și care încarcă static podul cu cca 65 de tone pe toată lungimea; ....., etc..., etc.....
     Am mai spus-o: e cazul chiar prin constrângere să se umble la piesa dintre scaun și volan, la școlirea lui și frigerea lui (dar cine s-o facă ??) la chiar micile indiscipline, ifose și alte rahaturi de care unii sunt plini, precum capra de râie..............


JohannDB

       https://fb.watch/hx9u_5RPwX/   Sau cum iese bizonul în drumul principal.............


 Ce ziceți de "personajul" respectiv..... Din comentariile paginii, se zice că locul faptei este loc. Olteț pe DN 1 între Făgăraș și Veștem.....

dr4qul4

dupa cum se tireaza, nu are nici permis
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist



JohannDB

....................O mică adnotare !!!!!! """""""cât și mecanicul locomotivei nu se aflau sub influența băuturilor alcoolice.""""""" Hmmmmmmm, anumite standarde/valori/principii/conduite s-au "răsturnat"...... Vorba aia de duh, cu călugărițele : "nici în lumânări să nu mai ai încredere"......

JohannDB

  De trei zile privesc "curios" pe aici și nu "văd" absolut nimic de evenimentul TRAGIC de la "Pasajul Unirii"........ Nu dă cu virgulă, că ORICÂT DE PROȘTI/proaste ar fi piesele dintre volan și scaun, ca "localnici" - adică ăia ce mai navighează prin Românica -  la modul obligat că "lucrează aici", dar sunt DEJA 6 + 1 (al șaptelea eveniment, de DATA ASTA GRAV, cu morți) la acest pasaj ABIA REABILITAT.......
  DISCUȚIILE, vă rog, toate ÎNAFARA .....CULPEI ȘOFERULUI..... ȘOFERUL ARE VINA LUI.......!! Dar mai e ceva pe lângă, ceva, ce pare că grecii l-au "mirosit",,,,,, !!
   Discutăm de SIGURANȚA PASIVĂ............ (Că în particular, am destule de spus... Mă ofer cu drag ca consilier personal, dacă este nevoie; unul care bate drumurile !!)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

#7825
Tocmai am vazut o postare pe FB, preluata de la Digi 24 cu filmarea chiar inainte de accident, de o camera de bord.
Pe langa vina indiscutabila a soferului (care declara ca nu a vazut indicatoarele), este clar o grava problema de proiectare.

1. Limitatorul de pre-avertizare (cu lanturi) este peste benzile 3 si 4. (in plus, a mai fost lovit, iar lanturile sunt "agatate" peste bara transversala, nemaiavand, probabil, nici un efect).
2. Bulinele de pe asfalt cu limita de 3,5m sunt chiar inainte de pre-limitator (tot pe benzile 3-4), deci nu aveau cum sa fie vazute de pe banda 2, fiind acoperite de autovehicolele aflate in trafic pe acele benzi.
3. Autocarul venea pe banda 2, deci nu a trecut pe sub ele.
4. Si dupa pre-limitator, intre banda 2 si 3 este marcaj intrerupt, deci liber la schimbat banda. (asa cum s-a si intamplat, de fapt)
5. Constructia limitatorului este extrem de prost gandita. E inadmisibil ca sa fie posibil sa se prabuseasca peste autovehicolul care l-a lovit. Fie prinderea la sol este insuficient dimensionata, fie ar fi fost nevoie de suporti suplimentari, inclinati la un anumit unghi, incat sa fie sprijin pe 4 picioare, nu doar pe 2.

6. Dupa pre-limitator ar trebui sa fie linie dubla, care sa permita trecerea de pe 3 pe 2, dar nu si invers.


LE: Dupa ce am postat am vazut mesajul de la TibiV. (si am gasit poza care o cautam cu fostul limitator)  :D

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

JohannDB

Decât să trec prin rahatul de șantier pe pe DNCB (partea de sus-sud/est/est-nord/est-nord/A3...., la miez de noapte (deși DNCB-ul este mai, mult mai, lejer) am luat-o prin "Haubstadt" orașul, mirificul, București (în care pe la. după miezul nopții, poți traversa spre Ploiești, în termeni/condiții "omenești")...
   Și la locul cu pricina, al pasajului "Unirii" semnalizarea (octombrie 2022 l ora 01:20,) nu m-a impresioanat... Normal că m-am dus "glonț" prin pasaj.....
   Pe "Gogu Maps" aveți imagine din...."culmea"...septembrie 2022....... Ultimele imagini văzute din camra de bord al turismului "ariergardă a autocarului" spune foarte multe despre "realitatea lucrului - bine făcut"....
   Dacă se bate monedă pe "n" probleme de proastă înțelegere, ca să nu zic de spălatul izmenelor altundeva, rămâne ÎNTREBAREA, legată de celelalte 6 accidente avant celui de acum ??
   BUN. Boul de la volan, rămâne BOU, dar sunt DEJA ÎNCĂ 6 În AVANTGARDĂ ?? Ce facem cu speța asta ?? Grecii, în ciuda noastră, au deja "un punct de vedere" care se pare că va cântării la firmele de asigurare..... Iar dau bani,  din banii noștrii vom plăti pentru "chestii proaste" la fel ca !!).... ??

qionescu1

@JohannDB

Da, :). Pe Cluj-Dej sunt câteva treceri la nivel cu calea ferată foarte aproape de DN1C și accesibile din ambele sensuri.

pasadia

@JohannDB - despre accidentul din Petroșani (copii spulberați PE trecerea de pietoni) nu se discuta nicăieri - nu mă refer la forum, mă refer la mass-media, la social media, etc...

Și da, aștept să mai zică și altcineva că NU se mai poate așa. Aștept și eu să zică ALTCINEVA că trebuie să avem semafoare la orice trecere peste mai mult de 2 benzi. Aștept și eu să fie legiferată "Red light camera" și amendată automat orice persoană vinovată.

Dar se pare că trebuie să mai moara pietoni, nu au fost destui încă...

frunzaverde

Tam-tam-ul cu autocarul respectiv mi se pare penibil.

Singurul vinovat in cazul asta este soferul minunii de autocar grecesc, care conducea in mod ilegal autocarul respectiv, mult dincolo de ce zice legea si bunul simt. In toata Europa, inclusiv in tari "cu apa calda" exista in zone centrale tunele rutiere vechi, cu gabarite non-standard, fara presemnalizari. Inclusiv in Stockholm avem. Grinda din Stockholm o vedeti aici : https://goo.gl/maps/wATCCLYFyVnVL3P37 , ar fi avut aceleasi efecte ca in Bucuresti. Si in Londra sunt : https://goo.gl/maps/TVdmbnrZwXJamMrBA , si grinda lor e imediat inainte de pasaj, si e lovita foarte frecvent.

Pentru un sofer de autobuz, care are nevoie de autorizatie speciala sa duca pasageri, operarea in conditii urbane dense ar trebui sa fie o chestie cunoscuta si exersata indelung. Nu sa ocoleasca presemnalizari si sa se izbeasca in grinzi de gabarit.

A caror scop este explicit imobilizarea vehiculului - nu e "atentionarea" soferului, ci imobilizarea lui (pentru a nu cauza daune structurale tunelului, bloca accesul, si/sau cauza un incendiu in tunel, toate trei mult mai periculoase decat imobilizarea inainte).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!