Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

JohannDB

      [[[cu cei cu antiaeriana n-ai ce face omule. Doar să ai ceva tanky-tanky și să-i spulberi. Ăia și cei cu ceața veșnic aprinsă.]]]  Eu mă întreb, cum de poliția rutieră se face că n-aude, nu vede.... Și cum de poliția rutieră maghiară și te aude și te vede..... și cum te-a văzut pe drumurile lor, IMEDIAT te ia la-ntrebări.... Atât la "lipsuri" la iluminat cât și la "ceață" pe cer/noapte senin(ă)... Fără drept de apel !!

gruiarew

Pentru că contestații, circ, șpagă și restul de mizerii. Plus cineva trebuie să și vrea să facă treabă. E destul de complicat să demonstrezi că avea farurile reglate ampulea că imediat se duce și face contestație contravenientul. Cum am tot felul de rable prin dotare, pierd foarte mult timp pe la garaj la niste băieți. N-ai idee ce povești au cei care mai vin pe acolo. La unguri n-ai ce să te "înțelegi" cu nimeni.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dumbravaandrei

cu siguranta in dubele alea de la rar se gaseste si o oglinda de verificare a farurilor... hai sa fim seriosi, nu e rocket science sa faci o constatare care sa tina in instanta...
niciodata nu am vazut ca duba rar-ului sa opreasca vre-un autoturism... stau calare pe camioane si trec unii cu tobele ciuruite pe langa ei, cu o coada de fum de 20m si nu le face nimeni nimic...

kitsune

Referitor la faruri, fază întâmplată mie, acum câteva săptămâni. Dă unul cu spatele și face mașina soției varză, capotă, bară, aripi, mască, etc., cică nu a văzut-o. In fine, amiabilă, RCA, dosar, service, reparații. Mă sună ăia că e gata mașina, mă duc eu să o iau că soția avea treabă (norocul meu).
Mașina ok, dar avea o roată moale. Îl rog pe nenea să ii bage ceva aer, să nu plec cu ea așa. Pentru asta intru in hală. Acolo, întuneric, farurile pe auto fiind se aprind. Stânga era în pământ, dreapta prindea avioane. Faruri schimbate de ei. Zic, nene, hai să le reglezi, că în fond e treaba ta. Încearcă el, mai cheamă un prieten, încă unul (adică lucrători de service), nimic. Până la urmă vine unul mai dezghețat și le arată că un bec e pus invers. Se supără nenea și îl cheamă pe ăla de le-a instalat pe mașină. Răspunsul: "așa erau în cutie, așa le-am pus".
Morala: noroc că m-am dus eu și că am intrat in hală altfel mergea nevastă-mea cu proiectoare antiaeriene (nu și-ar fi dat ea seama neam) mult și bine. Halal service.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

slakero

Accident pe autostrada A1, în Sibiu.

https://www.g4media.ro/bucurestean-de-51-de-ani-mort-intr-un-accident-pe-autostrada-in-sibiu-a-intrat-in-parapetele-care-desparte-sensul-de-circulatie.html



Daca Loganul a reusit sa treaca prin barierea mediana dupa cum se vede in poza, cum ar trebui sa reziste daca si-ar pierde controlul un tir in schimb? Sa ne asteptam la accidente pe autostrada cu tir-uri venite de pe contrasens? Sa nu mai vorbim ca omul poate scapa cu viata daca nu se rupea gardul, ca bariera e mult zis.

In alte tari s-ar face o investigatie cum trebuie pentru a vedea de ce a cedat bariera la o masina mica si s-ar lua niste masuri. La noi se intampla ceva?

gruiarew

Neadaptarea vitezei la conditiile de trafic.

Tablele alea sunt o glumă proastă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Un test de rasturnare cu un camion volvo. Cu si fara centura...
E de fb, asa ca sper sa se vada
https://fb.watch/fJk0Zjc1sj/
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

#7717
^^^Acum două ore am văzut accident pe A3 București-Ploiești,  un tir trecuse prin tabla de pe linia mediană și era răsturnat dincolo de sensul vecin, era și o mașină bușită pe contrasens (probabil un nevinovat lovit de TIR).
LE: https://www.google.com/amp/s/www.antena3.ro/amp/accident-grav-pe-a3-un-tir-a-trecut-peste-separatoarele-de-sens-soferul-a-murit-652540.html

pasadia

^Linkul corect este asta dar e irelevant caci in stire nu apar imagini de la locul accidentului.

naivu

#7719
^ Pe unde a trecut TIR-ul peste zona mediană, cele două rânduri de bariere de tablă erau culcate ca niște panglici. Nu am avut timp să pozez din mers; dar sper la mass-media să vină cu o poză relevantă  :)

TibiV

Incep sa fiu tot mai mult de acord cu propunerile lui @vancouver....

Parapete NJ cu umplutura de pamant intre ele. Nici T-90 nu trece usor peste asa ceva....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexandru_m

^

Din moment ce unii care au zeci de ani de experienta in construit si folosit autostrazi adopta modelul acesta si upgradeaza la noul standard si ce fusese construit anterior noi am putea sa beneficiem de experienta lor si sa trecem direct la implementarea solutiei moderne.

Dar ne place sa reinventam apa calda.

Umplutura nu cred ca e de pamant, cred ca e ceva pietris / balast permeabil, astfel incat dupa ploaie apa sa ajunga in sistemul de drenaj si sa nu siroiasca pe calea de rulare (pamantul simplu cred ca ar fi carat de apa pe sosea).

gruiarew

https://www.fanatik.ro/regulile-de-circulatie-in-sensul-giratoriu-ar-putea-fi-modificate-un-motiv-de-sanctionare-a-soferilor-va-fi-eliminat-20202607

QuoteAstfel un șofer care-și păstrează banda și direcția de mers nu poate fi sancționat că nu s-a asigurat la ieșirea din giratoriu pentru că această situație nu poate fi asimilată celei dintr-o intersecție obișnuită.

În consecință, proiectul de lege propune eliminarea prevederii care asimilează sensurile giratorii unor intersecții dirijate. Mai mult, este introdusă explicit o nouă definiție a giratorului, ca ,,drum principal cu sens unic şi traiectorie giratorie, care se intersectează succesiv cu drumuri secundare pe partea dreaptă".

Quote,,(1) Conducătorul de vehicul care execut o manevră de schimbare a direcției de mers, de ieșire dintr-un rând de vehicule staționate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulație sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp și să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic.
(2) Semnalizarea schimbării direcției de mers trebuie să fie menținută pe întreaga durată a manevrei."

Practic, asta înseamnă că un șofer va putea ieși din giratoriu de pe banda a doua ,,tăind" banda întâi, cu condiția să semnalizeze din timp.

Îmi scapă mie ceva sau concluzia ar trebui să fie fix pe dos?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alexandru_m

Quotede trecere pe o altă bandă de circulație sau de virare spre dreapta ori spre stânga

Daca stai pe banda 1 poti sa te invarti la infinit ca doar mergi pe o banda.

Daca faci dreapta de pe banda doi te incadrezi si la schimbat banda, si la virare spre dreapta.

Eu asa inteleg.

gruiarew

Păi aia am priceput și eu dar concluzia din articol e fix pe dos...

QuotePractic, asta înseamnă că un șofer va putea ieși din giratoriu de pe banda a doua ,,tăind" banda întâi, cu condiția să semnalizeze din timp.

E super interpretabil
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis