News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GIV

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/masina-filmata-mergand-pe-contrasens-pe-a1-un-accident-frontal-a-fost-evitat-in-ultimul-moment-2039979

nu exact care e topicul dar las aici momentan

Incidentul s-a petrecut în apropierea orașului Sebeș. Mașina care mergea pe contrasens a fost filmată pe camera de bord dintr-un alt autoturism.


kitsune

Nu știu cum să pun video de pe fb

https://m.facebook.com/watch/?v=1877302202452812&_rdr

Iarăși giratoriu, iarăși plonjon. Ce nu înțeleg este manevra celui ce intră pe A4
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Valentin

QuoteO mașină zboră peste giratoriu și ia foc la câțiva metri de o stație GPL, o alta întoarce și merge pe interzis. Imagini incredibile filmate la Ovidiu

https://observatornews.ro/eveniment/o-masina-zbora-peste-giratoriu-si-ia-foc-la-cativa-metri-de-o-statie-gpl-o-alta-intoarce-si-merge-pe-interzis-imagini-incredibile-filmate-la-ovidiu-483509.html

Din pacate, d.p.m.d.v. clipul acesta reprezinta nivelul sigurantei in Romania.

al_eugen

De curiozitate am facut inventarul semnalizarilor pe A4 la intrarea in giratoriu. (pe streetview)
Exista, dar nu foarte multe:
- indicator sfarsit autostrada pe dreapta, mic si singur, fix la inceputul benzii de decelarare pentru bretea.
- panouri albastre deasupra (deci fara indicatie de autostrada)
- o limita singuratica la 50 pe median
- inca un panou albastru cu Tulcea/Harsova
- o limita la 50 pe dreapta
- orientare pentru giratiu cu mentiunea "150m" pana la giratoriu
- 2 panouri overhead cu atentie giratoriu, inainte de pod
- o limita la 30 pe dreapta
- cedeaza si 'giratoriu' la intrare

Nu pot spune ca e 'nesemnalizat'. Dar situatii similare sunt mult mai clar semnalizate in alte locatii, de exemplu capatul A3 la Ploiesti, tot in giratoriu:
- presemnalizare sfarsit autostrada overhead la 500m
- sfarsit autostrada overhead
- orientare giratoriu la 500m inainte
- limita 70
- orientare giratoriu la 250m inainte
- limita la 30
- cedeaza si 'giratoriu' la intrare

Cumva semnalizarea de pe A3 pare mai 'intensa'....





kitsune

Nu este primul accident, nici în capătul ăsta, nici în celălalt, cel dinspre port. Acolo măcar este mai semnalizat. Aici, noroc că nu este trambulină, că ajungea omul ăla pe insula lui Ovidiu, nu in vulcanizare.
Poate că ar trebui făcut giratoriul din bidoane din acelea cu apă, care amortizează șocurile (și după accident, pus șoferul să plătească înlocuirea lor, nu cască ochii, cască portofelul, dar scapă cu viață)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alin2pas

E suficient să facă niște marcaje rezonante transversale înainte de giratoriu, la distanțe convenabile. Dacă nici alea nu-i conving pe șoferi să reducă viteza, poate niște baraje antitanc în mijlocul giratoriului îi vor opri înainte să provoace o tragedie mai mare.

adiarc

poate intr-un final punem mijloace electronice de supraveghere...iei cateva zeci de permise pe zi si in cateva saptamani faci curat...un sistem care functioneaza cu succes de vreo 20 de ani in lumea civilizata.

Ne tot chinuim sa gasim solutii care exista deja
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

doar ca unii dintre soferii astia care se cred cascadori, nici macar nu au permis.
Sau au un permis de Romania si unul din alta tara UE, asa ca, si dupa ce sunt prinsi, pot conduce linistiti
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

kitsune

#7658
Marcaje rezonante sunt in capătul dinspre port. Se mai simt, nu sunt chiar uzate. Și tot degeaba, mereu se aruncă ăștia prin balustrada aia până în vale. Și acolo ai semne multe.





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Skynick

Greu de mers si pe DX. Nu-i pentru toata lumea.
Accident km 32. Incepem sa vedem si pe acolo parapeti ondulati.








Powered by API/PUM imgur uploader

ivladbogdan

Eu tot nu pot sa inteleg cum dracu se rastoarna astia pe drum drept si uscat.
Is curios cat va dura sa inlocuiasca parapetul, deobicei stau cu lunile loviti sau lipsa pe drumurile noastre.

dr4qul4

raspunsul este dat pe fb, unde a pus cnair o poza cu anvelopa (de pe fata) care a facut explozie...




Powered by API/PUM imgur uploader

Nu mai este nevoie de nici un comentariu...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

reed

Sa plateasc transportorul pe barba proprie daunele,daca nu poate sa aiba o anvelopa in regula pentru siguranta traficului

dorum

...doar un mic pas spre o mare tragedie... vezi clip M3 HU (n-a murit nimeni) sau accidentul de pe A4 ITA unde a fost carnagiu :(

Duta C

Politia rutiera trebuie sa faca controale la sange.Multe camioane circula cu anvelope zdrente.PATRONI INCONSTIENTI!!