Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Acum nu stiu daca sunt gandite pentru a nu fi ocolite, dar de obicei, aceste limitari sunt parte din contracte separate sau lucrari aditionale.

Ele au fost instalate pe majoritatea drumurilor nationale, fara sa fie conditionate de reabilitarea drumului, asa incat aceste contracte au fost perfecte pentru anumite scopuri.

Si, dubland lungimea lor, au dublat si valoarea contractului...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

afreddyapp

Toate alveolele de pe DN79 Oradea-Arad,au bordurile schimbate,ele nemaiavand colturi drepte.
In cazul acestui accident,a fost vorba de carosabil ud(ploua),viteza neadaptata si foarte probabil lipsa semnalizarii alveolei.
Fac de 2-ua ori pe saptamana acest traseu,si sunt sigur ca la alveola de la intrarea in com.A.Iancu,dinspre Arad,lipsesc semnalizarile !!!
Au fost distruse in urma altui eveniment si nu au mai fost inlocuite....oricum acest drum e "sat fara caini",zace si acum nereceptionat de CNADNR.

nirolf

#767
Inițial au fost puse doar pe un sens, eu așa îmi aduc aminte. După care s-a observat că românul, în inteligența lui caracteristică, ocolește benzile pe celălalt sens (chiar dacă sunt înainte de o curbă suficient de periculoasă încât să necesite astfel de benzi!) s-a trecut la punerea benzilor pe ambele sensuri. La insule cred că le-au făcut direct așa, știind cu cine au de-a face. Prefer așa, decât să mă trezesc cu idioții pe sensul meu, în curbă.

Legat de accident, se vede și pe Google Maps că insula e chiar imediat după semnul de ieșire din localitate și are și o semnalizare, cam proastă e drept. Pare ceva temporar, poate între timp au făcut ceva mai bine, știe cineva? Probabil avea cel puțin 90-100 km/h (în localitate!) și din cauza ploii a vazut-o foarte târziu (ignorând semnele, alea sunt pentru fraieri!) de nu a reușit să o ocolească, insulele alea se pot aborda de o mașina mică chiar cu 70-80 Km/h. Păcat că prostia și inconștiența lui o plătește altcineva.

TibiV

Corect !
Dar eu mi-am luat o grămadă de dislike-uri doar pentru că am spus că ăla venea probabil cu 90 din localitate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

igorashu

Parapetele instalate pe alveolă n-ar fi ajutat în cazul ăsta?

TibiV

#770
Nu, pentru ca nici macar nu a atins alveola...
Dar indicatorale se pare ca chiar lipseau, doborate cu o saptamana mai devreme in alt accident...
Quote
Acuzatii grave facute de familia Paulei, artista moarta in accident. Semnele reflectorizante ar fi fost montate a doua zi
Sursa ProTV

Probabil ca soferul a facut manevra pe care o presupune celebrul "test al elanului", dar se pare ca nu a reusit sa redreseze si a ajuns pe contrasens.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan74

Au fost 3 accidente groaznice in week-end pe DN79 si DN19, vedeti unde a ajuns masina in acest accident, http://www.bihon.ro/accident-ingrozitor-intre-valea-lui-mihai-si-tarcea-a-ramas-cu-masina-incolacita-in-copac/1526356
Multi dau vina ba pe alveole ba pe semnalizarea necorespunzatoare, nu pot sa spun ca aceste alveole si semnalizarea lor sunt perfecte dar din pacate vina e a soferului 100%, acele alveole pot fi ocolite cu o viteza de 70-80. Noaptea si pe drum ud un sofer normal nu merge cu mai mult de 90, la viteza asta apesi un pic frana si poti evita alveola in siguranta.
Probabil multi nu vor fi de acord cu mine, dar cred ca aceste accidente se produc doar datorita vitezei cu mult peste limita prudentei.

iuli

Sunt perfect de acord.  Încă sunt uimit de modul cel puțin inconștient în care se conduce la noi pe șosele. Chiar nu cred că e nevoie de exemple pentru a-mi demonstra punctul de vedere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

Cai intr-un giratoriu in Comanesti...






Cica oamenii au sunat la politiei de doua ori, dar politaii au venit abia dupa o jumatate de ora, si cu chiu cu vai i-au scos de pe carosabil... video .
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

SB76UFO

Treaba asta se intampla aproape zilnic, la capatul filmat sau la celalalt capat cand vi dinspre traversare si se intra pe breteaua de intrare pe A
"Prostia este eternă și invincibilă"

panda_no 5

Deprimant!
Ceva similar se intampla in fata sediului de Inmatriculari - Permise din Bucuresti.IN FATA SEDIULUI POLITIEI!
Le este greu sa mai parcurga 200 m si intorc fix unde se termina parapetele de beton.
Intoarcerea se face de obicei  din 3 miscari.
Se produc multe accidente dar cu toate astea politia nu ia nici o masura.

adiarc

Mentalitatea multor șefi din Pol Rutieră e încă demnă de cea a Miliției....in afara de statul la ciupeala , se pare ca într-adevăr la capitolul Prevenție sunt zero barat....iar daca ne uitam si la cum opresc mașinile pe autostrada la viteze de plus 130...constatam ca nici măcar ei nu respecta legea....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

#778
De azi dimineața, Mediafax.
6 vieti care ar fi fost salvate dacă ar fi existat A1 Arad-Deva...

Quote
        Şase persoane au murit şi alte patru au fost rănite, vineri dimineaţă, într-un accident produs pe DN 7, în Arad, după ce un autoturism în care se aflau şapte persoane a lovit o altă maşină şi apoi s-a ciocnit frontal cu un TIR, ajungând sub cabina automarfarului, iar traficul este blocat complet.
        Accidentul a avut loc pe DN 7, în zona localităţii arădene Conop, unde şoferul unui autoturism, în care se mai aflau şase pasageri, a pierdut controlul volanului după ce a acroşat o maşină care circula din sens opus, ulterior ciocnindu-se frontal cu un TIR tot de pe contrasens, transmite corespondentul MEDIAFAX.
        Potrivit purtătorului de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Arad, George Pleşca, la locul accidentului au fost trimise autosanitare SMURD şi un echipaj de descarcerare.
        Medicii au găsit două femei şi patru bărbaţi morţi, aceştia fiind încarceraţi în autoturismul care a ajuns sub cabina TIR-ului, iar un copil care are sub cinci ani a fost transportat la spital cu răni grave.
       Victimele se aflau într-un autoturism cu numere de Mureş, care se deplasa dinspre Arad spre Deva, maşina fiind plină cu bagaje, astfel că poliţiştii cred că oamenii se întorceau în ţară.
       Alte trei persoane, aflate în al doilea autoturism implicat, au fost rănite şi au primit îngrijiri medicale.
UPDATE
http://www.mediafax.ro/social/arad-sase-persoane-au-murit-si-alte-patru-au-fost-ranite-intr-un-accident-produs-pe-dn-7-soferul-vinovat-de-producerea-accidentului-ar-fi-adormit-la-volan-14443194
Quote
UPDATE 09:00 - Şoferul care a cauzat accidentul soldat cu şase morţi ar fi adormit la volan
      Şoferul care a cauzat accidentul din judeţul Arad în urma căruia şase persoane şi-au pierdut viaţa şi alte patru au fost rănite ar fi adormit la volan, conform primelor cercetări făcute de poliţişti, iar traficul pe DN 7 a fost reluat după aproximativ trei ore, transmite corespondentul MEDIAFAX.
       Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Judeţene Arad, Ovidiu Liber, din primele cercetări făcute la locul accidentului produs pe DN 7, lângă localitatea Conop, rezultă că nu există urme de frânare ale autoturismului în care se aflau şapte persoane şi care s-a ciocnit frontal cu un TIR.
       Astfel, poliţiştii cred că şoferul a adormit la volan şi maşina a ajuns pe contrasens, unde a acroşat un alt autoturism, în care se aflau trei persoane, după care s-a izbit frontal de un automarfar.
      Cercetările au durat aproximativ trei ore, timp în care traficul pe DN 7 a fost complet blocat. Traficul uşor a fost deviat pe DJ 682 Lipova-Săvârşin, însă pe DN 7 s-au format coloane de vehicule pe câţiva kilometri pe ambele sensuri de circulaţie.
     Referitor la starea răniţilor, medicii spun că cei trei adulţi aflaţi în a doua maşină implicată sunt în afara pericolului, având răni uşoare.
     Din autoturismul care s-a izbit de TIR a supravieţuit doar o fetiţă de trei ani, care este în stare foarte gravă. "Fetiţa a suferit o fractură de femur, dar şi numeroase alte traumatisme interne şi externe. Este în stare critică, intubată, ventilată mecanic", a declarat purtătorul de cuvânt al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad, Monica Puticiu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mircea

Cam o dată la două săptămâni merg pe ruta Tg Mureș - Timișoara și retur. Am ajuns să cunosc traseul pe de rost, fiecare curbă, fiecare groapă. Vineri seara însă, era să mor. Nici acum nu înțeleg cum am reușit să scap cu o simplă sperietură.
Motivul:
Pe ruta Făget - Traian Vuia, există câteva porțiuni cu linie discontinuă în curbe ușoare. Într-o țară normală, ar fi ok. La noi însă, buruienile și lăstarii deveniți arbuști de 3 sau 4 metri înălțime împiedică vizibilitatea. După un viraj din ăsta, mă trezesc față în față cu un Passat care depășea o dubiță. Atât eu cât și dubița am frânat și am tras de volan ușor dreapta, eu ieșind cu jumătate de mașină în iarbă, iar Passatul nu știu cum a reușit să se strecoare printre noi.
Întrebarea mea e: eu acuma cui mă duc să-i dau în cap?! Să-l caut pe ăla cu Passatul? Era amurg și numai la numărul lui de înmatriculare nu mi-au zburat ochii. Să mă duc cu parul la CNADR să mai reduc un pic fondul de salarii? Bine că ei reușesc sa facă profit... Dacă tot nu taie arbuștii și iarba de pe marginea drumului, măcar să tragă naibii o linie continuă pe acolo, ceva, nu să mă omoare pe mine cu indolența lor!

PS: Și nu e singura zonă de genul ăsta de pe traseul meu. Mai sunt și de la Ohaba la Săcămaș câteva porțiuni în aceeași situație și la fel de periculoase.