Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BIGRED1984

#7620
"Șoferul a pierdut controlul mașinii într-o curbă, după care autoturismul a intrat într-un cap de pod" ... ar trebui sa precizeze ca e cap de pod de pe sensul opus dupa cum se observa din poze, mai bine ca n-a intrat intr-o alta masina, la viteza pe care o avea erau si mai multe victime.

P.S. uitandu-ma pe maps, acolo e o curba usoara la dreapta, oare cu ce viteza sa vii sa supravirezi in halul ala ? eu zic ca erau si in depasire

mirceaeliade

a postat un user pe A10 ceva care pare a fi pentru ciruclatia noaptea.  daca e ceea ce cred eu, il felicit din inima pe cel care a venit cu ideea.  pare a fi in afara partii carosabile, deci nu e risc sa fie prins de lame de deszapezire iarna:

pasadia

In mod normal ar trebui sa treaca lama si pe acolo. Asta daca chiar e o cantitate semnificativa de zapada, lucru care se intampla rar in zona aia. Dar in acest scenariu nu poti lasa banda de urgenta sa fie acoperita de zapada cazuta natural + cea impinsa de pe B1 si B2. 

alin2pas

Lama utilajului de deszăpezire are oricum la partea inferioară o extensie din cauiuc sau ceva asemănător, care trece peste acel ,,licurici".

elphax

#7624
de intrat pe Ytube pt ca e restrictionat peste 18 ani

trotineta trece pe rosu, tanarul e in stare grava in spital ( Timisoara)


pasadia

Din comentarii inteleg ca si masina a trecut pe rosu (se vede clar semaforul pentru pietonii care merg in acelasi sens precum masina, semafor care trecuse pe rosu cu 2-3 secunde inainte).

gruiarew

#7626
Așa o fi, deși unii zic că mai durează la mașini verdele după ce se pune roșu la pietoni. Nu cunosc intersecția nu mă pronunț. Dar ce pot zice...

Majoritatea trotinetiștilor, bicicliștilor nu au nici cele mai elementare echipamente reflectorizante. La dracu o vestă e 7 lei. O tragi pe tine că vine unul adormit, obosit sau pur și simplu prost si te spulberă. Mie mi-a sărit și poliția în față să mă oprească și avea la el doar o lanternă albă. Era echipat complet în negru. M-a mai și certat că i-am bagat faza lungă în ochi. Era cca 3AM.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

mirceaeliade

#7627
QuoteAtenție, șoferi! Sute de accidente provocate de ,,trotinetiști" și bicicliști. Reguli pe care utilizatorii de trotinete electrice le încalcă frecvent
În anul 2021, au fost înregistrate 21 de accidente rutiere grave în care au fost implicați conducătorii de trotinete, 19 dintre acestea fiind produse cu vinovăția acestora, arată datele IGPR. În urma producerii accidentelor rutiere, 14 conducători de trotinete au fost răniți grav, transmite Asociația pentru Promovarea Asigurărilor (APPA).
Principalele reguli rutiere pe care le încalcă conducătorii de trotinete sunt: neasigurarea la schimbarea direcției de mers, neacordarea priorității, respectiv transportul pasagerilor pe trotinete.
Pe de altă parte, principala regulă pe care conducătorii de autovehicule o încalcă, în ceea ce privește conducătorii de trotinete, este nepăstrarea distanței laterale faţă de aceştia atunci când îi depăşesc.
Principalele reguli încălcate de biciclişti: neatenţia la drum şi consumul de alcool(mai ales în mediul rural)
În 2021 au fost înregistrate 584 de accidente rutiere grave în care au fost implicați bicicliști, 455 dintre acestea fiind produse cu vinovăția acestora, arată datele IGPR. În urma acestor accidente, au decedat 153 de bicicliști, iar 433 au fost răniți grav.
https://www.economica.net/la-ce-trebuie-sa-fii-atent-cand-conduci-in-zone-cu-trotinete-electrice-reguli-pe-care-utilizatorii-de-trotinete-le-incalca-frecvent_600754.html

alin2pas

Între cele mai frecvente și periculoase situații sunt situațiile în care pe banda 1 sunt parcate mașini (unele oblic până în banda 2, dar na, la unii așa le place), iar bicicliștii și trotinetiștii circulă pe ce a mai rămas liber din banda 1. În momentul în care trebuie să ocolească o mașină parcată oblic sau mult prea departe de bordură, marea majoritate trec pe banda 2 fără să se asigure. Mai sunt și situațiile în care prin trafic aglomerat trotinetiștii fac slalom printre mașini, țâșnind fără să se asigure în fața unor mașini care se pun în mișcare odată cu coloana.
Ca o paranteză: am fost luna asta în vacanță și prin Salonic. Am rămas plăcut surprins de modul în care erau parcate mașinile: pe multe drumuri cu sens unic, mașinile erau parcate paralel cu bordura pe ambele părți, cu mici distanțe între ele și toate aliniate de parcă le-ar fi aliniat cu rigla. Pe mijloc era loc suficient să circule chiar și o dubă în siguranță. La noi de ce nu se poate? De ce trebuie să fie mașini parcate la mai mult de o jumătate de metru de bordură sau oblic?

stangabriel

https://www.g4media.ro/doi-adulti-si-trei-copii-au-murit-in-teleorman-dupa-ce-masina-in-care-se-aflau-a-intrat-frontal-intr-un-tir.html

"Doi adulţi şi trei copii au murit, luni, într-un accident pe DN 6, între Văceni şi Vităneşti, după ce un autoturism a intrat în coliziune frontală cu un autotren, informează IPJ Teleorman, citat de Agerpres.

La faţa locului s-au deplasat poliţiştii rutieri care au stabilit faptul că un bărbat de 40 de ani, din oraşul Zimnicea, judeţul Teleorman, în timp ce conducea un autoturism pe DN 6, la km 72, din direcţia de deplasare municipiul Bucureşti către Alexandria, ar fi intrat în coliziune frontală cu un autotren care se deplasa din sens opus", a precizat IPJ Teleorman"


As prefera o revenire dupa fiecare accident sa se prezinte cauzele. Atat timp cat si  IPJ spune ar fi intrat în coliziune frontală , parca nimic nu e clar. Poate ne face mai atenti, dupa ce citim.

BIGRED1984

Asociaza cu informatia ca aici e vestita 'imbunatatire' cu acostament largit a-la DN2 , evident ramas asa fara transformare in 2+1... era doar o chestiune de timp in care sa apara exact accidentele de pe DN2.

kitsune

Giratoriu trambulină la intrare in Constanța


Fără alte comentarii
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Barcelo

Referitor la clipul de mai sus, nu inteleg de ce ,in ultima vreme ,partea centrala a s. giratoriu se face asa de inalt incat ,daca vii in viteza si nu stii de giratoriu sau nu il vezi, risti sa te zdrobesti de peretele lui sau ,ca in cazul nefericitului de mai sus,se transforma in trambulina si te omoara.

Puteau sa le faca ,sa zicem 30 cm ,inaltime si nu se risca viata ci doar integritatea masinii.

dumbravaandrei

si daca diametral opus de insula aia inaltata ai o trecere de pietoni? Cum e mai ok? Sa moara doar cel care se zdrobeste in insula sau sa moara aia de pe trecerea de pietoni ca sa salvam maritul sofer care vede ditai dambu in fata lui dar decide sa mearga tare?

P.S: Stiu ca exista posibilitatea si ca un sofer sa mai faca un avc sau un infarct si sa ramana cu piciorul in acceleratie... totusi, restul de participanti la trafic, cum ii protejezi?

danutzu_1069

Totul se rezuma la bani....
Pai cât costa un giratoriu simplu, cu bordura si ceva strat de pietris in centru (ca sa incetineasca o eventuala masina care o ia pe... aratura) si cat costa enormitatea asta care are bodura si n-șpe randuri de pavele si 2m de pamanint in mijloc?