Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Si poate omul ala avea o problema de era oprit acolo.
Nu cred ca s-a oprit acolo ca sa vorbeasca la telefon sau sa ... ude gardul.

igorashu

Ca paranteză sunt surprins de cât de lungă banda aia de accelerare - am măsurat cam 600 m.

TibiV

Corecta observatie.
Si mie mi s-a parut foarte lunga. Si foarte scurta portiunea de intrare pe banda 1 !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

E lunga pentru ca drumul urca din momentul in care se intra pe autostrada (daca nu ma insel urmeaza un viaduct, cred ca este vorba de intrarea dinspre Medias spre Sebes). Pentru camioane/tiruri e mai greu sa accelereze si sa ajunga la o viteza decenta in astfel de conditii.

adiarc

in sfarsit vad si eu o masina de curatat/spalat asfaltul , la Vestem........in partea de jos a parapetilor, acele santuri de jos pt scurgerea apei erau deja colmatate , iar cand ploua era distractie maxima pe banda 2...mai ales pt cei cu anvelope cu minimum de profil  :)
sper totusi sa nu o vad doar odata pe an

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexIP

Din categoria "străzi mai sigure prin selecție naturală", azi episodul cu alveolele criminale de pe DN79. Și dacă nu era celebră victima, nu ar fi apărut la știri.

QuoteUn tânăr de 22 de ani, din Satu-Mare, în timp ce conducea un autoturism Opel Astra, din cauza neadaptării vitezei, la întâlnirea alveolei mediene de calmare a traficului, în condiţii de carosabil umed, a pierdut controlul asupra direcţiei de deplasare"

Citeste mai mult: adev.ro/nmzz7y

A se observa mica diferență între versiunea de la unguri, pusă DUPĂ tabla de intrare în localitate: http://goo.gl/maps/gzKsu

și versiunea de la noi, în afara localității, cu bordură dreaptă: http://goo.gl/maps/FrwrN

Marius

Nu alveola e criminala ci eventuala lipsa a semnalizarii ei. Pe drumurile reabilitate din Romania n-am vazut sa lipseasca indicatoarele de limitare de viteza si prezenta alveolelor. Imaginile Street View sunt vechi, nu stiu daca la ora actuala lipsesc indicatoarele. Daca intr-adevar lipsesc, statul are o buna parte din vina. Vinovatul principal este insa soferul, mai ales ca accidentul s-a produs spre iesirea din Avram Iancu. Oare ce viteza avea?

Mi se pare totusi ciudata forma insulitei, cu devierea traficului pe sensul de iesire din localitate. Nu stiu daca am mai vazut in alta parte asa ceva.

TibiV

#757
Mi se pare mai corectă variantă de la noi, cu alveola înaintea indicatorului de localitate.

Dacă aveam modelul unguresc, fii sigur ca echipajele stăteau cu radarele pornite fix pe bucata de 100 de metri dintre indicator si alveolă, exact bucata unde reduceau de la 90 la 60.

Aşa însă vrei-nu vrei ai încetinit deja când ajungi la indicator. Poate nu la 50, dar sigur nu mai ai suta....

PS
Accidentul a ajuns la ştiri...
Păcat de fata aia de 23 de ani... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexIP

Tocmai asta e problema. Când ieși din localitate, ai trecut de tabla de ieșire și de la 50 ai voie la 100, n-ar trebui să apară nici o insulă cu borduri drepte care să te oblige să reduci viteza din nou, mai ales dacă nu e semnalizată cum trebuie.

udar

Din cate stiu eu nu mai sunt borduri dreptre au fost schimbate chiar am pus cateva poze din perioada cand se schimbau

iuli

Dacă nu pui la ieșire ce faci cu cei care intră pe sensul opus?

Dacă pui insula dreaptă va fi tendința să ocolești insula pe contra sens. Pericol de accident frontal cu altul.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

TibiV

#761
Am verificat pe GM si sensul de ieşire.
De la indicator, unde ar trebui să ai încă 50, până la faimoasa alveolă, sunt cel mult 25 de metri, deci nici iarna pe ceaţă nu ai avea cum să nu o vezi.
Dacă vii ca berbecul deja cu 90 din localitate, atunci da, ai o problemă. Si omori oameni.
Indiferent cât de drepte sau nu sunt bordurile. El nu a intrat în alveolă, ci într-o maşină care venea, regulamentar, din sens opus.

http://www.stiripesurse.ro/ocant-o-cantarea-a-i-prezentatoare-tv-a-murit-la-doar-23-de-ani_953281.html

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NordKapp

Quote from: iuli on April 18, 2015, 10:27:44 PM
Dacă nu pui la ieșire ce faci cu cei care intră pe sensul opus?

Dacă pui insula dreaptă va fi tendința să ocolești insula pe contra sens. Pericol de accident frontal cu altul.
M-am întâlnit cu un autocar Atlassib în această situație, a trebuit să frânez să se poată replia pe banda lui.

dr4qul4

in mod normal, forma corecta este cea din Ungaria: sens drept pentru iesire, deviere doar pentru intrare.

Dar in Romania nu se pot folosi. La noi orice limitare de viteza trebuie aplicata cu forta pentru ca suntem campioni la gasit solutii potential periculoase.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Apropo de limitari de viteza "fortate" inainte de localitati sau curbe periculoase, sunt acele dungi albe puse perpendicular pe directia de mers, peste care cand treci, fac un zgomot ciudat, si cu cat este mai aproape localitatea sau curba, sunt mai dese. Intrebarea mea e: asa e regulamentul sa fie puse pe ambele sensuri(desi doar pe un sens masinile se apropie de zonele in care trebuie redusa viteza), sau e doar o prostie a celor care le-au instalat? Mentionez ca oriunde am vazut asa ceva, erau pe ambele sensuri, si e destul de suparator cand iesi din localitate si incepi sa accelerezi, sa treci peste ele.