News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

al_eugen

matematic, conform cu video, se explica:

C-Classe break - ~1500kg
300C                   ~1700kg

suma - 3200kg, max 40% in spatele osiei => 1280kg.

Omul a incercat sa o rezolve punand motoarele la mijloc, dar diferenta a fost prea mare....

JohannDB

            @ gruiarew.... Pentru diferite "treburi" ai la dispoziție următoarele chingi, de ancorare, nu de ridicare, cu cârlige și clichet de tensionare (nu vorbim de lanțuri cu clichet de întindere/tensionare)......         - pentru   0,3 tone, lățime chingă   25 mm
                                                                                                       - pentru   0,8 tone, lățime chingă   25 mm
                                                                                                       - pentru   3,0 tone, lățime chingă   35 mm
                                                                                                       - pentru   5,0 tone, lățime chingă   50 mm
                                                                                                       - pentru 10,0 tone, lățime chingă 100 mm
Și niște etichete de pe chingi de 5 tone.....




Powered by API/PUM imgur uploader

                                         Și un mic fapt divers ?? Într-o noapte niște "ceterași", susțineau că chinga cu eticheta cu data de fabricație 2020/40 era "E X P I R A T Ă", bla, bla, bla, ......... :o :o :o  Plus că piesa (o serpentină de încălzitor de 4 tone) era" împănată" cu 5 chingi !!

alin2pas

Azi a fost adoptat de Camera Deputaților proiectul de lege privind modificarea art. 27 alin. 4 din OG43/1997 (aprobat în luna mai și de Senat):
QuoteSe interzice amplasarea mijloacelor de publicitate sau reclamă în curbe și în intersecțiile la nivel ale căilor de comunicație, în ampriză și în zonele de siguranță, precum și pe suprafețele de teren destinate asigurării vizibilității în curbe și în intersecții.
După ce acest proiect de lege va fi promulgat, vom scăpa de reclamele care împiedică vizibilitatea în punctele importante.
http://www.cdep.ro/pls/proiecte/upl_pck2015.proiect?cam=2&idp=19351
http://www.cdep.ro/proiecte/2021/200/30/9/se281.pdf

horatiu.cosma

Fals. Prevederea asta e deja în OG 43. De fapt ce s-au întâmplat azi a fost să scoată interdicția pentru amplasarea clădirilor in acele zone. Fiindcă unii vor să construiască imobile în curbe, zona de siguranță etc.

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

horyatm



JohannDB

                     Din ciclul "minuni vasluiene"..... Este o chestie mai veche, dar....!!  DAR.......

https://observatornews.ro/eveniment/o-femeie-de-42-de-ani-din-vaslui-gasita-vinovata-dupa-a-ce-fost-prinsa-intre-doua-masini-victima-a-ramas-fara-permis-desi-nu-se-afla-la-volan-446247.html


        Din articol .........
  """Femeia se oprise în apropierea unei parcări, de lângă o intersecţie, pentru a prelua un colet. În timp ce discuta cu curierul, şoferul în vârstă de 22 de ani care circula cu viteză a lovit maşina curierului, care la rândul său a lovit maşina femeii. Aceasta a fost practic prinsă între cele două autovehicule şi a fost rănită grav la picior. A avut nevoie de două luni de spitalizare timp în care a suferit patru intervenţii chirurgicale.

Acum, la 8 luni de la acel incident, poliţiştii i-au adus la cunoştinţă femeii că se face vinovată de producerea accidentului pentru că a parcat neregulamentar, iar acest lucru a dus la accidet. De asemenea, s-a ales şi cu permisul suspendat, deşi victima nu se afla în acel moment la volan. Rămâne de văzut cum se va soluţiona acest caz."""

alexandru_m

Eterna si fascinanta Romanie.

Acum ceva ani, in timp ce se lucra la autostrada prin zona Orastie, ma aflam intr-un microbuz care a avut un accident. In fata noastra era o doamna la volan, cu sotul in dreapta. La o zona cu ingustare (se facea o supratraversare) femeia s-a emotionat si a franat de la 100 la 0 in regim de urgenta. Cred ca nu a inteles prea bine ce urmeaza si s-a oprit sa se uite. Noi veneam din spate, masina incarcata si...poc. A venit Politia si, normal, vinovat cine a lovit din spate. Minunata doamna care a oprit in mijlocul DNului intr-o zona cu marcaj central continuu nici usturoi nu a mancat, nici gura nu i-a mirosit...

Probabil ca tanarul de 22 de ani din Vaslui se cunostea mai bine cu militianul decat ne-am cunoscut noi.

ionut_16

^

Pe individul cu Peugeot-ul și sticla in volan cum îl sancționează legea? Că în incidentul respectiv nu era la volan, iar dacă erau doi în mașină, cine se face culpabil într-o astfel de speță?  :o

gruiarew

alexandru_m știu ce zici dar d-aia lași distanță mai mare că poate frânează amboulea și faci buba. Am pățit-o și eu fix prima dată când am avut platformă cu 2t după mine. M-a depășit și a frânat ca să se încadreze între noi. Când era în paralel cu mine eu deja frânam... și bine am făcut...

Ionut_16 parcă era o prevedere în lege că nu ai voie să lași libere comenzile mașinii. Nu cred că e scris niciunde că nu ai voie să pleci de la volan.  :o. Eu sper doar că reparația parapetului să-i fie decontată șoferului "din spate". Ăsta nu e accident. E ca și cum aș flutura un AK cu cartuș pe țeavă în mod full auto prin mall / centru ca mai apoi să zic că s-a descărcat accidental. Nu știu, probabil ar trebui schimbată legea pentru cazuri ca acesta anulat permisul fără posibilitate de redobândire. E impardonabil ce-a făcut individul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Nu stiu de parapete, dar casco sigur nu-i va deconta nimic. Si asta doar pentru ca au pus si ei mana pe filmulet.
Asa e cand faci live...nu mai ai timp sa-ti corectezi prostia.
Iar daca nu recunoaste niciunul ca era la volan, atunci sa le ia carnetul la amandoi   :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

elphax


gruiarew

Dacă nici nodul ăla nu e semnalizat cum trebuie, atunci nicicare nu este.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

#7319
Păi poate a intrat greșit de la Izvin. Dorea să meargă spre Arad (sau Giarmata), a intrat pe breteaua spre Lugoj, a întors 180 grade văzând că acea bretea îl duce spre est și a continuat așa până aproape de nodul Giarmata.

Nu zic că așa s-a întâmplat, nu am informații, doar specific că nu e neapărat ca omul să fi intrat greșit pe la Giarmata.