Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Fred

Quote from: Duta C on July 30, 2021, 09:22:25 PM
@vancouver.....da trebuie radare permanente pe toate autostrazile in romania si amenzi sa-i doara mult timp!Nu locuiesti in romania?
Care sunt motivele pentru care e nevoie permanenta de radare si amenzi foarte mari? Vrem sa fim mai aproape de sistemul elvetian sau de cel german? Nici macar elvetienii nu au radare permanente peste tot, au unele semi-mobile pe care le amplaseaza cate 2 zile in diverse puncte si amenzi foarte mari, dar inainte de a face asta au impus la sange legislatia rutiera in punctele simple gen parcare, trecere pe rosu la semafor, depasiri etc., radarele au fost ultima masura. In republica bananiera Romanistan se parcheaza linistit pe trotuare, se merge pe contrasens pe autostrada, daca chestiile de baza sunt complet ignorate si nepedepsite atunci soferii isi dau in petec din ce in ce mai tare.

Da, e simplu sa trantesti niste radare si sa dai niste amenzi, zero efort cu ceva efect, in loc sa faci civilizatie pe strada incepand de la mersul in oras sau in sat. Cati kilometri de autostrada avem si cate accidente si cati kilometri de DN, DJ, DC si cati morti acolo? Ce e mai important, cu ce incepi? Cu vechea mentalitate de militian la panda cu radarul?

voicul

Dar e legislatie pentru radare?
Asa sunt si pe DN1 dezafectate, pentru ca nu e sau s-a scos legislatia.

Radarul fix e cel mai simplu de invatat, mai ales de Waze.
Soferii romani franeaza si daca se gandesc ca urmeaza sa apara o masina de politie (chit ca respecta legea sau tocmai ca sa arate ca respecta legea  :lol: ), dar cand stiu ca e sigur radar, vor frana, dar doar ca sa nu ia amenda.

Mai e un aspect:
Radare se pun si pentru ca intr-o zona este un (anumit) pericol.
NU ca ii e lene lui Dorel de la CNIAR sa repare carosabilul si d'aia a pus din semn de circulatie limita de 20 de km ... chit ca esti pe A!

Cristi N

Motivul oficial pentru care au fost oprite cele de pe DN1 Bucuresti - Sinaia se numeste modernizare. Nu s-a pus vreodata problema ca ar fi ilegale.

Cetatean

Nu avem inca autostrazi suficiente,dar trebuie sa ne pregatim. La ce am vazut vara asta pe autostrazi,sa avem pardon.aia de au circulat pe contrasens pe autostrada,adio permis.
Legat de viteza,cum am mai zis,indiferent de tipul de drum,aproape tot timpul ai pe unul in ceafa. Asta pentru ca nu avem amenzi suficient de mari sa ii potoleasca pe bizoni.
Si da,daca eu am un logan,ca atat imi permit,risc sa ma omoare un smecher cu ceva iaht,pentru ca pe el doare in paispe ca depaseste pe linie dubla in cuba,nu ii ia nimeni pemisu!
E vorba de educatie si se vede lipsa ei in trafic,la magazin,pe plaja ,pe strada.

Cristi N

Daca ai adus vorba de educatie treaba e cu dus si intors.

Se da un giratoriu din Bucuresti, intersectia A3 cu sos. Gherghitei si ambii venim dinspre Gherghitei, eu ma incadrez pe B2, un Tiguan se aseaza pe B3 si vrea sa iasa spre Ploiesti. Acum eu ce ar trebui sa fac? Sa imi tin banda si sa nu ma intereseze de restul sau sa ii dau prioritate prostului/proastei?

Daca aleg prima varianta ma infig cu botul in laterala dreapta si il/o rastorn, iar eu nu patesc mare lucru, daca franez aia e, il/o las sa se duca inainte si probabil o sa considere ca eu sunt un nebun ca am claxonat.

cristi5

De acord cu @vancouver, radarele fixe trebuie puse in cele mai periculoase zone de drumuri. Adica pe DN, nici gand pe autostrada

Lista punctelor negre e aici pe topic.

gruiarew

Ba trebuie puse peste tot. Dacă e limită de 130, 130 să fie, nu 150, 170 sau cât duce. Azi a trecut unul pe lângă mine de aveam impresia că stau pe loc.

Pe naționale / județene e jale. Efectiv îți iei flash-uri și claxoane chiar dacă mergi cu 80 prin sate. Toată lumea aleargă niște cotețe de mașini. Unde dracu vă grăbiți așa oameni buni???
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adiarc

eu sunt adeptul societăților Big Brother cu supraveghere non stop din care câștigă majoritatea celor onesti,dar ii dau dreptate si lui Vancouver si Gruia...daca facem doar pe autostrazi,pe DN se va circula mai rau ca acum,in lipsa camerelor......asa ca sunt necesare peste tot...si chiar peste tot.....in plus,in orase as pune sistemul german ,mai ales la semafoare...mai multe camere ( si radar si pt trecutul pe rosu )

ne place sau nu din acest haos al statului esuat roman au de castigat infractorii si contravenientii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

'Ai de mama lor de jurnalisti... A blocat o șosea... care de fapt era o banda (din doua pe sens)...
Din titlu zici ca s-a pus de-a curmezișul soselei sa nu mai treaca nici masini nici tramvaie...
Lasand asta la o parte, o fi singurul care blocheaza o banda? Oare pe M Bravu, la Alice cum o fi... cu masini oprite pe trei randuri....

TibiV

#6745
Sursa stirii este asta: https://www.facebook.com/politialocalabucuresti/posts/4645145428830034

@dr4qul4,

Pai aia de pe M.Bravu din fata de la Alice se opresc acolo doar sa cante in cor "For 24 years I've been living next door to Alice!"...

Iar Garcea de la Sectia 8 (la 20 de metri distanta) nu ii intreaba niciodata "Who the fuck is Alice?..."

Pentru nebucuresteni, asta este Alice (in urma cu 12 ani):  https://goo.gl/maps/YKf7ETEs5YNvqU1S9

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

nu e singurul care blocheaza o banda, dar e singurul care uita unde trebuie sa ajunga....
Ce s-ar fi intamplat daca un astfel de sofer ar fi ajuns pe autostrada?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

hvm

Tocmai ma despart de Creta după o săptămână aici. Au  băieții una bucata express 1,75+1,75 cu intersecții denivelate. Diferența fata de DN2ul nostru consta in: Toate intersectiile deși denivelate au limitare de viteza de 60 sau 70kmph (majoritatea 60) însoțite de un radar fix semnalizat prin doua panouri la 1km și la 200m. Radarul se afla chiar unde începe banda de decelerare îndreptat pe direcția de mers. În 130km am întâlnit 11 bucăți.... plus încă 2 bucăți în zone de coborâre periculoasa unde erau serpentine și limitare la 80.
Chiar sunt curios dacă functioneaza, daca da, atunci mi se pare cel mai simplu mod de a controla viteza și reduce riscul de accident în zona intersecțiilor și nu numai. De asemenea pe cei 130 km am vazut 6 echipaje la dus și 5 la întoarcere, toate în patrulare cu girofar pornit pe albastru.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

voicul

Deci acolo nu a fortat depasirea pe banda continua si era sa produca un accident.
Acolo a mers dupa bunul plac cum il durea pe el in p**a!!!
Si doar amenda si permis retinut?
Cine lucreaza la legislatie? Macar vreo 5 ani sa ramana fara permis daca nu intra la tentativa de omor.


VIDEO. Inconștiență la volan: Două depășiri periculoase ale unui șofer puteau provoca o tragedie

Inconștiență la volan în județul Galați. Un bărbat din Tecuci a fost filmat pe Drumul European 581 în timp ce a făcut două depășiri periculoase. În imaginile surprinse de o cameră de bord se vede cum acesta merge pe contrasens chiar dacă din față se apropie un autoturism care circula regulamentar.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/video-inconstienta-la-volan-doua-depasiri-periculoase-ale-unui-sofer-puteau-provoca-o-tragedie-1620291