Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

JohannDB

                      https://www.glsa.ro/accident-cu-o-victima-pe-a1-la-vama-nadlac/

        """"Accidentul rutier a avut loc sâmbătă seara, în care un autoturism a intrat într-un TIR aflat în staționare pe A1 la vama Nădlac.
În urma accidentului, a existat o victimă conștientă, însă încarcerată.
La fața locului a intervenit un echipaj de descarcerare, un echipaj de stingere și elicopterul SMURD.
Update:   În autoturism era o singură persoană, bărbat, care a fost extras și predat în viață echipajului SMURD Elicopter. """"

           Pentru unii ar trebui separatoare și aici.....

vancouver

Orice obiect stationand pe o autostrada este un mare pericol si de altfel prin lege este interzis. Nu au ce cauta acele camioane sa stationeze pe autostrada asteptand vamuirea. Este o imensa imbecilitate, care din pacate este acceptata asimilandu-se cu un ambuteiaj (nu ai ce-i face). Numai ca autoritatile (romane, ungare, austriece, etc...) fac acest lucru in mod sistematic si constient, deci sunt responsabile de astfel de accidente. Ori se face o zona de stationare suficienta pentru camioane in afara autostrazii, ori se lasa sa treaca.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

         "" ori se lasa sa treaca."" Asta, când (cândva, în viitor) vom avea frontieră "Schengen", identică  cu aceea dintre H-A, CS-D, CS-A, PL-D, SL-H, etc..... Până atunci control cu staționare și cozi..., cozi chiar imense (am prins așa ceva); mai ales că ungurii, în zilele lor de "sărbătoare" interzic total, traficul camioanelor, nu ca la noi permis între 22:00-06:00, în astfel de zile.......... !! Până atunci, cozi !! Din păcate !

kitsune


Adica era singur pe banda de depasire si dadea flashuri? Poate ramasese fara girofar...


Scuze de quote, dar da, exact așa făcea. Nu aveam nimic în față să zici că aș fi putut intra in depășire, aveam viteză ok, adică viteză legală plus TVA (da, știu, :vroomvroom:, dar era liber și asfalt bun și e păcat de mașină, săraca). Ăla cu RR a trecut pe lângă mine de am zis că stau. Bine că nu m-am dat jos...
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

nirolf

[mention]oc7avian [/mention] Din păcate cei care proiectează pistele de biciclete din București nu cred că au mers vreodată pe bicicletă (vezi nenumăratele curbe la 90 grade, borduri abordate în diagonală). Din păcate pare că nu au fost nici măcar la specializare prin Olanda sau Danemarca.

Ce cred că au vrut ei să semnalizeze acolo: semaforul cu săgeată stânga din dreapta semnalizează că bicicliștii pot face stânga prin fața mașinilor oprite și să se încadreze pe partea a stânga a drumului pentru a vira la stânga, iar după ce fac asta vor urma indicațiile semaforului cu săgeată stânga din stânga drumului. Așa au logică ciclurile filmate de tine. Simplu, nu?
Din păcate dacă lumea nu înțelege ce a vrut să zică "poetul" se poate ajunge la situații periculoase.

Alt semafor stupid e la intrarea pe pista de pe Calea Victoriei dinspre nord: acolo au pus un semafor care îți indică că poți trece de trecerea de pietoni (1). Problema e că imediat după e o curbă la 90 și semaforul pentru traversarea Căii Victoriei este pe partea cealaltă (2).



Un grăbit poate vedea primul semafor verde și să încerce traversarea. Dacă ia curba cu un pic de viteză, până vede semaforul de vis-a-vis pe roșu are șansa să fie deja pe capota unei mașini.

florin74

#6470
^^^
Inca unul
Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Arad, George Pleşca, a declarat că un microbuz cu numere de Cehia, care se îndrepta spre graniţă, a intrat într-un TIR care staţiona în coloană la doi kilometri de frontieră. În microbuz se aflau 17 pasageri ucraineni, iar ISU a constatat că 14 dintre aceştia au suferit răni. Una dintre persoanele aflate în microbuz a decedat.

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24858569-isu-arad-16-persoane-ranite-intr-accident-luni-dimineata-a1-una-decedata.htm

JohannDB

#6471
      https://www.politiaromana.ro/ro/info-trafic/autostrada-a1-deva-nadlac-trafic-restrictionat-din-cauza-unui-accident1623645382

                   Sursa: INFOTRAFIC   Categorie: Alerta trafic   Status: Activ
AUTOSTRADA A1 DEVA – NĂDLAC: TRAFIC RESTRICȚIONAT, DIN CAUZA UNUI ACCIDENT

Data: 14 Iunie 2021
Ora: 06:05
Centrul INFOTRAFIC
din Inspectoratul General al Poliției Române informează că circulația este îngreunată la kilometrul 579, pe Autostrada A1 pe sensul Deva spre Nădlac, în zona localității Nădlac, județul Arad, din cauza unui accident în care au fost implicate un autocamion și un microbuz. În urma impactului, a rezultat decesul unei persoane și rănirea altor șaisprezece, toate pasageri în microbuz.
Traficul se desfășoară dirijat pe banda a doua.

O inexactitate....la "Hotnews"....citat: a intrat într-un TIR care staţiona în coloană la doi kilometri de frontieră. , din cuvintele purtătorului de cuvinte al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Arad, George Pleşca.

    Avem o problemă; una este că sunt 2 km până-n frontieră unde postul/punctul de control poliției de fontieră e la km 584 și cântarul, ACI, mai în spate spre Arad la 800m și alta este locul dat de poliția rutieră, cu măsurătorile și ancheta de rigoare, de la km 579....... De ce are importanță ?? Pentru că coada era deja la km 579, dacă nu mai departe spre Arad și abia aici șoferul mini-bus-ului s-a lipit de tir, cu 4 km mai înaite de enunțul purtătorului de cuvinte........ Aici putem mulțumi autorităților noastre, care nu-s în stare să pice la un acord cu ungurii pentru a nu mai exista aceste coloane "ale infinitului" la frontieră.
   În plus, lentoarea pe ieșire în HU este dată și de "lentoarea" maghiară în numeroase momente, plus controalele antimigranți, când sunt deschise/verificte la sânge toate tir-urile....
  Un alt "încetinitor" la traficului de ieșire/intrare în RO este dat de transportatorii non-EU care au nevoie de avizarea/înregistarea de carnete TIR/CEMT, a autorizației albastre de tranzit RO, care la "cântar"=ACI, chiar iau timp, oricât de repede ai tasta datele......
  La noi la ACI se poate trece repede, dar problema ultimă rămâne intrarea prin poliția de frontieră HU......, chiar dacă se iese pe trei/patru porți....

            Când nu dai de coadă, este o mare "minune" !!
 

vancouver

Si évident nimeni nu se simte responsabil.... Poliția ar trebui sa amendeze autoritățile vamale romane și ungare pentru aceasta situație .... Și sa facă întâmpinări la MT și guvern pentru remediere... Da știu, nu in secolul asta se va întâmpla asta. Pana atunci vinovați sunt toți care cunosc situația și nu fac nimic . Inclusiv noi.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Păi bun și NOI, ce am putea face? Eu de câte ori am trecut m-a luat ungurul la perpules. Trage aici, du-te mai încolo, a bine că nu te-ai dus la Budapesta, scoate tot afară, aia ce-i, aia de ce-o duci, unde o duci, ce faci cu ele. Și supărat maxim că nu a găsit nimic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Nu putem decât sa luam atitudine. Sa cerem public remedierea.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Cum? Este și o soluție sau doar plângem de problemă? Că nu-i poți cere ungurului să nu verifice contrabandiștii români ce cară orice. În vremea când eram făra atelaj si umblam cu tren / autocar nu era dată să nu fie unul cu țuică sau țigări peste limita permisă. Parcare pentru TIR-uri? Nu cred că poți face o parcare de 2km +. Lățită banda? Semnalizare mai bună?

Ce soluții vedeți că eu nu văd nici una simplă și de implementat imediat.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

                                      "" ..... eu nu văd nici una simplă și de implementat imediat"" Ba daaa cea mai simplă...., "frontiera Schengen", pentru care "tehnic" suntem compatibili/integrați de vreo 10 ani; atunci vom trcece ca din HU în A sau A în D..... (na că am pus scurtături), fără aceste opriri !!

TibiV

Pentru asta trebuie sa mergi cu toti colegii tai la Bruxelles, cu pancarte si vuvuzele.
Si sa dati o tura si pe la Haga, caci am inteles ca la Amsterdam nu e nimeni important din Regatul Tarilor de Jos...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#6478
Daca  nu gresesc, problema olandezilor nu este de imigranti sau alte chestii simple, ci portul Constanța... Care este mai aproate de Suez decat Roterdam... La fel si Bulgaria cu Burgas si Varna...
Olandezi pierd o buna bucata din cascaval....
Nici Croația nu este in Schengen, dar nu stiu sa aiba port important.
Grecia are porturi dar este izolata... Ar avea si ei de câștigat daca Bulgaria si Romania.... Tot ce inseamna Asia pe aici ar intra...

gruiarew

Iar asta cu portul? Dar Italia, Franța, Spania nu-s mai aproape ca Rotterdam?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis