Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

cristi5

#6330
Pai tocmai, e fix ca pe DN2: daca nu e clar cate benzi sunt, daca nu se stie exact unde e banda, inconstientii "se baga". Rezultatele le vedem.

Acolo sunt benzi de vreo 5m latime care nu exista in niciun normativ. Vedem acum de ce nu exista. Banda prea lata creste tentatia de depasire aiurea.

Culmea, un marcaj banal al benzilor la 3,5m, ca pe Sinesti Movilitia, si linie continua banala intre sensuri duce la zero morti, de aproape doi ani deja. Fara separare fizica de sens! E evident ca sunt mult mai putine cazurile de intrare involuntara sau ilegala pe contrasens decat cazurile de "depasire vitejeasca șumaher"

Claritatea marcajului= siguranta rutiera. Neclaritate= ciocniri frontale cu morti

Leo-Ph

Eu fix in zona aia merg exact pe mijlocul benzii de 5 metri...da doare la bas de fashuri si claxoane. Devansarea unei auto pe aceiasi banda de circulatie se numeste dublare...si parca asta este interzisa.

TVlad

Mai precis, unde e portiunea asta cu 5m? Ca eu, desi circul destul de des pe acolo, nu am remarcat nici o similitudine cu DN2. Cind se trece de la doua la o banda pe sens, se trece si gata, regulile sint clare indiferent de latimea benzii. Nici macar nu m-a impins vreunul din spate ca sa ii fac loc sa depaseasca vitejeste. Culmea.

Leo-Ph

dupa "gara"Nistoresti pe sensul de urcare din 2 benzi se face 1 singura..destul de lata..bizonii  ce vin tare din spate dau flashuri sa te dai cat mai pe dreapta sa treaca ei..mi s-a intamplat si mie..si pe sensul de urcare (Pl->Co) si pe sensul de coborare (Co->Pl)

RaduC

Vă provoc la o dezbatere pornind de la ce fel de reacții vă generează enunțul
"In Romania nu exista accidente rutiere!"

kitsune

Adică cum? Pe principiul "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you"?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

JohannDB

#6336
       "In Romania nu exista accidente rutiere!".... Buunnnnnn; dacă îi să purcedem/pornim de la ăst/acest enunț, atunci și eu aș avea o pretenție, deloc exagerată, așa ca în ......... Austria, să am drept la girofar albastru și număr direct cu secțiile de poliție rutieră de pe sectorul pe unde umblu (nu să sun de nebun la 112 , unde să mă întrebe de numărul de la pantofi) și care "polițiști" să fie imediat la sesizare......   Deși nemții cochetează cu ideea, au mai puțin curaj (ca să nu-și deranjeze proprii bizoni) și au implementat, "deocamdată", numai BF4/Hilfs Polizei (totuși cu drepturi suplimentare și direct legați de poliție, însă cu niște cursuri pe bune la polițiile de land).... Austriecii au fost mai dintr-o bucată !! Cu colegii austrieci mă întâlnesc odată la doi ani, la momentul la care mergem la "Nachschulung"/post-școlarizare, pentru viza atestatelor de transporuri speciale (pentru Germania), ce se vizează odată la doi ani...... De ce spun asta ?? Din "my point of view"...am o altă perspectivă asupra a ceea ce este/înseamnă traficul...la noi.......!! Să vorbim de "bizoni"... de "bombardieri" ?? În "memorii" voi avea prea puțină cerneală pentru "pățaniile" de pe drumuri.......... Legalitate, respect, percepția legii,... interpretarea legii,..... etc,....etc,.....

L.E.   În ultimele zile, parcă trec prin lumea lui Kafka în circulație/trafic..... Chiar mă întreb, ce i-a făcut pe concetățenii noștrii să devină, pur-și-simplu kamikaze ?? Efectul închiderii în casă ?? Efectul post-covid asupra creierului ?? O fi chiar și vaccinul, cu imunitate la ORICE ??  A-nebunit "lupul"....!!

vancouver

Quote from: reed on May 18, 2021, 11:07:27 AM


Oooo, marfa vizibilitate si siguranta aici. Iti iese un copil pe bicicleta in fata sau mai rau, o mamica impingand un carucior de copii. Caruciorul o sa fie deja jumate pe strada, cand scoate mama capul sa vada ce vine!

Bravo, sa dam tarii cat mai multe capcane mortale. E ca un joc video. Sa vedem cine pe cine omoara! Stalpi pusi pe marginea drumurilor, rigole de 2 metri, capete de pod, ziduri ale mortii ... ne pricepem.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

cristi767

Dacă îți iese în față, ori ai trecut pe roșu, ori a trecut el pe roșu. Că e cu un semafor. Plus că e o bretea de ieșire de pe centură. Centura propriu-zisă trece pe deasupra.

Dincolo de centură este o târg de vechituri, dacă nu s-ar fi făcut soluția asta, oamenii ar fi trecut ilegal pe acolo. E un compromis la urma urmei.

gruiarew

E un rahat, nu un compromis. Ce este "pe sus" trece peste ceva, la un moment dat sunt piloni, picioare de pod. Se putea muta trecerea pe acolo, nu fix prin zona de umplutură. Da, sunt semafoare, dar alea se mai și strică. Plus pare a fi foarte aproape de ieșirea de pe centură, sau ce e aia, unde de obicei ai viteză destul de mare.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

Mutau breteaua 2 m mai spre exterior si cresteau vizibilitatea.
Nici nu costa in plus pentru ca doar faceau rocada intre asfalt si spatiul verde .
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Dacă-ți iese un copil in fata pe roșu clar copilul e de vina. Și in plus e și mort copilul. Dar faptul ca e mort nu contează, nu-i așa @cristi676? Important e ca s-a găsit vinovatul. Bravo, te descurci.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

marinul

Bravo si voua, celor care stiti sa criticati un proiect dupa ce e finalizat. Sunt puse planuri de situatie de acum 3 ani dar pana acum nimeni nimic.

dragos76

Adică oamenii de pe forum sunt cei care au dat "ok-ul" pt acest proiect (chiar și tacit, prin lipsa unei obiecții explicite), și acum nu mai pot evidenția probleme?