Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


gruiarew

Râdem ne hăhăim filmăm și trecem mai departe. Acum depinde unde era dar dacă nu avea unde să iasă probabil îl ajungeau băieții cu chipiu să-l întrebe cum se merge pe drum.

Mă gândesc că s-a săturat să stea în coloană și a zis că face el o "fentă"
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

bgd77

Din cate tin minte exista un plan al CNADNR de imbunatatire a sigurantei la trecerile la nivel de CF. Daca va intereseaza sa vedeti ce fac in cadrul acestui program, vedeti filmuletul de mai jos (e filmat in ambele sensuri):



(este filmat la trecerea DN73A cu CF203 Brasov - Zarnesti, aici: https://www.google.ro/maps/@45.5771854,25.3990715,17.75z)

rt25

Doamne, dar trecerea aia la nivel nu ar fi ajustat-o putin. Iti rupi masina in ea acolo...

gruiarew

Așa îs toate, nu doar aia. Una singură știu mai rasărită la ieșire din Lugoj spre Buziaș în rest... jale. Dar au pus betigașe și au colorat cu roșu pe jos. Ajunge.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Calin88

Zona in care drumul trece efectiv peste calea ferata e in administratia CNADNR sau CFR (ma rog, in cazul liniei de fata Regiotrans)?
Dupa cum zicea cineva mai sus, iti rupi masina in trecere acolo...

bgd77

Poate sunt eu obisnuit cu ea, dar nu mi se pare chiar asa rea, cred ca e din categoria celor ok.  :D

Acum 1-2 ani au mai imbunatatit panta dinspre Brasov, fiindca multi care aveau masini joase atingeau asfaltul cu partea de jos.

Rodeo

Quote from: rt25 on December 18, 2020, 04:13:29 PM
Doamne, dar trecerea aia la nivel nu ar fi ajustat-o putin. Iti rupi masina in ea acolo...

Păi câtă vreme se menține soluția cu dale de beton așa va fi mereu. Doar la trecerile modernizate unde acoperirea prismei de piatră spartă e făcută cu plăci metalice se menține planeitatea mai multă vreme. Pur și simplu dale de beton plus apă infiltrată între ele rezultă mișcări permanente și deteriorarea stratului de suport. Dar mi se pare că între bariere lucrările le face CFR Infrastructură, nu CNADNR.

cristi5

Quote from: AlinC on December 18, 2020, 12:59:14 PM
ST1, nodul rutier Sebes:


La 7:36 si la 17:37 se vad doi soferi dezorientati pe breteaua spre Deva+Alba Iulia

Si faptul ca breteaua e de fapt si de la Sibiu, impreuna cu dezorientarea, poate avea efecte tragice...

vancouver

Greseala acolo este cumulul de informatii. Daca ne uitam la faza de la min. 7:36 vedem asa: Soferul are la dispozitie 4-5 secunde sa citeasca panourile si sa se decida, de la 7:38 la 7:42. Si asta numai pentru ca merge destul de incet si precaut. Eu am pornit un cronometru pe telefon si am inceput sa citesc:

- semn de autostrada, A1
- Nadlac, semn de vama
- Orastie
- E68, 7, Sebes Vest (astea incadrate intr-un chenar albastru, hmmmm)

- semn de autostrada, A10
- Bors, semn de vama
- Cluj Napoca
- Turda
- Campia Turzii

Mi-a luat 9,9 secunde sa citesc tot.


DECI ALA CARE A FACUT ACEST PANOU E UN IMBECIL.
El nu s-a gandit nici o clipa ca ala care vine acolo nu o sa poata sa parcurga niciodata complet tot ce scrie pe panou. Daca mai e si in spatele unui camion inalt sau atent si la ce zice navigatia sau radio sau nevasta sau mai are pe altul nerabdator in spate...

Panoul trebuie eliberat de tot ce inseamna junk:
- semnul de autostrada nu are ce cauta acolo, toata lumea stie ca A1 si A10 sunt autostrazi si semnul de intrare pe reteaua de autostrazi e anterior, imediat langa giratoriu.
- mega orasele Nadlac si Bors nu au ce cauta acolo
- Sebes Vest nu are de ce sa fie scris altfel, ca tot via autostrada se ajunge acolo. Numai pe un panou de iesire are sens alta culoare si numere de drum national. Deci Sebes Vest si atat, fara E68 si fara DN7 si pe verde
- pe partea cealalta trebuie Turda si urmatoarea localitate, Alba Iulia (extrem de important cea din urma, si fix asta lipeste :bash: ).
- si evident nu Orastie, ci Deva sau Timisoara pe A1 spre vest.

Deci 4 localitati si 2 numere de autostrada. ATAT. Plus mare pe jos pe carosabil scris A1 si A10 de cel putin 2 ori.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

adiarc

Două persoane au decedat şi alte trei au fost rănite într-un accident produs luni dimineaţă pe DN1, între localităţile Avrig şi Porumbacu de Jos, informează Centrul Infotrafic al Poliţiei Române.

Sursa : protv.ro

pe centura Avrigului a avut loc...este acelasi sistem imbecil ca pe DN2 ( o banda si jumatate),si chiar daca avem linie continuua,lucrurile decurg fix la fel...

Sunt ai nu stiu cati morti si totusi nu se ia nici o masura...cea mai la îndemână aici ar fii 2+2 cu parapeti de beton...sunt 1-2 km...un nimic...dar nu si pt cnair
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexxC

Din pacate asemenea tragedii se intampla zilnic,si nu doar pe drumuri cu 1,5 benzi pe sens. Acolo DN1 va fi dublat de autostrada,asa ca dorinta ta manata de impactul emotional de moment nu are sens.
Solutia cresterii sigurantei pe drumurile fara separare fizica a sensurilor nu sta in parapeti pe mii de km ci in tehnologie: asistenta la pastrarea benzii  ,franare automata si cel mai important conducere autonoma.

Calin88

#5742
Pe centura Avrigului e terasamentul varza, e plin de hopuri. Acolo oricum va trebui sa intervina cineva mai devreme sau mai tarziu pentru a remedia problema asta; cred ca ar putea sa fie upgradata si portiunea asta scurta la 2+2 fara costuri suplimentare enorme.
Sau pusi parapeti pe mijloc, ar ramane spatiu suficient pentru depasirea unei masini defecte, nu ca la zona cu parapeti pe 1+1 dintre Persani si Vladeni

mircea

^^  :lol:  Păcat că nu avem premiile forumului pentru postări. Asta ar fi luat premiul cel mare la ironia anului.

adiarc

^^ Alexx...acolo au murit zeci de oameni in ultimii zece ani...si vor mai murii pana se face autostrada....ceea ce spun eu se poate face in cateva zile...drumul e suficient de lat pt 2 benzi iar marcaje si parapeti...la fel

si daca s-ar salva o sg viata...merita cu vf si indesat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura