Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Numai să nu le facă la fel cum e cel de la Săcel, pe A1. Cum ai intrat ți-a rupt retina în două. Apoi după ce ieși mergi o vreme orbește. Posibil și redus la jumătate iluminatul ar fi mai mult decât suficient...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

kitsune

#5701
@subway, tocmai, că e beznă totală și nu vezi nimic. Dacă mai e și noapte și ceață, la revedere. Iar peste gârlă (adică Borcea), trecerea înapoi pe sub calea ferată, pasaj identic, îți desprinde retina, ieși orb din el (exact după, e locul pe unde trec cu oile, mai trec și mistreții, etc.)



La naval, turci, autostradă? Nu îmi aduc aminte. Am fost pe la ei cam pe toată coasta, de la granița cu sovieticii din marea neagră și până la Iskenderun, lângă sirieni. Dar nu țin minte să fi povestit
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

#5702
Ai povestit de bere dar n-am vrut sa ma bag peste tine.
In ce priveste iluminatul in tunele lucrurile sunt demult lamurite, trebuie sa fie corelat cu intensitatea luminoasa exterioara ambianta si sa permita acomodarea vizuala graduala la trecerea de la zonele luminoase la cele mai intunecate si viceversa, chiar nu prea e cine stie ce de comentat.

kitsune

#5703
Ah, da, zicea băiatul ăla pe blogul lui că nu a găsit bere la Iskenderun că sunt în partea asiatică. Iar eu știu vreo câteva locuri cu nume și prenume unde găsești. Dar să lăsăm asta pentru o parcare ceva.
Revenind la iluminat pe stradă/șosea, noaptea. Am spus de reclamele de la Farmacii crucile alea verzi sclipitoare de îți iau ochii. E, ieri seara se plimba unul cu o dubă-televizor prin București, îl avea pe Șelaru pe ea, făcea reclamă la ceva. Băi și când au început să stroboscopească ecranele alea... Cine kurac moj a crezut că asta e o idee bună să plimbe duba aia noaptea, cu treceri de pietoni nesemaforizate și ne-iluminate? Cine i-a dat autorizație să meargă pe stradă?

L-am prins la semafor, dar l-am văzut de departe tare:

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

#5704
Si pe mine ma enerveaza toate ledurile, laserele si plasmele dar...banul vorbeste si nu doar in Bucuresti.

dr4qul4

Sunt multe dube din astea in Bucuresti. Mai ca iti vine sa arunci o piatra in ele
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

bogdymol

Dar Politia Rutiera / RAR ce pazesc? Daca te prind cu o banda led pe masina ca lumini de zi, te pot pune sa il dai jos ca nu e omologat. Dar dita mai ecranul sclipitor nu deranjeaza?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele


JohannDB

Păiiii daaaaa, că ne trebuie șanturi antitanc la șosele/drumuri ..... Admiram azi-noapte DN 56 Calafat-Craiova, cu micutele lui tranșee de 1,80m adâncime, de la nivelul asfaltului, la zonă de câmp, dar și prin localități cu cca 1,70m, prin Galicea, Ciubega, Perișor..... Dar și DJ-urile reabilitate au ''aceeași boală'', ca exemplu DJ 291B de la Mihăileni (BT) din DN 29C spre Dorohoi..... Doamne, ce tranșee și ce frumuseți de cap de pod au..... Am mai spus-o : nu ai de ales cum să mori pe drum, dacă-ți iese unul în cale: ori lovitura frontală, ori în șanț, dar nu poți alege ''mijlocul'' adică s-o iei la sănatoasa, cu de la tine hotărâre, drept pe câmp, pentru a-ți salva izmenele, sărăcia și neamul, cu daune minime !!

cristi5

#5709
Cand desfiintam trecerile la nivel din orase sau din apropierea lor? Vad ca Targu Mures are vreo 10...

Soferul a murit.




Powered by API/PUM imgur uploader

mircea

Vorbind strict de locul în care s-a petrecut accidentul ăsta, poate că ar merge făcut un pasaj peste CF, dar e cam din scurt și ar avea pante și rampe destul de mari. În Tg Mureș, cred că în 2 locuri s-ar putea face pasaje, pe Dezrobirii și Recoltei. Dar și aici sunt câteva case cărora le blochezi accesul în curte cu un pasaj. Ar trebui înălțat CF-ul și viaducte. Și asta cam costă. Ca să nu zic nimic despre traficul de pe CF care ar trebui să fie oprit complet.

TVlad

Acolo nu sint cumva bariere? Sa nu fi functionat?

Hercule

In Targu Mures nu se pot face pasaje peste CF. Pe Dezrobirii, unde distanta fata de Gh Doja e cea mai mare ar iesi un pasaj la un unghi de 9.5 grade in conditiile in care ai astupa si toate intrarile in curti. Pe Recoltei distanta pana la CF e mai mica si drumul e in curba. La locul accidentului in Sangeorgiu de Mures sunt doar 60 metri intre DN si CF, nu ajunge pentru pasaj.

Bariere sunt peste tot in Tg Mures, totusi nu stiu daca este bariera in Sangeorgiu la locul accidentului. Problema e ca cei de la CF fac o gramada de manevre cu o drezina mica. De multe ori greutatea mica a drezinei nu reuseste sa activeze semnalele de cale. Am vazut de multe ori drezina trecand si bariera ramanand in continuare lasata, in conditiile in care la un tren de calatori bariera se decupleaza la 50 m dupa ce trece trenul.
Deșteaptă-te române!

Sorinus

#5713
Asta e criminala de-a dreptul.

Numarati crucile din jur. Acolo se merge tare, iar noaptea e bezna. DN ciruclat cu linie spre o resedinta de judet cu ceva industrie

mircea

@TVlad în Sângeorz ( unde a fost accidentul) nu e barieră.
@Hercule cum ziceam, se pot face dacă vrei neapărat ( mai cobori un pic linia, mai închizi un acces la niște case), dar nu-s deloc practice.