Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

#5610
Ați observat SUV-ul alb? (GPS)


Aceeași poză, cu zoom (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Apăi @gruia, șoferii ăia ar trebui trași de urechi de către cei abilitați să facă asta, dar aceștia cam stau la căldurică de multe ori, că e mai comod și mai lejer să faci planul cu o autospecială ascunsă decât să previi.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

andrey_rsu

Gruiarew, eu ma refeream la faptul ca era greu oare ca pe auto sa mearga și pozițiile spate odată cu Drl? Doar acolo ziceam de producătorii auto, în rest da, e greu a dracu sa dai de o rotita sa aprinzi luminile.

kitsune

#5612
Ăăă, e mai complex un pic. La mine tre' să rotești de pe auto pe poziția următoare, să tragi de buton prima oară pentru faruri și încă o dată pentru stopuri.
E cam de "examen", nu de "colocviu" (adică presupune un IQ cu mai mult de două cifre).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dragos76

Sunteți siguri că pe auto nu se aprind pozițiile spate?

andrey_rsu

La Marea majoritate nu, ia uită-te atent pe drum, o sa vezi ca e plin de exemple.

hvm

La Mazda CX-5 sigur nu se aprind. Eu am crezut initial ca mi s-au ars becurile. Dar s-au aprins pe manual asa ca... Oricum pentru ceata are o rotita pe maneta pe care daca o rotesti odata in fata aprinde ceata fata, daca o mai rotesti odata aprinde si spate, iar daca o dai odata inapoi stinge tot. daca vreua sa sting aia de pe spate tre sa anulez tot si apoi sa aprint fata....

Chiar ai nevoie de un IQ ridicat sa stii cum sa aprinzi corect luminile.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alin2pas

La Captur 1 cu facelift se aprind și pozițiile odată cu DRL-urile și probabil la majoritatea mașinilor noi, dar de multe ori circulă pe ceață deasă mașini care nu au nici măcar DRL și merg fără nici o lumină aprinsă (sau am întâlnit o mașină care mergea doar cu luminile de poziție), unii sunt și ,,viteji" și depășesc așa tot ce au în față. La unii inconștiența nu are limite, consideră că farurile (și în general toate luminile din dotare) sunt numai ca să vadă ei.

adiarc

la mine se aprind si pozitiile pe auto,dar cand e ceata aprin farurile,pt ca daca nu e f densa sau densa si luminoasa te poti trezii ca se sting farurile pe auto
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu M

#5618
Quote from: kitsune on November 17, 2020, 01:06:44 PM
Ce proiectoare, ce stop de ceață.
Nu mai știu ce zice cod(r)ul rutier, da' din cauză ca luminile de ceață sunt deranjante, la nemți *) luminile astea se aprind când vizibilitatea e sub 50 m, caz în care si viteza maximă e limitată la 50 km/ora.
Ce-i drept, la ei e simplu să verifici distanța, stâlpișorii de pe margine sunt la 50 m unii de alții.

LE *) In cod(r)ul nemtesc, că practic sunt pline autostrazile lor de lumini de ceață cand nu e cazul, de-au ajuns radiourile să facă educație rutieră la emisiunea matinală.

kitsune

50 km/h pe autostradă în România nu o să vezi nici când o să fie închisă. Azi pe ceață pe A2 se mergea mai redus totuși, în sensul că ăia mai viteji reduseseră la 140-150. Pe porțiunea în lucru, unde e devierea și semnele de circulație cu restricție la 60 se merge lejer cu 110. Doar dacă e vreun camion se mai potolesc și merg cu 80-90. Am avut pe unul care mi-a stat lipit de spate, nu-i vedeam numărul în oglindă. Și mergeam cu coloana de mașini, dar lăsasem distanță de cel din față vreo 50 m. Am vrut să-i verific ăstuia din spate frânele, dar am zis că e mașina soției și o las pe jos dacă clipește ăla. Dar nu e confortabil, e ca o bombă cu ceas, ai tendința să te uiți la fiecare 10 secunde in oglindă să vezi dacă e ăla atent.
La întoarcere aveam pe altul cu TIR-ul, ăla vroia să mă ia pe banda de urgență (eu aveam 80-90 pe bord, că era unul cu o platformă în față). Nici așa nu e confortabil. Eu înțeleg că au timpi de condus, dar totuși, e zonă cu restricție, se merge in șir indian, ai popicii ăia între benzi (mulți sunt varză că îi agață, era plin de schije de beculețe clipitoare pe jos).
În spate TIR, în față unul cu SUV care se plictisise și el de ăla cu platforma și încerca și el o depășire pe banda de urgență, veselie mare. Și după ce s-a terminat devierea, hop și potera din spate. O fi văzut toate manevrele, dar vorba lui Andrieș: "Eu nu sunt de pe aici, și nici nu sunt de servici..."

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

gruiarew

Dacă-i TIR și stă aproape dă-i de 2 ori avarii. O să lase distanță. De fiecare dată a funcționat.

Ăla ce merge jumate pe banda de urgență ar putea face altceva:
1. Distanță mai mare față de balize să nu le dea jos;
2. Ține coloana să nu facă alți viteji manevra de care ai zis. De fiercare dată când era ceva îngustare și nu mergea unul mare pe două benzi era câte unul grăbit ce ne "făcea" pe dreapta.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

kitsune

Mda, samaritean cu manivelă. Și flash-uri. Ce să zic.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Liviu M

Eu de fapt voiam să zic că-i urăsc pe cei care-și aprind luminile de ceață din spate. :)
Atat de des mi-au fost scoși ochii fără să fie nevoie...

kitsune

Dacă nu e ceață, da, e oribil. Mai ales noaptea. Azi, aproape de Constanța m-a depășit un nene cu ceva mai nou, nu știu exact ce, că era noapte deja, dar avea stopurile de ceață (acum ce să zic, se cam ridicase, mai era puțin, dar nu ca azi-dimineață când era groasă). Nu știu ce avea, led sau altceva, dar cred că led, erau două puncte de ziceai că sunt lasere, cumva pe mijloc, deasupra numărului. Dimineață l-aș fi lăudat, că mi-am scos ochii cu toate camioanele și mașinile fără lumini, abia pe la Ciulnița s-a mai ridicat, dar acum noaptea, mi-a sfredelit ochii până în creier cu punctele alea.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

hvm

^^^^
Pe mine ma enerveaza aia care stau cu totul aprins, uneori au xenon pe far normal si mai tin si proiectoarele aprinse, eventual se mai trezeste unul care vine din spate sa se tina la 2 metri in spate. Le dau cate 2-3 serii de cate 2 avarii, iar la aia care nu se invata minte le bag ceata pe spate. In mai putin de 1 minut fie ma depasesc, fie se departeaza la 50 de metri in urma. Functioneaza de fiecare data. Din pacate doar noaptea...

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici