Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kitsune

#5595
Ieri la Sărulești erau 4 cai. Gardul tot lipsă. Nici catârul nu se vedea.

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

La întors, am văzut oi până în glisieră, undeva înainte de Canal, aici, la dus era o turmă de vaci și capre, pe aceeași parte, tot până lângă glisieră, dar pe malul dinspre Constanța al canalului, imediat după spațiul de servicii, adică aici. Și pentru că săptămâna asta am făcut trei drumuri de București, am incercat să mă uit mai cu atenție. Gardurile sunt cam varză. În mod sigur trebuie reconstruite in unele locuri.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

marinul

Vad ca si  loturile de autostrada fara trafic sunt periculoase, unii au impresia ca nu vine nimeni din spate si trag de volan fara sa se asigure. Norocul meu e ca nu m-am aflat in dreptul ei ca se urca pe mine

Min 3:40


kitsune

Aș, manevra asta de schimbat banda fără asigurare e general valabilă. Și camioanele o fac, la fel și cei care merg până în fundul tirului și își amintesc că trebuie depășit, atunci, pe moment. Și schimbă banda indiferent că vii din spate și nu ai șanse să mai eviți, nu contează. Am văzut asta în Olanda, în Germania, la unguri, la croați, peste tot. E atât de răspândită manevra încât deja reduc din timp dacă văd că e un turism in spatele tirului. Mai rău e când se hotărăște tiristul să depășească și schimbă banda atât de în scurt că te miri cum nu se rupe măgăoaia.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

pasadia


hvm

Idiot cu acte in regula. Sper ca s-a intalnit cu nea politistul pana la urma.

Dar totusi astia n-au supraveghere rutiera pe autostrada? asa macar pe la iesiri sau din 5 in 5 km....Asta sare in ochi...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

gruiarew

Nu știu, eu pe unde am umblat am văzut destul de mute camere. Acuma nu știu dacă și merg / se uită cineva la ele. Mă întreb dacă ăștia ce instant devin cameramani si sună la 112 sau e suficient să pună pe facebook.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

SB76UFO

Camerele functioneaza si sunt urmarite, dar nu stiu daca peste tot. La CIC Saliste sigur functioneaza.
"Prostia este eternă și invincibilă"

RaduC

Oglinzi -> Semnal -> Manevră

Aceasta este ordinea operațiilor premergătoare schimbării benzii de deplasare dar și înaintea virajului la stânga.

Nici golful de pe autostrada nu a facut asta, nici motociclistul (RIP).

La motocicliști mai este si manevra "Life saver", aceea de a întoarce capul pentru a verifica unghiul mort generat de casca purtată.

Nu uitați sa păstrați 2 secunde distanță de vehiculul din față când drumul e uscat. Only a fool breaks the two second rule!
Și să rulați tot timpul cu o viteză care să vă permită să evitați "neașteptatul"

https://www.youtube.com/watch?v=mLcr2dI-ygw&list=PLA4F266A7778481C3&index=5

RaduC


pasadia

Pe Digi în dimineața asta a fost o știre scurta care înșira vreo 4 evenimente rutiere de ieri. Printre ele unul în care o mașină de Poliție ar fi fost lovită de un șofer care ar fi efectuat o manevră periculoasa.

Din imagini părea că s-a întâmplat între B și DNCB, că mașina de Poliție era pe contra-sens oprita (pe B1, în zona nu exista banda de urgenta), cu radar (mașina orientată spre traficul incoming) și se spunea că șoferul "vinovat" a încercat să depășească prin dreapta.

Daca ce am dedus eu din imagini, atunci cred că ar trebui sa vorbim de vinovăția și iresponsabilitatea polițiștilor. Și să facem presiuni că ei sa nu mai constituie factori agravanți in incidente de acest gen. Le e atât de greu să învețe cum să se comporte pe autostrada?

Cristi N

#5605
Intre timp am gasit stirea pe observatornews.ro: link

QuoteAutospeciala a lovit apoi agenţii, care se opriseră pentru a investiga o tamponare pe Autostrada A3 şi să facă măsurători. Echipajul a fost pur şi simplu aruncaţi pe câmp, în şanţ.

Agenţii de Poliţie apar în filmare la o distanţă apreciabilă faţă de locul impactului şi amândoi sunt la pământ. Din primele informaţii, aceştia prezintă doar contuzii, fără fracturi.

Maşina de Poliţie era nouă.

De data asta nu consider ca sunt de vina 100%, intradevar ar fi trebuit sa opreasca polo-ul Logan-ul mai departe, sa lase girofarul pornit si sa puna triunghiurile reflectorizante dar accidentul se putea intampla si fix in momentul in care ar fi oprit sau cateva secunde mai tarziu.

LE: Am corectat  O:-)

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

kitsune

Noaptea circulă toți cu pomi de Crăciun pe camioane, xenoane aftermarket și faze lungi pe toate autoturismele. Ziua se merge cu faruri și stopuri de ceață aprinse degeaba. Iar când e ceață, parcă se vorbesc, toți sting toate luminile. La mașinile de piți și fițe e totuși foarte probabil că proprietarii nu știu să le aprindă (nu mă miră la iq-ul lor). M-au depășit 2 Porsche, vreo 4 Range Rover și câteva beemer, toate doar cu luminile de zi. Ce proiectoare, ce stop de ceață. Și pozele au ieșit ok, ceața era mult mai deasă.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

andrey_rsu

E o situație extrem de periculoasa cauzata într-o mare măsură și de către producătorii auto. Pe timp de zi cu farurile pe auto marea majoritate a mașinilor  cu Drl ( lumini de zi) au aprinse doar acele drl fără absolut nimic pe spate.
Dacă pe timp frumos e ok sa zicem pe timp de ceata e jale, efectiv nu vezi mașina din fata care nu are nici o poziție aprinsa.
Am avut o situație de genul pe porțiunea de DN paralela cu A10, unde pe timp ce zi cu ceata densa după o curbă ma trezesc în fata cu un Audi care mergea foarte încet și fără lumini pe spate, noroc ca mergeam foarte încet și eu.... Ne-am oprit în prima parcare și doamna de la volan sa ratoia la mine ca are luminile pornite... Ca doar sunt pe  auto. Concluziile le trage fiecare, clar avem o lipsa de cultura auto dar și producătorii auto au partea lor de vina.

gruiarew

Eu nu știu ce vină au producătorii auto că unii șoferi sunt 'tarzi. Ar fi culmea acum să facă detector de ceață pentru că unii nu au habar la ce-s bune butoanele alea de pe bord. Și la chestia cu atrasul atenției iese rău de fiecare dată, orice ton și oricum ai formula-o. Dai niște sfinți printre dinți și treci mai departe. Eu n-am auzit până acum pe nimeni amendat că a folosit aiurea luminile.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis