Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune

Probabil că suport din ăla aveau, dar tableta e mare, acoperă airbagul. Of, ar trebui să îmi iau teslă și să pun toate camerele să filmeze la câte minuni văd zilnic pe șosele, m-aș îmbogăți din trafictube
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cristi N

#5536
In dimineata asta un microbuz plin cu navetisti s-a rasturnat pe DN1 intre Ploiesti si Baicoi in dreptul trecerii la nivel CF. Norocul soferului de pe sens opus ca erau parapete de beton intre sensuri.
Din filmare pare ca soferul microbuzului nu era atent la drum si a intrat pe contrasens inainte sa reinceapa parapetele intrerupt in dreptul CF. video

Io

De citiva ani ma intreb cind se va intimpla asa ceva. Ca n-a fost atent soferul se prea poate insa si extrem atent sa fii noaptea multe dintre capetele separatoarelor nu sint vizibile! . Multe nu au nici macar catadioptri in lungul lor, dar, nah, macar vezi un ceva cenusiu in stinga ta insa inceputurile separatoarelor au potential major de rasturnare ca in filmare sau mai rau, de izbire frontala, indeosebi daca marcajele longitudinale sint sterse sau lipsesc.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cristi N

#5538
Acu cativa ani era sa fiu in locul microbuzului dar la intrarea in Ploiesti dinspre Shopping City. Iluminat nu, marcaj nu, vreme naspa, ochi de pisica nu, indicator de ocolire prin dreapta plin de mizerie praf ma faceam daca intram in parapetul ala. Maps

Io

A, da, ala e crima, pina si ziua e periculos ca-ti pune in fata o ingustare din scurt! E timpita zona aia si  evident e aglomerata mai intotdeauna.
Si-as mai pune si trecerea aia de pietoni de la capatul lui, cea dinspre statia de autobuz din dreptul benzinariei Mol.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

Totusi pe filmare se vede clar ca primele bidoane puse pe mijloc nu sunt lovite. Acel autobuz / microbuz intra in bidoanele de plastic cam pe la mijlocul lor (imprastiindu-le in bucati pe contrasens) si apoi se urca pe parapetele de beton.

Senzatia mea e ca a tras de volan spre stanga, evitand ceva. Acum ca era ceva de evitat pe prima banda sau doar el era neatent e greu de spus.

danutzu_1069

Observatie corecta, primele 2 - 3 bidoane sunt la locul lor..... Urmatoarele sunt imprastiate....
Senzatia mea este ca atras stanga de volan, se vad farurile spre asta care filmeaza...
Poate sa fie si defectiune la sistemul de directie.

JohannDB

      Din ce văd din filmare (făcută din contrasens; de acord: nu ??), microbuzul lovește parapetul în dreptul semnului de 50m până la pasaj (pentru cel ce filmează; adică a trecut 50 m peste lina c.f. și ia "bidoanele").... "Spulberă" ...bidoanele de la doi în sus...... "Utilizatorul covrigului" pare că a fost luat prin surprindere de ceva (dacă nu era atent la drum și nu se ocupa e altceva - ar fi trebuit să-i fie verificat telefonul pentru utilizare la momentul "x")....
      La locul respectiv, de multe ori "respect" viteza, trecînd pe acolo cu...120, dar nu am zburat pe parapet, pentru că eram "la volan" cu toată ființa !!
     Ăsta a făcut orice altceva, numai la volan nu era.... În acel loc (pe sensul Ploiești - Comarnic) banda unu (1) scutură mai tare, banda doi (2) e mai domoală și chiar permite "treceri nesimțite"....
    @ ::ca a tras de volan spre stanga, evitand ceva. Acum ca era ceva de evitat pe prima banda sau doar el era neatent e greu de spus.    EL ERA PE BANDA DOI (2), abia trecuse de linie  50 metrii..... NU CRED CĂ ERA ATENT LA DRUM.... Probabil îl durea-n bască..!!

cristi5

Si totusi de ce e trecere la nivel acolo, in sec 21 pe un drum cu asa MZA?

JohannDB

@ cristi5..... Nu se întâmplă numai la noi.... Am văzu destule "B"-uri (Bundesstrasse) în astfel de situații; nimic nou sub soare !!
    Totul depinde de "piesa" dintre volan și ... scaun.... și în secolul XXI  :) :)

Io

#5545
^ E calea ferata Ploiesti - Slanic Prahova. La cit de putin circulata e existenta ei nu mai pune azi vreo problema.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

dr4qul4

Daca era pasaj cred ca decola frumos acolo.

Eu zic ca s-a speriat de trecerea CF, a pus frana si a pierdut controlul volanului.  Motive pentru care nu a vazut indicatoarele...pot fi destule, dar daca stii drumul ala, atunci trecerea aia nu pune probleme. Cum a zis si JohannDB...se trece 100+ peste ea.
Dar cati dintre noi avem curaj sa trecem cu 60+ peste o trecere cf (necunoscuta)?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

cristi5

#5547
Ba uite ca pune. Ca  microbuzul putea trece prin acel plastic si sa faca prapad pe contrasens

Eu stiu de un accident acolo cand era coborata bariera pe la 6 dimineata, pe ceata.

Si mai e problema de human factos: daca "de obicei nu trece trenul", omul nici nu se mai uita. Plus cea punctata de @dr4qul4 cu trecerea in viteza peste "cale ferata necunoscuta"

Si @JohannDB acest Bundesstrasse nu va avea multa vreme alternativa pe autostrada.

Io

Acolo ai limitare de viteza pe care n-o respecta nici dracu, eu sint printre foarte putinii care reduc sub 70 acolo de ma depaseste mai toata lumea ca eu reduc pe la 50+. Pina acum vreo 8 ani reducea toata lumea la un 40 sau asa ca era foarte denivelata, azi e mult mai lina.
Inca o data, nu trecerea e de vina ci viteza aiurea, lipsa de atentie si semnalizarea proasta a parapetilor!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

danutzu_1069

La ora aia, microbuzul era de naveta, deci exclus asa nu cunoasca drumul, nici de butonat telefonul la ora aia nu cred, poate doar vorbit la telefon , cu aparatul la ureche si volanul "ținut" cu cotul... asa cu fac multi "soferi profesioniști" (evident, nu și colegi de forum.... :D  )