Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mvmocanu

Sofer profesionist intra pe contrasens pe autostrada si omoara 2 persoane (fetita/sotie) si raneste o persoana (sot).

Putea sa se opreasca sa-si aprinda tot caruselul de lumini pe care-l au tirurile sa fie cat mai vizibil si sa sune la politie sa vina sa-l ajute sa intoarca in siguranta si la final sa se-aleaga cu o amendas. In schimb se apuca el sa intoarca mastodontu, gandindu-se ca scapa de-o ameda. Din pacate nu i-a iesit :(

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24236820-video-arges-fetita-doi-ani-mama-murit-dupa-accident-provocat-camion-care-vrut-intoarca-autostrada.htm

horyatm

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/de-ce-se-ferea-de-politie-soferul-de-tir-care-a-provocat-accidentul-de-pe-a1-soldat-cu-moartea-unei-fetite-si-a-mamei-ei-1355095

Din păcate lucrurile sunt mult mult mai grave. Fenta sistemul și a vrut să ocolească un filtru de poliție. Șmecheria lui a costat 2 vieți nevinovate. Subiectul acesta nu ar trebui să scape pur și simplu. Atâtea astfel de nenorociri se întâmplă, datorită unor smecherii încât se uită.

Fente și șmecherii, atât pot unii. Așa funcționează unii din România și mulți încurajează acest sistem. Pentru ei lumea e împărțită în șmecheri și fraieri. Fraierii pot să moară pe șosele cât timp eu îmi fac în continuare șmecheria.

adiarc

pai e simplu..justitia NU functioneaza si atunci per total sunt incurajati smecherii si infractorii...avem n cazuri care arata esecul justitiei...Mineriadele,Dosarul Revolutiei,Gerota,cazul Tandarei si recent,desi nefinalizat 10 august......,etc,etc...plus n cazuri marunte in care stai ani si peste zece ani fara sa ti se faca dreptate

asa ca facem totul sa incurajam aceste gunoaie
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Io

Daca nu se lasa cu puscarie e o problema. La fel cu ce s-a intimplat in Buzau, cu politistul pe motocicleta impins de idioata aia.
In ambele cazuri se vede intentia. Astea nu sint tentative de omor?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

gruiarew

Dumnezeule ce comentarii idioate la articol. Cică unghi mort. Ca și când după ce depășești ceva, acel ceva dispare... Prea mulți ce nu au ce căuta pe drum. Precis au avut niște clenciuri înainte. Totuși până a te urca peste el cu 1.5t de metal, e cale lungă. Sper ca idiotul cu Loganul să poată merge doar pe jos și cu permisiune când vrea să facă asta.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Pentru un timp, doar în perimetru prevăzut cu gard și pază 😁

Radu Marius Garnita

Nope, minim un an obligat sa mearga in trafic pe bicicleta un 15-20 de km zilnic. Si se lecuieste complet.

Cat despre ce spune colegul de pedala, in legislatia romana nu am vazut sa fie trecut pe undeva ca eu ca si biciclist sunt considerat vehicul (iar in concluzie as avea ceva drepturi) si nu exista obligatia de a fi depasit la 1,5 m distanta. Conditii ideale sa fim ignorati in continuare.


Io

Esti considerat vehicul si ai exact aceleasi drepturi si indatoriri ca oricare altul, indiferent de motorizare, de categorie si altele asemenea. Nu mai multe dar nici mai putine!
Exceptia o reprezinta autostrada (minimum 50 km/h, ai acces doar in anumite conditii si numai insotit) si prin extensie portiunile de drum national cu viteza minima de 30 km/h. Desi nu stiu sa fi avut vreun biciclist probleme pe o portiune de drum cu viteza minima obligatorie de 30 km/h.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

JohannDB

Prima impresie..... Un clenci nedeclarat de nici unul... ca și spusa lui "@gruiarew" ( Precis au avut niște clenciuri înainte.) Altfel CHIAR DIN SENIN să devii ținta unui atac "kamimaze" mi se pare  aiurea !! Și mai e adevărat că cu tâmpiții de orice fel, nu știi la ce să te aștepți; să fi fost un fost cursant ??
      Însă în ciuda tragismului și periculozității sociale, situației nu pot să nu remarc spusa asta; citez "" ...şi aveam în plan bucla mea clasica de 75km."" !! Ori e o greșeală de tastare (lipsa unei virgule) ori dacă-i "pe bune", 75 km, mă întreb, cu admirație, în cât timp și eventual în câte ture pe-un traseu circular în jurul domiciliului, reușește bucla clasică ?? Bravo lui de face așa ceva, măcar de două ori pe săptămână și este demn de urmat exemplul lui, dar vezi că nu prea are/este loc !!
     Tembelul de la volan, nu are ce să mai caute pe drum !! Asta mi-aduce aminte de "cazul Băneasa" cu Loganul aruncat la piciorul podului. Bine că "Alex" are daune minime; îi doresc maximă sănătate !!
     P.S. Mario Iorgulescu , tot prin Italia ??......


oc7avian

Nu face circular, ci e un traseu lung cu tur-retur diferite.

Iar asta e ceva normal, o provocare decentă pentru pasionați. În Brașov sunt multe grupuri de alergători. Trasee de 10-15km montane sunt ceva uzual, de relaxare în grup. Și nu vorbim doar de tineri, ci și seniori :D Înainte de pandemie ieșeau și suta de persoane.

(îmi cer scuze de offtopic)

tom_sawyer

"Mergeam in Corbeanca, pe soseaua principala. Se mergea foarte incet pentru ca era aglomerat. M-a depasit de mai multe ori, de fiecare data din ce in ce mai aproape. In momentul in care chiar era sa ma loveasca, am strigat si am dat cu mana in masina lui, sa ma vada. In momentul ala s-a enervat groaznic, a pus frana si a tras de volan, voit sa ma loveasca. Problema a fost ca pe trotuar era parcata o masina si m-am lovit de masina aia. Practic am fost prins intre doua masini. In felul asta m-am lovit destul de tare. Probabil ca, daca nu era acea masina, as fi avut loc sa franez si sa-mi mentin echilibrul pe trotuar", a mai relatat pilotul de raliuri.
ziare.com

dragos76

Eu sunt curios:
1. cât de pe bune se dau examenele psihologice pentru carnet
2. cât sunt de profi aceste chestionare/examene psihologice, ca metodologie, ca să chiar poată prinde persoane cu astfel de probleme de comportament și de imposibilitatea de stăpânire a unor porniri de furie cu potențial criminal la volan.

Chiar m-aș bucura dacă am avea un specialist aici pe forum, să detalieze un pic la #2. Eu ca total profan am sentimentul că acest punctl #2 e de fapt problema.

Io

Examenele psihologice sint o simpla formalitate. Poate te prind daca faci spume la gura sau daca te uiti cu un ochi in sus si cu unul in jos. Sau daca incerci sa o musti pe psihologa  :D
Eu mi-am reinnoit permisul recent. Toate lumea a trecut ca prin brinza, in maximum 2 ore aveam toti cei care mergeam din cabinet in cabinet, vreo 8 persoane, fisele completate. Cel mai mult au durat, si chiar au fost pe bune, EKG-ul (e obligatoriu dupa o anumita virsta iar asta e o reglementare foarte foarte buna) si oftalmologia. Altminteri puteam sa fiu ucigas in serie, violator de copii sau orice alta blestematie de-asta si treceam fara probleme. Poate daca eram cleptoman sa ma fi prins  :lol:

In plus sint aproape sigur ca examenele (inclusiv cele medicale) se pot cumpara. Altfel nu imi pot explica cum ajung sa treaca de proba teoretica persoane analfabete. Iar analfabetismul este foarte usor identificabil.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

gruiarew

N-am nimic cu nimeni că și eu îs și pe 4 (acum cu ditamai hardughia) și mai ales pe 2 roți. Dar:

Dacă-și făcea traseul zilnic (75 km nu-i mare lucru am făcut și eu 80, fără nici o pregătire prealabilă după care am bolit 3 zile dar aia e altă poveste) putea să nu se bage prin aglomerație. Și dacă-ți faci traseu de antrenament (nu cunosc zona, nu dați cu pietre) nu trebuie musai să te bagi pe național. Chiar nu este un județean mai putin circulat pe acolo? Nu există o oră la care să nu încurci traficul? Și da, cu bicileta încurci traficul orice ați zice.

Ca și biciclist te supui la aceleași reguli de circulație. Doar că unii au doar drepturi nu și obligații. Sincer mor și eu de nervi când îi văd pe ăia "colantați" cum trec ca glonțul fără nici o jenă legată de semne, culori la semafor, pietoni, să nu mai vorbim de chestiile obligatorii pe bicicletă. Nu ești la concurs, ești pe un drum public.

În altă ordine de idei, nu avea ce să "dea" în mașina ăluia să-l facă atent. Deși asta nu scuză reacția loganistului, mulți reacționează foarte aiurea când sunt provocați. Nu știi de unde vine, unde se duce, de cât timp e pe drum, dacă a mâncat ceva, dormit bine, șamd. Dacă a greșit, dă-l în mă-sa, ferește-te și gata. Te apuci să-i explici prostului că e prost. Oricât ar fi omul de calm în anumite condiții îl poți scoate din pepeni foarte ușor. Oricum în trafic și oriunde altundeva, cel "mai mare" are mai multe drepturi decât cel "mai mic".

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis