News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

Accident pe A1 in zona Topolovat. Evitati zona.

prd.marius

Nu stiu daca asta e topicul potrivit, dar https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2585807681679295.
Oare doar eu nu vad conuri sau balize prin care sa mute masinile pe banda 1, incat sa nu treaca cu minim 130km/h la 1m de "nenea cu coasa"?

danutzu_1069

Te referi la ultimele poze, la cel care  lucreaza in santul de pe partea dreapta? Pai este o masina cu semne mari, luminoase, in spate...

elphax

la asa un caz, cand clar atinge bariera, exista un sistem care sa semnalizeze sau avertizeze cumva pe cel din locomotiva ?

de azi dimineata

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/287079422407150

danutzu_1069

Da, din cate stiu, bariera automata se poate plia in sensul de deplasare daca se "lasa" pe un vehicul in miscare si cred ca are si un senzor care spune mai departe treaba asta.

gruiarew

Pe facebook scrie că a încetinit trenul la 20km/h. Ar trebui "atins" căruțașul de să nu se vadă și oricare care face porcării de genul.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

perfidus

#5361
Si Peugeot-ul ce vine din sens opus trece dupa ce s-au aprins lampile rosii.
Oricum felicitari CFR ca face publice astfel de inregistrari pentru constientizarea celor implicati in trafic.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rota

Începând de luni, 20.07.2020 traficul pe DN1 va fi mai sigur!
La marginea drumului național, între Timișul de Jos și Timișul de Sus, în județul Brașov, au fost instalate peste 60 de dispozitive care vor ține la depărtare animalele sălbatice prin emiterea unor semnale sonore și luminoase. Sistemul funcționează pe timp de noapte, atunci când s-au înregistrat cele mai multe accidente de acest gen. Proiectul este unul pilot, primul în România, și a fost implementat de Fundația Carpați și Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Silvicultură ,,Marin Drăcea" din România. Astfel de aparate sunt folosite de mai mulți ani cu mare succes în țări precum Austria, Canada sau Australia.
Proiectul va continua prin montarea acestor sisteme și în alte zone din județul Brașov cum ar fi pe DN1A, în zona Babarunca sau DN13, în zona Pădurea Bogății.
Sursa
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

cristi5

#5363
Asta ar trebui sa fie reclama la centura de siguranta. Prabusire si rostogolit 400m pe Transfagarasan. Cine a avut centura pusa a supravietuit. Soferul n-a avut-o.

https://piataauto.md/Stiri/2020/07/Accident-cumplit-pe-Transfagarasan-Soferul-care-nu-purta-centura-a-decedat/


JohannDB

Epava are numere de SV și șoferul era din Rădăuți, de profesie mecanic auto (conform unor surse).... După o declarație a unui a ce a trecut la câteva ore pe la locul evenimentului, înainte de momentul plecării-n peisaj pe asfalt ar fi rămas pe cca 50-70m (aprecierea omului) niște urme de pneuri ; mai spune unul din "supraviețuitori" (ce ar fi vorbit mai târziu) că ar fi dat de mâzgă...
   O fi vrut să facă o probă de raliu, poate chiar la incitarea de către ceilalți ocupanți, pentru senzații ?? Nu cred că vor recunoaște supraviețuitorii ceva ce-i va "inculpa" și pe ei și vor spune "vorbe" ! Mai putem adăuga, eventuala "nepricepere" în conducerea pe munte a șoferului, poate.
  S-ar mai putea, eventual, expertiza mașina, ca "ultimă instanță" pentru o eventuală reparație neconformă, la o mașină avariată adusă de dincolo (suspiciunea nedeschiderii tuturor airbag-urilo) findcă, ciudat este că numai airbag-ul cortină de pe dreapta s-a deschis.....; restul, nu.....!!!
  Surse: mediafax, zf, etc...
   

gruiarew

Sare airbagul dacă n-ai centură? Sau dacă n-ai impact din față? Și da, se prea poate să fie mașina "tunată".
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

#5366
Airbagul soferului trebuie sa sara intotdeauna in cazul unui impact frontal "full", indiferent daca ai sau nu centura...

Cel de pe locul mortului este legat la unele modele mai "jmechere" de centura, dar la majoritatea modelelor nu conteaza.

Pe de alta parte nedeschiderea airbagurilor frontale poate fi legata de tipul impactului.
Din cate inteleg, masina nu a avut un impact frontal, deci senzorii nu ar fi avut de ce sa comande airbagurile frontale.
Daca masina s-a rostogolit pe laterala atunci este explicabila deschidere airbagului cortina - acolo au dat senzorii comanda.

Eu am avut un accident cu Loganul - mi-a zburat (efectiv a "zburat", o secunda sau doua am vazut "burta" masinii) o alta masina in fata. Am intrat in ea cu coltul dreapta fata. S-a deschis doar airbagul de pe locul mortului.
La constatarea facuta la reprezentanta mi-au explicat ca senzorul din stanga nu a dat comanda pentru airbagul sofer pentru ca nu a avut impact. Ceea ce era adevarat: dreapta a fost foarte "sifonata", pe stanga era intacta - nici macar nu a trebuit sa schimb farul...

Asadar conteaza foarte mult tipul impactului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


qionescu1

Nu zice unde a fost accidentul dar ceva trebuie facut, prea multe accidente. Sunt destule tronsoane periculoase pe Valcele - Apahida.

florin74

Km 5+400, inainte de viaductul de la Gheorghieni (dinspre Valcele)- zona unde s-au facut consolidarile masive prin 2014-2015.