News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

bogdymol

Implementarea acestor marcaje la vecinii maghiari:



Locatia pe harta
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

Implementarea acestor sageti pe carosabil este extrem de utila. F. multi soferi din Romania pur si simplu NU STIU, efectiv nu cunosc ideea ca trebuie respectata o anumita distanta. Multi dintre ei NU VOR TINE SEAMA DE SEMNE la inceput. Sau poate doar in 10-20% din situatii. Dar in subconstient ideea va lucra si IN TIMP va exista o tot mai mare parte a soferilor care o sa inteleaga necesitatea. In timp fiecare are situatii in care spune "o, da, uite de aia e bine sa pastrezi distanta"...

Dar daca ideea asta pur si simplu nu exista, atunci oamenii chiar nu stiu si cred ca ei respecta regulile daca stau "la aspiratie". Sunt unii care iti explica ca asa e bine sa conduci, oameni in general corecti in rest.

Un mare DA pentru aceste semne pe asfalt.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

gruiarew

Între timp s-au pălit la Coșevița pe DN68A. Nu știu să pun linkuri de pe facebook, dar a postat DRDP TM. Pare că unul n-am mâncat în cur să facă o depășire chiar în curba dinainte de releul de la Coșevița și surpriză! S-a trezit sub TIR.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

Am tot zis, si mai zic. Separare completa de sens (usoara, demontabila la nevoie) pe Holdea-Margina. Altfel se gatuie coridorul la fiecare magarie din asta

In alta ordine de idei se pare ca exista un fenomen de conducere vitejeasca cand drumurile sunt "goale", cum e acum in lockdown. Sau dimineata foarte devreme de exemplu.

mircea

Eu am citit că a scăpat controlul volanului și așa a ajuns pe contrasens.

JohannDB

    Am tot zis, si mai zic. Separare completa de sens (usoara, demontabila la nevoie) pe Holdea-Margina.  Păăiiii, eu care trec des/foarte des pe sectorul ăsta, la o astfel de idee, ar fi benefică "închiderea completă" a sectorului; cu asta am scăpat TOTAL de orice eveniment, de eventualele depășiri cretine, ale unora, nu mai trebuie nici reparat..... Dirijăm turismele pe DN7 și camioanele pe la Cluj-Oradea-Arad  sau de la Deva la Hațeg - Caransebeș - Lugoj - A6 - A1 Nădlac (până s-o termina, odată/cândva cei 9 km de A1, între Holdea și ciotul de la Margina).
   Ce Dumnezeu să mai separi pe nenorocitul ăsta de drum, de aici, când banda de rulaj are numai 3,30/40 la asfalt; e un DN de clasa a II-a, mai îngust, nu are 3,50m normal....
Dacă acum la 15,2 km din ieșirea de la Margina în DN68A și intrarea în girația Holdea, unii bazbuzuci NU AU RĂBDARE, hai să mai îngustăm drumul , neapărat.... separatoare, separatoare și iar separatoare. Și ne apucăm, cei ce avem transporturi de făcut să colindăm prin țară, că unele sectoare devin de netrecut (cum deja sunt câteva !!).
  Kamikaze-le va fi tot kamikaze, îl va mânca-n dos la un moment dat și face, oricum (căutat cu lumânarea), un pocinog...

JohannDB

Și apropo de accidentul de la Coșevița...... O fi vrut să "evadeze" ??
    Un up-date...:::UPDATE 2. Mașina făcea parte dintr-un convoi escortat de polițiștii timișeni. Pasagerii urmau să intre în carantină

Mașina făcea parte dintr-un convoi de peste 30 de autoturisme escortate de polițiștii timișeni. Pasagerii erau cetățeni întorși în țară, care urmau să intre în carantină. Convoiul venea din Vama Nădlac și se îndrepta spre județul Hunedoara unde urma să fie preluat de polițiștii hunedoreni.

https://www.tion.ro/eveniment/un-barbat-a-murit-si-alti-doi-au-fost-raniti-in-urma-unui-accident-in-judetul-timis-1153612/
  Apropo 1:: De convoaie însoțite de poliție pentru "carantină"....Marți dimineața (pe la două dimineața) în zona Adjudului, pe DN2, am văzut un convoi imens; o mașină de poliție, turismul cu pricina cu număr englezesc și mașina jandarmilor.... Totul pentru UN TURISM.....

cristi5

#5227
@JohannDB
Separatorul usor este ingust. Ceva care sa previna intrarea voluntara pe contrasens, ca aia e o problema mult mai mare decat cea involuntara (chit ca asta a fost involuntara, sofer obosit probabil, venit de departe)

Stiu ca pentru orice DN ingust, este stupid. Dar pt acesti 15km, e necesar, ca mai prevenim din blocarile coridorului.

Dar se poate incepe cu "depasirea interzisa". Apoi camere de supraveghere plus politie. Apoi urcat gradual pana la separator (eventual WRSB care e tot ingust)... Va fi folositor multi ani.

JohannDB

#5228
S-o trec aici sau la...radare pe drumurile......   Că ar fi tot o problemă de "siguranță" și (ne)încredere în ei....
     Iată ce am avut noi aici, azi 16.05.2020 pe la ora 10:15. pe "Centura Brașov", pe sensul dinspre DN11 spre DN1/DN1A/Săcele..... Mai prezis, cum treci podul peste liniile de c.f. ale triajului brașovean, vine un pod peste Durbav și după acesta urmează girație de pe centură cu DJ103A (Drumul Tărlungeniului)....
    Cum treci podul peste Dârbav, "nenea pistolarul" stătea ascuns la capul podului (dinspre Săcele) , ascuns de parapeții metalici înalți de cca 1,65 m și cu trotuarul e mai înalt la pod glisierele duble ating 1,85m, fapt ce-l ascundea "complet pe nenea pistolarul (acesta se făcea una cu glisierele, ca apoi la apropierea unei mașini să se aplece spre drum, vizând cu radarul.....
   "Caseria mobilă" era instalată aproape (sub 100 m) până-n girația centurii cu DJ103A.....
    Întreb și eu , dacă acea "caserie mobilă" era instalată în DEPLINĂ SIGURANȚĂ RUTIERĂ....... Pe un sens din două benzi, cu glisiere pe centru și margine, practic "un tunel".....



....................Ia uite-l pe "vânător"...... Apropo de planul de amenzi.....



...................."Caseria mobilă..... Pe BANDA 1.........



....................."Caseria mobilă" formată din 3 mașini de poliție.......



Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

#5229
Toată treaba , de pe sensul celălalt......

















Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB


dr4qul4

Era bun un pistol cu apa. Puneai dezinfectant in el si trageai si tu in gabor. De ce sa traga doar el cu laserul in tine?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Marius

"Caseria mobila"  :lol:
Mi-ai facut ziua mai buna cu gluma asta JohannDB

florin74

#5233
Pe mine ma sperie numarul celor opriti... 6 cel putin...
Lasa ca am prins in Austria ascuns dupa un copac....La vreo 4 metri de acostament...

pasadia

Limita de 90, căci e doar DN, nici măcar E. Chiar daca 2 benzi pe sens, cu separator median și fără intrări din lateral spre proprietăți. Și prin urmare se conduce constant cu 110-130km/h.