Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Complet de acord. O alta solutie simpla ar fi sensuri giratorii la fiecare intersectie cu un DJ mai important. Din inertie, DN1 e folosit intens pentru tranzit in timp ce A3 e relativ liber. Ar trebui la minim redusa viteza inapoi la 50 km/h, inclusiv in Bucuresti si Otopeni.

nenea_hartia

^ Trist e că până și pe forum sunt colegi care pledează pentru New Jersey prin localități, pentru pasarele pietonale și alte d-astea. Bravo oamenilor care au protestat, dar ar trebui să îl întrebe de sănătate și pe primarul lor, că s-a făcut și cu aprobarea lui. Aviz altor tâmpiți care își dau acordul scris pe dublări de drumuri prin localitățile lor.

ghrt

Nu cred că intrarea A3 în Bucureşti (intersecţia cu DNCB, Gherghiţei şi Petricani) ar putea prelua tot traficul de tranzit Ploieşti - Bucureşti.
După segmentul A0 între A3 şi DN1 Otopeni da, sunt complet de acord, îngustare DN1 Ploieşti - A0 la o bandă în localităţi (făcută parcare pe banda 1, cu insule la capete) şi giratorii la toate intersecţiile. Şi de ce nu, trotuare (nu au toate localităţile) şi piste pt biciclete.
Cont (aproape) inactiv.


adiarc

nu era mai simplu si mai ieftin,dar la fel de sigur sa infiga pur si simplu capatul parapetului in carosabil?si sa faca asta peste TOT?

sunt nenumarate zone cu parapetii fara capatul infipt in pamant...adevarate sulite pt soferi....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cristi N

Legat de parapetele de pe DN1, proiectul asta se incadreaza pe legislatia veche in care CNAIR trebuie sa ceara aviz de la primarii sau pe cea noua in care nu mai au nevoie?

alin2pas

Indiferent cine avizează aceste proiecte, ele nu ar trebui întocmite și mai apoi avizate și aprobate de unii care gândesc cu creierul și nu cu altă parte a corpului? Nu ar trebui permisă modernizarea și lărgirea drumurilor naționale prin centrul localităților, ar trebui schimbat traseul în afara lor.

cristi5

Conferinta Road Safety Sweden va fi disponibila miercuri si joi live online, si apoi inregistrarile

https://www.roadsafetysweden.com/programme/programme/

Miercuri deschide regele lucrarile :) Sper sa fiu in sala.

Cristi N

@Alin asa e, ar trebui sa gandeasca inainte dar pare ca nu o fac sau nu le pasa deloc.

stangabriel

Pe DN 1 Ploiesti Bucuresti,  localnicii au inceput sa mearga pe contrasens , pe avarii. Am vazut si camioane.

Localitatea Puchenii Mari, unde se protesteaza , are o singura intersectie unde de poate intoarce, la capat spre padurea Romanesti. Nu ajuta decat putina lume, iar in paralel nu exista o retea de drumuri "prin spate " , prin sate care sa permita intoarcerea.

elphax

"Atenuatorii de impact se amplasează pe autostrăzile A1 și A6, la ieșirile din nodurile rutiere și la intrările în spațiile de servicii, în 32 de poziții kilometrice. Aceștia vor înlocui și (sau) suplini elementele montate până în prezent pentru semnalizarea acestor puncte sensibile. Până acum, amortizoarele au fost montate la nodurile rutiere Cunța, Lancrăm, Sebeș Vest, pe ambele căi, iar marți echipele se află în nodul Orăștie.

Va urma montarea la nodul Simeria, după care echipele vor monta aceste sisteme pe lotul A1 Traian Vuia – Remetea Mare.

,,Atenuatorii de impact protejează pasagerii vehiculelor în momentul unei eventuale părăsiri a drumului și a ciocnirii cu un obiect rigid aflat în afara părții carosabile. Sistemele determină oprirea controlată, care poate duce la diminuarea consecințelor în cazul unei nedorite coliziuni", transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara."

tion

alecu26

aia cu oprirea controlata....protejeaza calatorii daca depasesc carosabilul...si ciocnirii cu obiect rigid...e de noaptea mintii.

Poza din articol si ce stiu eu ca e numit asa arata exact ce e atenuatorul. Acele bidoane din plastic, sau metallic sau pline de apa care se afla acolo unde se despart doua cai de circulatie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Alecu,
nu doar bidoane din plastic...

August 2019, A10, spatiul de servicii de Manastirea Dumbrava:

Quote from: TibiV on August 25, 2019, 12:03:50 AM
Pun tot aici, desi ar merge foarte bine si la Siguranta circulatiei....

M-a fascinat acest dispozitiv...

... care are o structura tip "fagure"...

... dar numai primele 3 sectiuni sunt pe 2 randuri de "fagure"...

... dupa care se trece pe 3 (trei) randuri de "fagure"....

Inginerul din mine nu a rezistat sa nu ia si cateva detalii....





Mi se pare foarte cool sistemul....


https://imgur.com/a/sSJxQet
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Da...stiu sistemul. Dar in nici un caz nu face asta ce scrie in articol.

Cei de la DRDP Timisoara devin campioni la limbajul de lemn cu componente tehnice.

,,Atenuatorii de impact protejează pasagerii vehiculelor în momentul unei eventuale părăsiri a drumului și a ciocnirii cu un obiect rigid aflat în afara părții carosabile. Sistemele determină oprirea controlată, care poate duce la diminuarea consecințelor în cazul unei nedorite coliziuni",
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

... for English press two.

Nu știu cine le scrie textele, dar cred că pentru o chiflă în plus ar putea găsi unul mai capabil. La fel și comunicatele Poliției, sunt scrise în același stil care nu zice nimic, dar poate umple lejer două pagini.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis