Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Liviu M,
ai citit Sven Hassel?...
Nemtii incearca doar sa devina mai "europeni/umani ".

Nu le va merge...
Pe de alta parte... S-au inecat imperii mai mari in "triburile germanice"...
"Quintili Vare, legiones redde"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

JohannDB

Sven Hassel... Hmmmmm; merită re/citit; Of Top ,cu scuze !!

gruiarew

Scuze, mie tot nu mi-e clar. L-a împins sau nu înainte de bușitură? Pentru că eu chiar nu-mi dau seama din filmare. Ar trebui să se audă / simtă ceva vibrație în cadru. Nu cred că poate pleca chiar așa finuț. Apoi dacă tot era pus vatmanul pe fapte mari de ce frânează / evită la prima șicanare? Că abia la a doua frână a șoferului i-o dă. Adică nah, nu știu, gândind simplu, dacă vreau să-l împing pe ăla din față, îl împing ușor, apoi ăla se cere lovit, îl evit ca mai apoi să-l bușesc iar? Nu prea face sens.
Scuze și eu de offtopic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ghrt

Din ce se vede nu l-a împins, iar lovitura a fost după ce şoferul frânase fără motiv.

Discuţia pe care o vezi este cel mai probabil din cauză că cei care au intervenit cu povestea asta circulă similar, unii chiar habar nu au de prioritatea tramvaiului, nu ştiu să îşi asume greşelile şi să îşi propună să conducă corect şi în consecinţă vatmanul ăla e dujmanul lor personal.

Probabil cel mai bun remediu ar fi ca sala să fie obligatorie de dat din nou la un 10 ani, s-ar filtra destule permise.
Cont (aproape) inactiv.

Liviu M

Ba mie mi se pare ca la plecatul de la stop tramvaiul a fost prea rapid si a impins putin BMW-ul. Franele BMW-ului par a fi incercarea soferului sa opreasca, sa se uite ce s-a intamplat. Cand il loveste "vizibil", BMW-ul e cu usa deschisa, soferul voia deja sa "sara la bataie".

ghrt

Nu l-a împins. M-am uitat din nou la video şi se vede clar bara din spate, era intactă înainte că şoferul să înceapă să frâneze fără motiv.
Cont (aproape) inactiv.

GDPR

Bombardierul a incasat lovitura din bara la min 0.51. La 0.42 cred ca ori l-a impins putin fara sa lase urme, sau a fost o coincidenta ca ambele vehicule s-au miscat exact in aceeasi zecime de secunda.

Cristi N

Pe Observatorul Prahovean am citit urmatoarea stire din care o sa citez 2 pasaje.

Un șofer a fost surprins de radar cu 246 km/oră pe A3, între București și Ploiești

Primul:
QuoteCea mai mare viteză a fost înregistrată la data de 12 ianuarie 2020, la km 21, pe Autostrada A3 București-Brașov, pe sensul către Ploiești, când polițiștii au depistat un bărbat circulând cu viteza de 246 km/h, pe un sector de drum unde limita legală de viteza este de 130 km/h.
Bărbatul a fost sancționat contravențional, cu amendă de 2.900 de lei, fiindu-i reținut permisul de conducere, în vederea suspendării dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice, pentru  90 de zile.

Al doilea:
QuoteDe asemenea, la data de 12 ianuarie 2020, ora 14:19, polițiștii au depistat un bărbat de 64 de ani, circulând pe Autostrada A1, pe sensul opus de mers.
Bărbatul a fost sancționat contravențional cu amendă de 1.160 de lei, fiindu-i reținut permisul de conducere, în vederea suspendării dreptului de a conduce autovehicule pe drumurile publice, pentru  60 de zile.

Numai mie mi se pare ca ceva e in neregula cu sanctiunile pentru cele 2 fapte?


voicul

Nu sunt singurii dar hai sa dam creditul cel mai mare celor de CNAIR pentru aceasta realizare:


Campioni cu ajutorul angajatilor CNAIR

adiarc

asa cum se practica prin tari cu apa mai calda,asemenea abateri ( o depasire atat de mare a vitezei,dar si mersul pe contrasens ),ar trebuii sa aiba si o amenda in functie de venituri ( au fost cazuri de tari europene unde s-a dat o amenda de 290.000 euro la o viteza de 300 km /ora )...si in plus,tinand cont de pericolul creat chiar si puscarie ( mai putin sau mai mult in functie de prima abatere sau abateri multiple )....

Apoi ...prin alte zone poti ramane fara carnet 5 ani....cele 60/90 zile sunt o glumă
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu M

#5005
In loc de speculatii, mai bine punem niste numere. Eu pot gasi de pe la nemti:
Condus pe autostrada "pe invers" = 200 - 290 euro (depinde daca "doar" mers sau si incomodat sau accident) + 2 puncte + o luna fara permis.
Viteza: peste 70 km/h = 600 de euro + 2 puncte + 3 luni pieton.

LE Ce-i drept, la elvetieni pentru (mult) mai putin faci puscarie si poti sa ramai fara masina. 2 ani fara permis (bonus) par cea mai usoara dintre pedepse.
QuoteAutofahrern, die in einer 30er Zone 70 km/h, in einer 50er Zone 100 km/h fahren, ein Limit von 80 km/h um 60 km/h überschreiten oder die bei höheren Maximalgeschwindigkeiten 80 km/h zu schnell fahren, wird ein strafrechtliches Vergehen zur Last gelegt. Sie gelten gesetzlich dann als Raser. Es folgt eine Freiheitsstrafe von einem bis zu vier Jahren, eine Entziehung des Führerscheins von mindestens zwei Jahren sowie unter Umständen die richterliche Einziehung und Beschlagnahmung des Fahrzeugs, sodass der Betreffende vorerst nicht mehr Auto fahren kann.

gruiarew

Io nu-s de acord cu amenda în funcție de venit. Dacă-s șomer și o ard aiurea cu mașina lu' tata să nu dau un leu dar dacă am firmă și întorc banii cu lopata să mă jupoaie? De ce?

Iar o să se dea toți puțoii cu mașinile luate de părinți că nu pățesc nimic. Nu mersi.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

alin2pas

Cei cu palate și Merțan în curte care ,,trăiesc" din ajutor social cât ar plăti amendă? Asta cu amendă în funcție de venit merge în țările unde fiscul își face datoria. La noi ar merge altceva: dacă depășești viteza maximă legală cu peste 70 km/h, să se confiște mașina. Câți ai mai vedea mergând peste 200 km/h? Cât despre circulația pe contrasens, ar trebui anulat permisul și să aibă voie să dea examen după minim 3 luni. Pentru unii, ar fi suficient ca să nu-l mai dobândească niciodată. De exemplu, individul peste 70 de ani care a intrat pe contrasens pe A1 anul trecut în apropiere de Simeria.

ghrt

^^ Ca să îţi fie frică de amendă. Plus maşini neinscripţionate. Aşa ca întrebare, ai mai călca-o când e liber?

Se pot stabili amenzi minime - cele de acum.
Cont (aproape) inactiv.

frunzaverde

Eu sunt pentru o solutie mai simpla : circuli cu peste 50 km/h viteza legala? intri pe contrasens pe autostrada? iti place sa tai curbe si sa conduci ca un bou peste linia continua? Te sui alcoolizat la volan? Circuli fara lumini sau cu bidonul de GPL expirat de 5 ani (si asta se mai practica)?

Atunci ia-ti adio de la permis. Pentru totdeauna, definitiv si irevocabil. Eventual, dupa o perioada lunga de reflectie cu STB-ul si CFR-ul, vreo 10-15 ani, poti face scoala din nou, daca niste psihologi te considera "reabilitat". Amenda poate sa fie oricat - mai degraba vreau sa-l vad pe bou acolo unde nu poate face dezastre.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!