Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ghrt

^^ Omul vrea ca două fapte diferite (tentativa la infracţiunea de omor simplu săvârşită cu intenţie versus infracţiunea de omor săvârşită din culpă) să se pedepsească la fel, pe motiv că el însuşi nu ştie să facă distincţia între cele 2 forme de vinovăţie şi nici nu vrea să citească despre asta.

Este posibil să fie aceeaşi mentalitate care determină ignorarea regulilor în domeniul circulaţiei auto.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

NU. eu nu vad tentativa de omor aici. Pentru ca sansele sa omori pe cineva in acest mod sunt infime.
Cautati pe youtube high speed chase si vedeti cum o iau la fuga infractorii dupa ce sunt scosi de pe drum de politisti.

Ai mult mai multe sanse sa omori pe cineva cand te urci drogat la volan si fugi de politie. Aia e tentativa de omor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ghrt

Nu contează ce vezi dumneata, ci ce vede completul de judecată care pronunţă hotărârea definitivă. Motivele pentru care raţionează astfel sunt "stas în industrie" şi dacă vrei să le înţelegi recomand cu căldură lectura unui manual de drept penal - partea generală. Poţi să dai minusuri câte vrei, singurele minusuri le remarc cu privire la pregătirea juridică din spatele acestor afirmaţii insistente şi aiuritoare.

Dacă nu ai chef de lectură, reţine că a-l alerga pe unul cu maşina constituie tentativă de omor - primeşti 5 ani, cu executare pe secţia din puşcărie cu autori de infracţiuni violente, nu la poeţi cu evaziune fiscală şi fraude cu fonduri europene. Din partea mea, dacă insişti cu asemenea aberaţii o să îţi dau raport la postări. RIP.

Cont (aproape) inactiv.

nirolf

@dr4qul4

Nu vezi tentativa de omor?! Pietonul ăla care a scăpat ca prin urechile acului l-ai văzut? Dacă Loganul nimerea într-un stâlp, la cum stă el la siguranță, cum crezi că scăpau pasagerii ținând cont că avea 80 km/h și testele NCAP se fac la 30 km/h?

Faptul că toți au avut noroc și au scăpat cu viață nu face fapta mai puțin gravă.

Și nu mai compara cu U.S. unde manevrele alea se întâmplă pe autostrăzi sau în zone slab populate (la ei multe străzi nu au trotuare).

Peoblema nu e că a luat el prea mult, ci că iau alții prea puțin, una e să faci accident din neatenție și alta e când conduci periculos, ești băut, etc. La cazuri d-astea ar trebui dat cu executare!

Io

#4864
^
OT: pina si pe circuit daca faci o asemenea manevra vei primi steag negru imediat, asta insemnind ca esti obligat sa intri la boxe + vei fi descalificat + vei primi (cel putin) un avertisment de la directorul de cursa. (sa nu spun ca nu e foarte intelept sa mai fii in zona cind s-a terminat cursa). Asta pentru ca (aproape) toata lumea intelege ca fie si intr-un mediu controlat si ultrareglementat cum e circuitul si cu toate ranforsarile si elementele de siguranta ale lumii o astfel de manevra este extrem de periculoasa PRIN CONSECINTELE PE CARE LE POATE AVEA! Este irelevant ca doar s-au indoit niste table si ca femeia aceea a scapat (ca prin urechile acului), astea nu intra nici macar la atenuante cum pari a dori sa sugerezi.
Nu ai voie sa faci asa ceva niciodata si nicaieri in trafic sau pe circuit, cu McLaren sau cu trotineta! Nu pari a intelege asta si de-asta miriie lumea la tine.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

qionescu1

#4865
Am vazut zilele trecute prin Cluj doua camionete care in tot spatele (si pe lateralele camionului si pe spatele lui) aveau ecrane led de mai mari dimensiuni (cat tot camionul) cu reclame la diferite firme. Se vedeau de la o posta si toti soferii erau distrasi de ecranele de la cele doua camioane pe care rulau reclame video. Ati mai vazut careva asa ceva? Stiti de reclamatii pentru astfel de metode de a face reclama. Sunt periculoase in trafic.

JohannDB

Referitor la camionetele din Cluj................. Nu am auzit ca până acum să fie omologate la nivel de RAR astfel de "echipare/echipamente" a/pentru unui/un "camion" de 7,5 tone.... Cel ce-a avut ideea asta pare că debordează de idei originale și periculoase în același timp (să nu săriți să mai spuneți că se îngrădește "libera inițiativă", așa cum acel "pinten" intenționat din București nu era de pedepsit cu cinci ani), dar până una alta poliția cu RAR-ul ar trebui să tragă pe dreapta aceste vehicule până la aducerea la starea lor inițială....  Ideea în sine cu reclamă video pe vehicul în mișcare/mers este și ea, criminală.....

dr4qul4

Quote from: dr4qul4 on August 04, 2019, 11:27:50 PM
Saptamana trecuta pe Magheru.
O reclama video f f luminoasa, ce te impiedica sa te uiti in fata.




Powered by API/PUM imgur uploader

Intre timp s-au inmultit si au aparut si remorci luminoase.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


alecu26

Se cam dovedeste ca autostrazile te ajuta...dar au si ele o limita. Doar multi multi kilometri deschisi vor scadea numarul de accidente. (A se vedea Grecia).

La Romania interesant numarul mare de pietoni ca si victim, dar nu din zone rurale...cat din zone urbane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

gruiarew

Alecu26, hai în Sibiu să vezi cum se umbla pe drum. Unul nu ridică ochii. Ori în telefon, ori caută ceva pe jos. Unul nu se uită, parcă nu ar fi viața lor în joc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

pasadia

Gruia, o să fac iar pe "avocatul diavolului" și o să repet că vina aparține primăriilor. Sibiu repeta modelul prost de la Brașov, model structurat astfel:
- sensuri giratorii in locul intersecțiilor semaforizate
- treceri de pietoni mutate și fără semafor (în preajma intersecțiilor)
- treceri de pietoni desființate (intre intersecții)
- mutate parcările laterale in interiorul cartierelor și create bulevarde de 3 benzi pe sens pe care se rulează cu viteze mari (70-90 km/h)
- iluminatul distrus (vezi doamne economic)

Toate acestea distrug viața pietonilor. Nu ai șanse să rămâi în viața, Brașovul a ajuns sa dea pietoni morți PE TRECERILE DE PIETONI an după an (ultimul caz acum 2 săptămâni, femeie de 38 de ani, mama de 2 copii, omorâtă de un teribilist de 20 de ani care se credea la raliu  - trecerea de pietoni avea semafor dar primaria îl ține după ora 22 pe galben intermitent!!!)

Așa că, din partea mea, o să repet un mesaj vechi în aceeași formulă: cei care consideră că pietonii sunt vinovați merita același tratament precum cel primit de PSD din Suedia.

gruiarew

Și-n Sibiu se circulă ca la balamuc. Mai nou e ceva sport să sară peste ele tăindu-le prin mijloc. Dacă știi că primăria și infrastructura e cum e și siguranța cetățeanului e pe ultimul loc, belești ochii înainte de a trece, n-o arzi ca prin sufragerie.

Cât despre mesajul electoral suedez, eu îndemnam la prudență, nu căutam vinovați. Dacă o luăm așa cred că s-ar putea aplica și celor ce încalcă voit legile, cum ar fi să se aventureze pe un tronson închis circulației publice.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

#4873
@alecu26 apropo de autostrazi si pietoni. Indiferent cate autostrazi si centuri rutiere construim, fara masuri pentru pietoni si ciclisti tot la coada clasamentului vom fi.

Si problema cu pietonii e ca nu poti face o masura "brutala" si sa uiti ce aveai inainte, cum e la autostrada vs DN. Trebuie luata la bani marunti fiecare intersectie, fiecare trecere de pietoni, fiecare trotuar. Parapeti, ingustari, bumpere pt viteza, pasaje pietonale etc etc. Replanificat orasul pt separarea traficului pietonal si ciclist de cel rutier etc.

Trebuie inversate toate trendurile de care vorbeste @pasadia, adica inversata transformarea oraselor in raiul soferilor cu durere in dos de pietoni. Chiar si un oras verde, spatios si deschis la trenduri ca Timisoara a ajuns un urias carosabil.

Apropo de pietoni si ciclisti si separarea de rutier/feroviar, am facut un nou topic

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2666.0

pasadia

@gruia: spui ca nu cauti vinovati, dar te plangi ca "unul nu ridica ochii din telefon". Mie asta imi suna ca si cum ai spune ca ei sunt vinovati. Si apoi le ceri lor responsabilitate pe principiu ca "daca altii (primaria adica) nu isi face treaba, atunci ei sa fie responsabili". Altfel spus nu ceri responsabilitate nici din partea autoritatilor, nici din partea principalilor beneficiari (soferii) ci din partea victimelor. Ce sa zic, logica perfecta!

Si mai e o ciudatenie - cum poti sa ii acuzi pe ei, pietonii, in conditiile in care tocmai ei dovedesc responsabilitate? Iti repet inca odata - mama matura, aproape 40 de ani: chiar crezi ca o asemenea persoana nu ar fi fost atenta? Dar cazurile cu batrani, si despre ei crezi ca au ajuns la acea varsta fara a fi atenti - in cazul din link avea 73 de ani si toti idiotii care acuza pietonii se gaseau sa spuna ca nu s-a asigurat sau ca "a trecut in fuga".
Sub ochii mei am vazut un om in carja doborat pe trecerea de pietoni. Doar asa, pentru ca soferii stiu ca printre cei de-o tagma cu ei se gasesc destui sa le sara in aparare!

ps: si ca sa fie treaba clara cu "suedeza": eram perfect constient de ce fac si dispus (inclusiv acum) sa platesc consecintele. Si nu incerc sa apar acel comportament (dar da, sper in continuare ca mai multi sa inteleaga de ce e nevoie de revolta). Asa ca poate ar trebui sa regandesti comparatia.