Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

perfidus

@Harry am putea face un album baban cu poze din astea de pe drumurile patriei. Cred ca pe locul 1 iese giratoriul acela de pe centura Suceava (Zidul Mortii).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Cristi N

Vin si eu cu o poza la albumul asta: DN1 in apropiere de intersectia cu drumul spre Breaza: GMaps


rota

CNAIR SA montează atenuatori de impact pe autostrăzi

CNAIR SA a început lucrările de montare a atenuatorilor de impact, în mai multe puncte strategice:

- A2 – stația de taxare Fetești
- A2 – km212+000, Calea 1
- A2 – km 160+820, Calea 2
- A4 – km 19+500
- A4 – km 19+400
- A4 – km 14+500

Precizăm că:
- atenuatorii de impact se montează pe sectoarele de drum cu risc crescut de producere a coliziunilor frontale ale autovehiculelor. Scopul este acela de a proteja pasagerii vehiculelor, în momentul părăsirii drumului și ciocnirii cu un obiect rigid aflat în afara părții carosabile.

- atenuatorii sunt proiectați cu scopul de a absorbi treptat energia cinetică a vehiculului, în momentul coliziunii, determinând, astfel, o oprire controlată, care poate duce la evitarea ciocnirii cu obstacolul, menținând în același timp o cantitate limitată de decelerație asupra ocupanților vehiculului.

- prin designul modeluar pe care-l au, atenuatorii determină la deteriorarea treptată a vehiculelor și, implicit, la reducerea riscurilor pentru ocupanții acestora, precum și a daunelor materiale.
Sursa

gruiarew

Puteai pune partea cealaltă, plină de coroane și plăci comemorative: https://goo.gl/maps/UE8rXQ4d5wtqCTzT7
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

elphax

#4805
the original



si urmarea


pasadia

Apropo de stâlpi in mijlocul strazii;: primarul de Brașov, în dulcea sa nebunie de a fluidiza traficul pentru a omori cat mai multi pietoni, a decis că o stradă importanta din Brașov sa fie lărgită de la 4 la 6 benzi. Dar în cale îi stătea podul CF unde M200+M300 supratraversa str. 13 Decembrie.

Așa că au distrus trotuarul din conul, au urcat trotuarul printr-o cușcă redus la o lățime foarte mică și a creat o noua banda spre zona Tractorul /Coresi. Banda separata de celelalte 2 care merg în aceeași direcție prin pilele podului. Mă rog, protejate de niste parapeți.

Scuze pentru calitatea pozelor, e cam slabă căci sunt făcute ieri în grabă.

Locația cu pricina: 99 DJ103
https://maps.app.goo.gl/NmEVv1fzan5WjRU17

perfidus

Vad ca este linie de troleu pe sub pod pe banda 1 - acum devine banda 2 si poate vrea sa mute troleibuzul pe banda aia si s-o faca dedicata. Asta e singurul scenariu in care s-ar justifica investitia.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

JohannDB

#4808
Mini-trenuri rutiere....... "Unii" au început verificărlei și luarea măsurilor în problema asta.....
     Atât pe drumurile noastre cât și peste hotare (logic) îi vezi "încărcați" în/cu diverse combinații, plus că cei mai inconștienți, alergă în draci cu astfel de "trenulețe" rutiere........... Nu numai ai noștrii ci și "moldoveni" și "bulgari"..... Imagini, publicate azi, în presa maghiară.....

https://www.maszol.ro/index.php/kulfold/118782-anyanyelvukon-uzen-a-magyar-rend-rseg-a-roman-horrortrelerek-sof-rjeinek
https://www.maszol.ro/index.php/szajtato/117742-szintet-lepett-egy-roman-sof-r-magyarorszagon-a-horrortreler-kategoriaban
https://www.maszol.ro/index.php/szajtato/116575-ujabb-roman-horrortrelereket-kapcsoltak-le-a-magyar-rend-rok-az-m1-esen

TibiV

#4809
Noroc ca politistii unguri le fac treaba celor din Romania...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

#4810
Ce fain arată afișele alea în română... "este interzis să..." și "păstrați curățenia". Ți-i mai mare rușinea... Măcar au și ei afișe bilingve :D

L.E. Presa maghiară pare a fi de la Cluj...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

JohannDB

@ gruiarew....... La "sesizarea" ta m-am aplecat și eu mai tare asupra seit-ului și, adevărat are adresă de Cluj; acum este local, de aici, de limbă maghiară sau este sucursală din Ungaria, dar, da, Kolozsvár, Sólyom utca 24/A +4 0770-750063 office@maszol.ro - a Maszol.ro portálról......
    Oricum cineva își pune problema asta (din articole), pe când la "noi" nu văd nicio mișcare.........

gruiarew

Eu tot mă mir unde naiba la duc și cui le vând. Pe vremea când mai filmam de pe LD3 de la Holdea, până ajungeam de unde filmam până în parcare treceau minim trei cărăuși pe lângă mine. Și scuză-mă dar ăștia din articolele mai sus menționate, le-au încărcat cu furca. Cât de dobidoc să fii să urci o remorcă pe platformă și să-ți iasă proțapul în lateral? Oamenii ăștia au făcut și școală în acest sens, au minim B+E dacă nu C+E. Deci nu-i un Gigi ce și-o luat o ușă la apartament sau o țeavă și nu-i intră în autoturism și merge cu ea de la Dedeman până acasă, că s-a zgârcit la transport...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

CNAIR inca insista ca LD 3 e mai nesigur ca asta !!!


Cursa infernală a unui autocar pe DN 7. Cum a evitat un şofer tragedia în ultimul moment - VIDEO

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/video-cursa-infernala-unui-autocar-dn-7-sofer-reusit-evite-tragedia-ultimul-moment-1_5dd0520c5163ec427116bf40/index.html

JohannDB

Pe Nădlac2-Margina continuând cu (mai recent, deja) Ilia/Deva-Sibiu, astfel de "specimene" veneau la depășire, când eram noi, deja la limită de 95-97 km/h, și cu chiu cu vai ieșeau din depășire aproape de răsturnare, pentru că remorcile le intrau în balans; trebuia să frânăm noi ca să lăsăm inconștienții să se replieze și șă nu se dea peste cap, blocându-ne pe toți, ca apoi să ne tină la 87-90km/h.... Sunt de neînțeles, în comportament, acești cărăuși.....
    "Cui le duc" ?? Au comenzi.... Le duc în Moldova (peste Prut) le duc în Bulgaria (să vezi ce bruneți sunt unii bulgari....) și din Bulgaria ajung la noi cu "șild" de BG......