News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

kitsune

#4710
Care se pare că a intrat pe la giratorul din Ovidiu, că la nodul cu DN3 e imposibil să treci pe contrasens. Deci, a trecut printr-un nod până la filmare. CT20MAY spune autorul filmării (care e cu telefonul în mână la volan)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

alecu26

Exact...daca si A4 are noduri putine....

E in fond o autostrada de centura...e normal sa aiba multe noduri...La noduri se include si cele de la capete.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dimitrie

DN2, ieșire Fălticeni spre Suceava la un podeț dală de beton ridicată, nesemnalizată.. am crezut că a dat Thor nu ciocanul in mașină.. noaptea. Poate revin cu filmarea. Dar DRDP și CNAIR sunt criminali cu așa surprize nemarcate.
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

tom_sawyer

Quote from: R@du on October 06, 2019, 03:26:31 PM
Intre timp, pe DN Iasi-Targu Frumos, macelul continua...azi inca 4 morti, in zona Baltati.

Inca 2 morti azi la Baltati:

Primele date ale polițiștilor arată că accidentul s-a produs după ce bărbatul de 33 de ani s-a urcat băut la volan, a făcut o depășire neregulamentară și a intrat frontal în mașină care circula din sens opus.

https://www.hotnews.ro/stiri-esential-23434933-video-motorul-sarit-20-metri-locul-impactului-accident-grav-soldat-doi-morti-doi-raniti-judetul-iasi.htm

gruiarew

Aș zice o modificare simplă în legislație.

Dacă e accident cu morți și vinovatul era băut și mort, despăgubirile să le plătească rudele, până la a 7-a spiță. Urcatul beat la volan e o crimă. Dacă vrei să te sinucizi sunt multe alte modalități ce nu implică nevinovați.

Care a scăpat anulat permisul pe viață și dacă nu poate plăti (și fără pușcărie să stea iar pe banii altora la umbră) cum am zis mai sus.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dr4qul4

cum adica sa plateasca rudele? Unde te crezi? in Evul mediu cand pentru tradarea unuia i se executa tot neamul? Cum poate cineva impiedica o ruda majora sa faca asta? Poate vrei sa spui sa li se retina din mostenire, sau sa i se execute silit bunurile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

gruiarew

Prea mulți beți la volan ce omoară oameni nevinovați. Dacă nu le pasă de ei, poate le pasă de rude. Când ai paharul în dreapta și cheile mașinii în stânga să poată alege doar o opțiune.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Unul din principiile esentiale ale drepturilor omului este sa pedepsesti pe cineva numai pentru ceea ce a facut, niciodata pentru faptele altuia. Este esenta tuturor democratiilor si sistemelor legislative din lume, altele decat dictaturi. Nu are rost sa explicam aici pe un forum de infrastructura care sunt bazele dreptului etc..., pur si simplu hai sa luam drepturile omului si constitutia ca fiind intangibile - unu la mana ca nu se pot schimba asa usor, si doi ca reprezinta cea mai buna varianta statuata de oameni care au stat si au gandit treburile astea timp de sute de ani, si dupa alte mii de ani de nenorociri si tragedii prin aplicarea altor reguli.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

JohannDB

Văd că în ultima vreme "micul" giratoriu de la Sântimbru (AB) dă de lucru multora....
  Săptămâna asta ultima "tărășenie" vineri diineața în jurul orelor 00:30.... Un turism, o camionetă și un tir.... Norocul meu că, la prima trecere, am trecut pe acolo pe la ora 5:30, că altfel mai apucam "coadă"...


Liviu M

Eu credeam ca topicul asta e despre idei de imbunatatire a securitatii pe sosele, nu un loc de anuntat diversele accidente mai grave sau mai usor grave.
Pentru anuntat accidente mai potrivit mi se pare topicul "Traficul in direct".

JohannDB

E vorba de ideea, că sectorul devine/este deja deficitar la siguranță.... Drum 1+1 și-un giratoriu amărât..... Și tot "piesa" dintre volan și scaun, îl aduce la acest stadiu, în ciuda condițiilor efective de drum !!


gruiarew

Ok, am cam dat-o cu mucii în fasole la ultima intervenție. Doar că în Turnul Sfatului scrie în fiecare zi că au mai prins pe unul beat la volan. Cine știe câți alții scapă. Pentru mine urcatul beat la volan e ca și cum ai arunca ghivece cu flori de la etajul 10 dintr-un apartament ce dă în "piața mare din centru". E doar o chestie de "când", că de nimerit sigur nimerești pe careva.

Revenind la chestii ce nu țin de pedepse, încă nu pricep modul de semnalizare de pe A1. La Sebeș unde stă Poliția cu radarul în parcare îs lăsate semnele de limitare a vitezei la 100 80 și apoi 60. Mai e o limitare pe OS3 tot la 80, cred că a fost groapă, dar s-a reparat între timp. Apoi mai e o limitare de 60 la ieșirea din tunelul Săcel spre Sibiu, pleacă și dealul ala la vale. Toate astea sunt din punctul meu de vedere exagerate și nu le ia nimeni în seamă.

Colac peste pupăză, este o limitare la 80, de ceva timp, tot pe sensul spre Sibiu, chiar după parcarea de la Cristian. E o tasare destul de serioasă acolo, semnul ăla de 80 e pe bune. Nu pricep de ce aia nu se poate repara. Sar remorcile după TIR-uri, zici că ești la hopa-mitică.

Dacă nu știi drumul habar n-ai care semne îs pe bune și care îs uitate, sau puse la mișto. Limitare la 60 nu am văzut pe "dincolo" nici când se circula pe o bandă, pe contrasens că era autostrada în lucru. Era limită de 90 sau de 80, si culmea, se respecta. La noi se pune limită de 60, n-o respectă nici dracu și dacă iese cu poc, păi.... neadaptarea vitezei la condițiile de drum.

Bine că pe afișajul electronic s-a modificat din "conduceți prudent" în "păstrați distanța regulamentară". În afară de cel de la Ilia și de la Margina unde e desenat / scrie "Atenție nod, reduceți viteza" eu n-am văzut vreodată afișat ceva util.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dimitrie

^ Aici e zona cu problema, cred ca e in zona orașului.
In noaptea aia am confundat cu dala de beton cu o "minunăție" de lucrare cu pavele, tot un drac, reformulez... pavele ridicate... mi se pare incredibil cum se poate DN si chiar 2 sa existe asa ceva.
https://www.google.com/maps/@47.4800575,26.2916433,3a,75y,96.57h,68.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sfGO0K192cHFN87HmtNdgkw!2e0!7i13312!8i6656
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.