Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Începând cu data de 30.09.2019 se vor demara lucrările de montare parapete rigid pe zona mediană pe următoarele sectoare de drumuri naționale cu 4 benzi de circulație, în urmatoarea ordine:

• DN2A, km 185+800 – km 188+350.
• DN39, km 32+000 – km 32+764.
• DN3, km 243+600 – km 244+760.
• DN3, km 249+305 – km 252+945.

Pentru montare de parapete rigid pe DN3, colaborează D.R.D.P Constanța și Primăria Valu lui Traian, cu privire la stabilirea punctelor de întoarcere. Lucrările pe DN3 vor demara după stabilirea exactă a a punctelor de întoarcere.

Si cateva poze de la DRDP










kitsune

#4697
Cum fac alții campanie (poate găsim și noi un slogan și facem un poster, de ce nu, dacă pe aviari îi doare în cloacă):







https://pin.it/qu5fbimukpfq2m





Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ionut.cava

QuoteThe latest figures show that of the 787 drivers or passengers who died in 2017, 27% were not wearing seat belts, compared with 20% in 2016.
...
"It is surprising that anyone these days would get into a car without belting up," he said.
...
Mr Williams added: "We have generations of drivers who have grown up without seeing the 'clunk-click' messages that many of us frequently saw on our screens and made putting on a seat belt second nature."

Sursa

O cautare rapida pe Youtube dupa "Clunk click" duce rapid la replici de bun simpt pentru toate scuzele de la noi (stiu drumul, conduc putin, sunt sofer bun, etc).
Tin minte ca parca si la noi au fost niste campanii asemanatoare la un moment dat. Ceva cu un copil care zbura prin parbriz, parca? (Posibil sa fi fost tot aici)

Centura trebuie sa fie un reflex, nu ceva la care sa te mai si gandesti. Cat am facut naveta Tulcea - Constanta saptamanal cu microbuzul acum vreo 10 ani, toate aveau centuri disponibile, dar eu eram singurul nebun care o si folosea. Dupa mine, mai urmau vreo 2-3 care atunci aveau o revelatie. Asta dupa ce si-au pierdut oameni viata deja pe traseul asta.

Cum ziceam mai sus, presa ar trebui sa puna accent pe centura dupa fiecare accident. De preferat si o saptamana de campanie cu filmulete dupa asemenea tragedii + putina implicare de la politie.
"Ah... I love summer in England ... it's my favourite day of the year" (thanks Global Warming for ruining a decent joke)
Driving across Europe.

ghrt

Am venit în vara asta din Kavala la Bucureşti cu 2 societăţi de transport bulgăreşti, cu microbuze, unul avea altul nu avea centură. De fapt cel care nu avea, avea la rândul de scaune single şi nu avea la cele duble. Nu înţeleg cum îşi obţin autorizaţiile pentru trafic internaţional, probabil ca la noi.
Văd că nu se spune de capetele acelea care se introduc în centură să nu mai piuie. Ar trebui să se ia carnetul pe aşa ceva. Iar sistemul cu piuit extins la autocare şi microbuze dacă este cât de cât posibil.
Cont (aproape) inactiv.

paulmare

https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/ce-spun-fostii-colegi-despre-soferul-care-a-provocat-tragedia-din-ialomita-starea-ranitelor.html

Pe de altă parte, tahograful cu care era dotat TIR-ul nu funcţiona. Era o cursă scurtă, aşa că nu era necesară aparatura care înregistrează viteza autovehiculului şi timpii de odihnă.
Chiar dacă ar fi funcţionat nu ar fi reprezentat o probă esenţială, ne-a declarat sub protecţia anonimatului, un agent de poliţie de la rutieră.
Din 10 TIR-uri controlate, la opt se depistează diferite manevre făcute de şoferi pentru măsluirea timpilor de mers.
Poliţist: "Nu avem cititoare pentru tahografe. E unul la autostrăzi şi atât. Tu îl prin

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

Quote from: vancouver on October 07, 2019, 04:35:05 PM
Nu e vorba numai de microbuze. E vorba si de autocare. Si autobuze care intra si pe drumuri interurbane. Nu stiu sa existe autocare sau autobuze cu centuri.

Sigur ca da. Dar problema uriasa e la microbuze, care sunt mult mai multe si fac mai multe curse. Acolo e urgenta numarul unu.  Sigur ca in acelasi timp se poate face legislatie si pt autocare.

JohannDB

.....................tahograful cu care era dotat TIR-ul nu funcţiona. Era o cursă scurtă, aşa că nu era necesară aparatura care înregistrează viteza autovehiculului şi timpii de odihnă.
     Tahograful este obligatoriu să funcționeze; nu contează cursă lungă sau scurtă. Defectarea lui impune proceduri imediate, specifice.... Funcția "Out of scope" are alte întrebuințări/proceduri....
      https://www.hartlcrew.com/informatii-utile/18/afla-totul-despre-tahograf-si-timpii-legali-de-conducere-si-odihna

..................Cele 9 ore de conducere zilnică (chiar cu o prelungire de o oră de conducere, după încă o pauză de 45 de minute, adică 10 ore de conducere, de două ori în 6 programe de 24  de ore) trebuie să se încadreze în maxim 15 ore de activitate zilnică....După aceste 15 ore următoarele 9 ore (pauză zilnică redusă) sunt pentru odihnă totală...
  Normalul de activitate totală zilnică este de 13 ore (conducere și alte activități) după care să ai pauză de 11 ore (pauza zilnică normală).....
  De câțiva ani, senzorii de mișcare ai tahografului, nu mai pot fi "păcăliți" magnetic; sunt sensibili și dau larma de fraudă....
  Datele tahograf (atât "antica diagramă", dacă mai există, pentru că s-a cerut înlocuirea aparatelor cu "șaiba" de carton, cât și cele de pe card) se păstrează la firmă 28 de zile.....

dan tm

Se mai practica si procedura cu doua cartele. E un risc, daca il prinde un control pe sofer...


kitsune

Aș pune asta pe aria de Constanța, dar până la urmă ține de siguranța circulației. După cum se vede în fotografie, la intersecția de la City Park, după modernizare (semafoarele alea cu LED pe toată lungimea stâlpului), au apărut semafoare și pentru trecerile de pietoni. În opinia mea sunt prost așezate, odată pentru că cel de pe banda de la axul drumului nu îl poate vedea (mă refer aici la sensul de intrare în intersecție), apoi pentru că cel ce face la dreapta nu îl vede (blocat de pomi, incomod de văzut, etc ) dar mai ales pentru că dă semnale false în situații ca cea din fotografie, când vezi verde în față și intri în intersecție (la noi majoritatea intersecțiilor au semafor și dincolo de stradă, pe lângă cel din consolă).
Am văzut mașini care țâșneau atunci când se făcea verde la semaforul de vis-a-vis (dreapta, cel cu săgeată verde) și nu vedeau semaforul de pe consolă, care e cel corect.





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

ionut.cava

Wow, da. Aiurea rau. :o Era asa mereu? Ca am trecut pe acolo de mai multe ori prin August si parca nu am avut probleme. Am prins semafoarele cu led.  ???
Iti recomand sa trimiti poza asta pe primaria-constanta[dot]ro. Au un link acolo de sesizare online. Am mai trimis sesizari despre treceri neiluminate si oamenii chiar mi-au raspuns si m-au tinut la curent cu situatia (urmau sa monteze ledurile alea puternice oricum in cadrul altui proiect)

Legat de accidentul in lant de pe A1:
QuotePotrivit Centrului Infotrafic, un autocamion s-a defectat in mers si a ramas blocat pe banda de urgenta. Dupa aproximativ 40 de minute, conducatorul unui alt autocamion nu a observat vehiculul blocat si a intrat in coliziune fata-spate cu acesta.

Dupa impact, alte patru autoturisme, care se aflau in coloana, au fost implicate intr-o coliziune, pe fondul nerespectarii distantei regulamentare a celui de-al patrulea conducator auto.
Sursa
Ce ziceam mai devreme. Nu se sta langa masina pe banda de urgenta fiindca ... asta. Bine ca nu era prin spatele camionului sa faca ceva pe acolo, ca era mort acum. Dar ala de l-a acrosat, cum de nu l-a vazut? E autostrada, nu straduta de cartier. Ai vizibilitate pe distanta mare. Banuiesc ca era cu nasul in telefon, ca altfel nu imi explic.

Iar despre "cel de-al patrulea conducator auto" care a distrus 4 masini, trebuie sa trimitem amenzi acasa pe baza imaginilor de la camere. Si asta urgent. A2 in sezon, pentru mine, a fost incredibil de stresant din cauza unor astfel de idioti. Am tras prin parcari ca sa ii las sa se duca cat mai departe.
"Ah... I love summer in England ... it's my favourite day of the year" (thanks Global Warming for ruining a decent joke)
Driving across Europe.


perfidus

#4708
La comentarii scrie unul ca din cauza faptului ca nodurile sunt prea putine soferii aleg sa riste si sa se intoarca.
Mai zice ca a trebuit sa merga 100km dus si 100Km intors la Deva pentru ca a intrat cumva in sensul gresit. Asta e gogonata rau.
Dar voiam sa zic ca asta e dovada clara ca multi nu inteleg de ce se produce de fapt un astfel de eveniment. Mai multa informare si educatie rutiera nu ar strica. Acela din imagini este un sofer fantoma care crede ca merge corect si nu intelege de ce ii fac ceilalti semne din faruri.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

Daca si pe A4 sunt prea putine noduri...e autostrada for f sake nu bulevard. Cica personajul era un nene trecut bine de 50 de ani si cu bulina galbena in geam...