News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

gruiarew

La fel și la Sibiu:

http://www.turnulsfatului.ro/2019/08/06/grav-accident-in-lant-pe-str-balea-4-victime-intre-care-una-incarcerata/

Cum naiba a făcut mașina în halul ăla în oraș, nu-mi pot da seama. Toți îs piloți de F1 mai nou, cu tot felul de coji. Și pe cameramanii de ocazie le-aș băga camera pe gât. S-au împrăștiat câțiva, hai să fac mai mare blocaj ca să fac eu video să pun pe facebook.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

nirolf

Și nu doar unul. Prin Sibiu radarul apare o dată pe an sau cum se explică?

Quote"Demn de menționat este faptul că 9 dintre cei 15 șoferi, care s-au ales cu permisul reținut pentru depășirea limitei de viteză, au fost depistați duminică, în municipiul Sibiu, pe Șoseaua Alba Iulia, într-un interval de doar 3 ore, între orele 16,00 – 19,00, circulând cu viteze cuprinse între 102 – 114 km/h, în zonă cu limitare la 50 de km/h", au transmis polițiștii sibieni în cadrul unui comunicat de presă.


Allex

Lipsa barierei plus boschetareala plus caruta (discutabil) = combinatia fatala pentru 2 oameni:








sursa: FOTO: Trenul Piatra Neamt – Bacau a lovit o caruta in Lespezi. Doua persoane au murit
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

adiarc

^aici poate nu e in administrarea cnair...dar din pacate pe DN,cnair,aceasta companie arhaica pt drumuri de căruțe vb de bariere ...da...de bariere in 2019...nu de pasaje si denivelarea integrala a acestora
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom_sawyer

Guvernul va modifica mâine legea circulației, cu noi sancțiuni pentru folosirea oricărui fel de dispozitiv mobil / Permis suspendat pentru cei care, în același timp, încalcă și altă regulă de circulație

Guvernul urmează să adopte în şedinţa de luni un proiect de ordonanţă de modificare a OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice prin care se introduc noi sancţiuni în cazul folosirii inadecvate de către conducătorii de vehicule a telefoanelor mobile sau a oricărui dispozitiv mobil prevăzut cu funcţia de înregistrare ori redare text, foto sau video, atunci când se află în timpul mersului, transmite Agerpres.

hotnews.ro

prom

Salut, am si eu o nedumerire. Din DN1, cei care fac stanga spre Corbeanca, consider ca isi pun viata in pericol, mai ales noapte. De ce nu folosesc, in siguranta, pasajul subteran care e la 100m mai incolo? Eu personal as pune NJ acolo, ca sa nu mai existe viraj la stanga.

stangabriel

Noaptea pasajul e inchis. Asa stiu si am probat acum o perioada.

Io

#4508
Urmare a discutiei de pe "2+1 in Romania" am primit un mesaj privat de la cineva care ma intreaba concret cum merg eu pe DN2 (ca m-am laudat cu nu stiu ce scoli de pilotaj si kestii). Cred ca raspunsul privat isi are locul si aici:

"Calitatea mea de "pilot cu mare experienta" - asa m-a numit si este cel putin o exagerare - tine de alte vremuri, nu mai detin nici o licenta sportiva in materie - licenta de pilot se reinnoieste periodic sau o pierzi. Ok, niste experienta va fi ramas. Ca idee, pilotajul e una iar sofatul e alta desi citeva tehnici de pilotaj sint folositoare si pe drumul public insa pot lipsi unui sofer bun. Sau vorba lui Titi Aur: "pe circuit si tu si masina trebuie sa fiti pe cit posibil tot timpul la limita, pe drumul public asta nu trebuie sa se intimple niciodata".
In privinta DN2, drum pe care-l consider cel mai periculos drum din tara (nu din cauza lui ci din pricina felului in care se conduce pe el) eu sint cu ochii in 4 si merg cu traficul, uneori si mai incet. Ce am descris pe forum nu se va mai intimpla!
Pe DN2 s-a intimplat nu de putine ori sa ma "duca" cite-o masina Fan Curier sau asa echipata cu statie radio cu antena lunga la medii orare foarte bune, mult mai bune decit ce as fi obtinut eu. In sate nu am nimic impotriva sa stau in spatele unui TIR care merge mai repede (cu 80 sa zicem) decit as merge eu. E comod, mergi pilot pe trasa lui - cu grija insa la depasiri - si nu e deloc nevoie sa-l depasesti decit afara din localitate daca doresti, daca nu, nu vad o problema.
Nu intru niciodata in "competitii" pe sosea, se grabeste vreun X5 e ok, il las sa se duca. La fel daca e un, sa spunem Opel Astra Diesel. Merge mai repede? Sa mearga! Treaba mea e sa ajung la destinatie intreg si cit mai putin obositi si eu si pasagerii nu sa depasesc pentru ca, vezi Doamne, as avea mai multi cai sub piciorul drept. Lucrul e valabil si daca conduc masina mea sau un Logan 1.2 benzina inchiriat. Pe cite-mi dau seama mediile mele orare nu difera aproape deloc (pe drumul ala) indiferent ce masina conduc. Lucrurile se schimba la Transfagarasan, e-adevarat.
Despre locul masinii pe DN2: legal am obligatia de a merge pe banda nu pe acostament! In practica insa tin mai la dreapta, calc cu rotile din dreapta linia si trag si mai la dreapta daca pot sa-mi mentin viteza si vad suficient de mult in fata (sa nu fie vreun cap de pod, vreo ingustare, caruta, masini agricole, pietoni, animale) in ideea in care las spatiu sa fiu depasit de cei care doresc sa mearga mai tare. Nu e treaba mea de ce merge x cum merge insa e foarte multa agresivitate pe drumul ala, multe flash-uri din spate, depasiri la limita etc. uneori viteze mult prea mari fata de cit permite drumul/masina/suprafata de rulare. (Nu stiu cum e pe ploaie pe DN2 dar nici nu-mi doresc sa aflu!) Ori de cite ori vad asa ceva reduc viteza si incerc sa ma indepartez cit pot de respectivul sofer si de ce poate el sa genereze. Treaba mea e sa ma bucur de vacanta (doar asa ajung pe DN2, in drum spre Neamt/Bucovina), de drum si sa-mi duc pasagerii la destinatia de vacanta fara stresuri, altele decit cel de a sta citeva ore in masina.
Pina cind vom avea autostrada A7 m-am impacat cu gindul ca media orara nu va depasi 80 km/h in cel mai bun caz posibil asa incit bugetez timp in consecinta."

Poate foloseste cuiva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.


alin2pas

Acel șofer teribilist va fi condamnat pentru ucidere din culpă (adică fără intenție, ,,din greșeală"), poate chiar cu suspendare, deși nu din greșeală a consumat băuturi alcoolice înainte să se urce la volan și nu din greșeală a fugit de la locul accidentului. Să nu mai discutăm de viteza cu care circula în localitate. Pentru astfel de accidente produse de șoferi băuți, drogați, fără permis sau cu permisul suspendat aș propune mărirea pedepselor pentru ucidere sau vătămare corporală (în urma accidentelor) până la nivelul celor săvârșite cu intenție, fără posibilitatea de a fi sancționate cu suspendare, iar fuga de la locul accidentului să atragă automat pedeapsa maximă prevăzută de lege. Pentru conducere sub influența alcoolului sau a drogurilor, fără permis sau cu permisul suspendat aș introduce ca sancțiune complementară confiscarea autovehiculului. Acești indivizi pun în pericol pe toți participanții la trafic și nu numai. Același lucru l-aș face și pentru depășirea vitezei legale cu mai mult de 70 - 80 km/h. Cât despre CCR, dreptul la proprietate al acestor indivizi nu poate fi pus mai presus decât dreptul la viață al celorlalți.

mircea

Deși e în scădere numărul sentințelor cu suspendare, încă mai e mult prea mare.

dr4qul4

@stangabriel, pasajul de la Hornbach Prisma nu e inchis noaptea. Eu l-am folosit de 2 ori anul acesta cand veneam de la Therme (in jur de miezul noptii). Nu au nici o bariera ca sa il inchida.
Si in acelasi timp cand faceam dreapta spre pasaj, erau 3 masini care faceau stanga sau chiar u-turn.....
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


elphax

Unul care a citit pe forum și nu a crezut că se deschide. Sau au trimis cei de la Comsa un șofer ca să arate că nu bine cum au deschis CNAIR bretelele
:)