Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune

Paletele alea verzi sunt ca să nu orbească trenul, nu?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

pasadia

Da, DN1 e paralel cu CF 200 Brasov - Sibiu in acea zona.

dan tm

Cred ca e valabil si invers, trenul sa orbeasca soferii. Cel putin cu farul central sigur  nu se impiedica de balizele alea verzi.

bbk

#4428
Quote from: yk17fox on June 26, 2019, 03:45:35 PM
Ok, înțeleg că sunt noduri gata construite (proiectate fără cap) unde nu există o separare între sensuri pe bretele și nici nu este posibilă asta, datorită lipsei spațiului. Dar, adăugarea unor panouri cu "wrong way" nu afectează cu nimic. O singură persoană dacă este salvată de introducerea acestor panouri și se justifică costul lor. Mai ales în punctele nevralgice, pe unde se intră constant pe contrasens.

O soluție ieftina


kitsune

#4429
@dan tm
My point exactly. Oricum sunt mai dese decât dinții babei. Bani aruncați.

@pasadia știu drumul, născut în Zeiden  ;), am mers pe acolo încă dinainte să îl lărgească. Eram doar ironic cu privire la eficiența lor
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

cristi5

#4430
@pasadia in comunicatul firmei austriece scrie ca a fost o zona de test acum mai mult de 10 ani. O fi segmentul pe care-l indici tu?

Quote
The Romanian road operator CNAIR already knows how efficient and helpful the installed DELTABLOC systems will be from its own experience: More than 10 years ago, DELTABLOC International provided one of the most dangerous road sections in Romania with innovative concrete protection walls for testing purposes. Previous to the installation, there were several fatalities a year – After the measures had been taken: Not a single fatal incident has happened ever since!

Cristi N

Nu prea inteleg care e faza cu "inteligenta" parapetelor. Nu vor mai fi parapete clasice de beton care se aseaza pur si simplu unul dupa altul? Din ce poze am vazut pe site-ul producatorului nu vad nicio diferenta fata de ce s-a montat pana acum.

cristi5

#4432
Parapetii sunt legati intre ei cu un element metalic elastic. Un fel de WRSB la care nu are rost sa furi ferul ca trebuie sa dai betonul la o parte si oricum e fer putin. Probabil necesita si mai putina intretinere (si probabil nu pe abonament ca la Safence), deci vor fi preferate de CNAIR fata de WRSB la orice ora.

LE: hai sa discutam la topicul de parapete
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=973.msg248686#msg248686

Goldmund

Cand vine vorba de accidente pe strazile Romaniei, pe ce loc credeti ca se afla "depasirea vitezei admise"? - "viteza neadaptata conditiilor de drum" ca o cauza a unui accident, se afla abia pe locul 15 printre  cauzele producerii unui accident in Romania -


cristi5

M-am uitat si eu pe alte cauze de accident si proportia victimelor din depasire si intrari pe contrasens e neasteptat de mica. La fel si iesirea in decor (principala cauza de decese in Suedia de ex)

Sigur, in valori absolute sau raportat la populatie sunt mari cifrele.

Proportiile sunt mici si pt ca domina asa tare pietonii si ciclistii.


Earthchild

#4435
Rezultat direct al faptului ca in Romania drumurile de tranzit trec prin toate localitatile posibile. N-au schimbat traseul drumului de trasura/postalion, doar l-au largit, pavat si asfaltat.

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

Ieri,  în jurul orei 23:30, un bărbat a fost accidentat mortal pe Autostrada A4, la km 10, în zona Nodului Rutier A2-DN 3, sensul Agigea-Ovidiu.
Bărbatul a fost lovit de mai multe autoturisme.


SB76UFO

"Prostia este eternă și invincibilă"

dragos76

Ce mă miră e poziția ungariei. Au totuși o infrastructură foarte bună, poliția îmi pare foarte prezentă pe străzi ca să facă prevenție (și cu radar, dar și cu patrulare).
Oare să fie explicația traficul foarte mare de tranzit pe care îl au?