Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AlinC

#4395
A "luat" cineva pe masina un cerb pe A10, intre Aiud si Turda. E praf masina. Probabil a sarit gardurile de protectie sau sunt rupte.


carutasul


Goldmund

A1 Valea Oltului este o prioritate nationala, guvernanti!
Iata ce se intampla azi pe Valea Oltului pe DN7:

"Trafic blocat pe Valea Oltului în urma unui accident; o persoană a decedat, alta e grav rănită

Traficul rutier este blocat duminică pe DN7, km. 248+700, între Boiţa şi Lazaret, unde o persoană a decedat şi alta este grav rănită, după ce şoferul unui autoturism a pătruns pe contrasens şi a intrat în coliziune cu un TIR, a anunţat IPJ Sibiu. "

https://www.economica.net/trafic-blocat-pe-valea-oltului-in-urma-unui-accident-o-persoana-a-decedat-alta-e-grav-ranita_170440.html




vancouver

Ma intreb in ce masura acei parapeti antiorbire verzi contribuie la situatia de deruta pentru soferi, gen aceasta femeie, sau altii care circula - dupa parerea lor - in mod firesc pe dreapta lor, deci pe contrasens pe banda de viteza. In lipsa acelor parapeti antiorbire ar fi clar vizibila partea cealalta a drumului, unde ar vedea alte vehicule care circula in acelasi sens cu ei, si poate atunci li se aprinde mai repede beculetul, mai ales daca lumea ii claxoneaza....

In Germania acesti parapeti antiorbire nu exista, ei se pun doar in mod exceptional in unele puncte in care pe marginea autostrazii este un alt drum sau o cale ferata. Asta ajuta la orientare, drumul nu mai seamana cu un DN, ci se vad clar cele 2+2 benzi de circulatie.

Sau or fi nemtii asa de prosti de nu pun nimic si noi asa de destepti ca punem? (bine, a explicat frunzaverde ca este o aberatie ce se face la noi, exista un normativ, care prevede unde se pun si unde nu se pun, dar cei din CNAIR nu au fost in stare sa inteleaga acel document :bash:)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Harry

Eu tot nu imi explic cum de reusesc sa intre pe contrasens...atatia....wtf

gruiarew

Vancouver, să știi că-s chiar bune noaptea paletele alea. Mai ales când la noi fiecare circula cum poate și au farurile reglate cum bate vântul.

Hai că nu-i așa greu să-ți dai seama că ești pe interzis. Se vede printre paletele alea. Plus, dă-o dracu, ești pe autostradă și-ți vine trafic din față.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

Foarte buna observatie vancouver. Sansa sa observe ca in dreapta are masini mergand in acelasi sens este redusa.

Daca adaugam la asta ca wrong-way drivers de pe banda 2 sunt de obicei convinsi ca ei sunt ok (cei care isi dau seama, trec pe banda de urgenta), dezastrul e aproape...

horyatm

Se văd foarte clar camioanele pe contrasens. Soluția aici sunt semnele de circulație "STOP. Direcție greșită"

voicul

Oare ce fac cu ele, dupa ce le fura?

Drumul de pe care SE FURĂ cele mai multe indicatoare rutiere
Trei bărbaţi din Gorj au fost prinşi în flagrant în timp ce furau indicatoare rutiere de pe marginea drumului.


Drumul Naţional 67, pe care s-a comis furtul, este cel mai circulat tronson de drum naţional din judeţul Gorj.

Totodată, este şi cel mai atractiv pentru hoţi când vine vorba de indicatoare rutiere.

În fiecare lună, drumarii sunt nevoiţi să înlocuiască în jur de 50 de semne de circulaţie pentru că acestea sunt furate.

https://www.money.ro/drumul-de-pe-care-se-fura-cele-mai-multe-indicatoare-rutiere/

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

nirolf

Quote from: nirolf on June 21, 2019, 05:28:27 PM
Măcar de l-ar băga la zdup, dar de obicei doar i se suspendă carnetul și rămâne în cercetare dosarul pentru o lungă perioadă de timp. Între timp el conduce fără carnet, că dacă nu a avut o problemă cu băutura nu o să aibă nici cu lipsa unei bucăți de plastic. Au fost prin presă de-a lungul timpului tot felul de cazuri.

Confirmarea vine imediat, finalul este trist:

Un șofer beat a fost oprit după o urmărire prin municipiul Suceava. Polițiștii i-au dat drumul și, după câteva ore, a fost prins și mai beat la volan

QuoteUn șofer a fost surpins beat la volan de două ori în doar câteva ore în Suceava, el fiind prins prima oară de polițiști abia după ce l-au urmărit cu șase mașini, tânărul accelerând până la o viteză de peste 100 de kilometri la oră prin oraș, potrivit publicației locale Obiectiv .


În ciuda faptului că era beat și a încercat să fugă, el a fost lăsat să plece, a doua oară etilotestul arătând o alcoolemie și mai mare.

Potrivit sursei citate, duminică dimineață pe la ora 4.00, un sucevean de 26 de ani, beat la volanul unui Ford, nu a oprit la semnalul polițiștilor și a gonit cu peste 100 km/h, cu polițiștii după el, pe străzi și bulevarde din oraș, fiind oprit abia în zona Catedralei, de sase masini de politie.

El avea 1,24 mg/l alcool pur în aerul expirat, iar polițiștii l-au încătușat, i-au reținut permisul și i-au făcut dosar penal, apoi l-au lăsat să plece.

După câteva ore, la ora 09.10, același șofer a fost descoperit circulând și mai beat (1,36 mg/l alcool pur în aerul expirat) în alt cartier. Procurorul de serviciu nu a dispus nici de această dată vreo altă măsură în afara unui nou dosar penal întocmit pentru conducere fără permis și conducere sub influența alcoolului.  

perfidus

Solutia in aceste cazuri este arestul pentru 24 ore ca regula dupa ce i se suspenda permisul fara drept de conducere. Cu mandat de la procuror.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

gruiarew

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

dragos76

1. în afara localității nu era chiar așa de aglomerat, să nu se poată folosi armamentul din dotare. Dar de acord cu ce declara acel polițist din sindicat, procedurile sunt făcute de așa fel că apoi ai mai mult de dat cu subsemnatul.
2. Sunt curios dacă polițiștii de la noi au ceva antrenament în manevre "PIT", ca să scoată de pe șosea o astfel de mașină. În situații de genul ăsta, nu prea văd altă soluție.