Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

perfidus

Cred ca singura soluție normala acolo pentru virajul la stanga ar fi un pasaj pe sub VO. Locul permite pentru ca centura este pe un fel de rambleu in acel loc. Mai ales ca in viitor, conform PMUD, pe Str. Garlesti este prevazut a fi construit un pasaj peste liniile CF care va lega mai bine cartierul acela de zona de Nord Est a orasului, asigurand si o iesire alternativa a traficului de pe Bvd. Decebal ("Rocada") spre zona Parc Industrial si Aeroport.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Quote from: Ionut on October 22, 2018, 07:36:03 PM
API pe Facebook
Un astfel de exemplu este DN4 București-Oltenița în apropierea Capitalei unde au apărut numeroase locuințe și spații logistice ale companiilor, iar accesul din/în drumul național este o adevărată aventură. În iunie 2016 un elev de 17 ani a fost accidentat mortal după ce a coborât din microbuz și a traversat DN4 spre un cartier rezidențial din apropiere.

In urma pozitiei s-au "sesizat" si cei de la Antena 3 si astazi am facut un reportaj de pe DN4 din acea zona unde accesul se face aiurea. O zona periculoasa unde ar trebui facut un acces decent (un sens giratoriu sau intersectie in T cu benzi de incadrare pentru viraj la stanga si cu benzi/bretele de acces in banda 1). Nu e clar cand intra la stiri, daca intra in seara asta sau maine sau... poate se uita cineva. Da, stiu, Antena 3. :)

dragos76

Din  nou accident mortal pe A3 în județul Cluj

Din nou întrebarea: cum e posibil ca cineva să își pună problema să traverseze autostrada? De data asta nu mai era un șofer rămas în pană, ci se pare chiar un pieton în sensul clasic. Cum a reușit să intre oare pe autostradă?

cristi5

Probabil a sarit gardul, cum facem cand vrem sa fotografiem un muzeu... daca mai e gardul intreg in zona...

Era din Ciurila, hai sa presupunem ca voia sa ajunga la Filea de Jos (3,6km), un drum ce pare usor de parcurs pe jos inainte de autostrada. Pe DJ ar fi ocolit inca vreo 3km... 

Traficul Turda-Gilau nu e nustiuce, "e liber, se poate trece". Dar vine un motociclist de nicaieri...

Kidu

#3769
Salutare dragi prieteni,

Apelez la voi cu mahnire deoarece aseara mi-am pierdut doi prieteni, detalii aici:
http://www.aradon.ro/accident-cu-doi-morti-si-1-ranit-grav-au-zburat-de-pe-pasajul-micalaca/2134326
https://specialarad.ro/doi-tineri-morti-dupa-ce-au-sarit-cu-bmw-ul-de-pe-pod-in-micalaca-alti-doi-sunt-grav-raniti-foto/

Trecand peste durerea tragediei si fara sa disculp soferul care a avut viteza si a pierdut controlul masinii in varful podului, nu pot insa sa nu ma gandesc ca baietii astia putea fi astazi in viata daca in loc de porcariile alea galbene ce s-au pus pe margine in locul vechiului parapete dupa reabilitarea de acum cativa ani a pasajului s-ar fi montat un nou parapete metalic asa cum au procedat la podul peste Mures, podul Traian:
http://www.aradon.ro/locul-tragediei-a-doua-zi-dupa-accident/2134611

Inainte de reabilitare:
https://goo.gl/maps/hemF8XvjwvK2 (este exact locul unde au cazut de pe viaduct)

Dupa reabilitare:


Va rog sa va dati si voi cu parerea, printre noi aici sunt si specialisti si as vrea sa stiu daca in opinia voastra vechiul parapete ar fi putut sa ii salveze. Nu caut vinovati, nu sunt procesoman insa nu pot sa imi scot chestia asta din minte.

Va multumesc anticipat!

vancouver

Nu cred ca vechiul parapet era capabil sa-i opreasca, dar actualul parapet este o gluma proasta. In primul rand este o chestie discontinua, deci nu are rol de parapet. Nici estetic nu este, imbie eventual copii sa se catere pe el... Trebuie parapet metalic normal, cum vedem pe orice DN sau autostrada.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Kidu

#3771
Eu ma gandesc ca vechiul parapete pe langa ca era elastic, mai era si un ansamblu unitar mult mai rezistent din punct de vedere mecanic.
Protectiile astea galbene sunt componente separate fara rol de ansamblu, confectionate dintr-o teava prinsa in holzsuruburi+dibluri de 5-6 cm in niste borduri si alea puse superficial.

TibiV

Nou varianta (de dupa rebilitare) este o gluma proasta...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dragos76

Oare cum a putut trece de un audit de siguranță rutieră?

JohannDB

Ei, uite așa a devenit neîncăpătoare autostrada și la noi..... Nici motocicliștii ce merg în același sens, nu mai au loc (unul de altul) pe autostradă....... Huston, we really have a problem / chiar avem o problemă, la nivel de individ.....

https://stirimondene.fanatik.ro/accident-cu-doi-motociclisti-pe-a3-un-barbat-a-murit-altul-transportat-la-spital-in-stare-grava-18272121

  Și din nou 7 dintr-o lovitură (răniți) plus 1 decedat din 12 persoane implicate, pe DN6 la Jupa, în apropiere de Caransebeș... (tot ieri) !

Cristi N

Pe A3 am trecut cred la 10 min dupa accident, nu apucasera sa inchida traficul dar erau deja Politia, Ambulanta si Pompierii acolo. Vremea era perfecta, drumul perfect, nu pot sa inteleg de nici o culoare ce s-a intamplat acolo.  :(

http://www.motociclism.ro/forum/index.php?/topic/755132-accident-pe-a3/

Ionut

CCR: Legea care obliga presemnalizarea radarelor nu se va aplica

CCR a decis că este neconstituţională obligativitatea presemnalizării dispozitivelor radar utilizate în mod staţionar, instalate pe sensul de mers la o distanţă de 500/1000 m în localitate, respectiv 2000/4000 m în afară localităţilor. Judecătorii Curții Constituționale au decis marți, la sesizarea președintelui Klaus Iohannis, că prevederile legale privind obligativitatea ca mașinile de poliție cu radar să fie presemnalizate sunt neconstituționale. Sesizarea șefului statului a fost depusă pe 27 iulie.

Stirile PRO TV

AkaManah


TibiV

Evident ca da!
El venea dinspre Alba Iulia/Sebes si mergea acasa spre Aiud.
Daca A10 ar fi fost functionala, baiatul ar fi fost pe autostrada, si TIR-ul ar fi putut face orice manevra pe DN1...

PS
Apropos de stirea Alba24...
Nu stiu despre ce "autoutilitara" vorbesc ei, dar in stirea video se vede ca a fost ditamai TIR-ul...
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/tanar-zdrobit-in-masina-sa-de-un-tir-care-iesea-dintr-o-curte-pe-dn1.html

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Da ar mai trebui mentionat ca Audi-ul depasea o "coloana de 2-3 masini..." si ca in imagini se vede o linie continua. Da, va fi cercetat soferul de tir, dar eu as zice ca el s-a incadrat corect, tinand cont de viteza primei masini care se indrepta spre el. Faptul ca cineva mai din spate era la raliu si a tinut sa accelereze, ajugand sa loveasca roata din spate a tirului (deci practic tirul isi terminase manevra aproape), imi arata ca cel mort e vinovat, chiar si legal (nu numai moral).

In mod similar, aud ca tocmai a avut loc un accident intre Feldioara si Brasov. Un tir intra intr-un drum lateral, spre o balastiera, un BMW a depasit coloana si a ajuns sub tir. Inca nu e in presa locala, e preluat de pe grupurile de fb. Dar aceeasi tendinta, de a nu fi atent nici macar cu in preajma factorilor de risc (depasire, linie continua, viteza)...