Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Liviu M

Iar firma de asigurari ar trebui sa-l scoata co-partas si sa-l lase fara bani.
Da' n-ai cu cine.

PS O parte buna are si ciocnirea intre cei doi idioti, a scapat cel din spate (care a filmat), ca altfel Polo-ul se oprea in el.

horyatm

Și dacă i-l ia și dacă nu i-l ia, tot aia e, omul sigur nu va mai putea conduce cel puțin 1 lună. Să fie mulțumit că a scăpat cu viață.

TibiV

Info proaspat:

soferul unei autoutilitare a intrat in coliziune cu alta autoutilitara, oprita pe banda de urgenta.
O persoana decedata din auto vinovat, alte 5 ranite.


Deci idiotul circula pe banda de urgenta... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

#3273
Consecintele





Se pare ca impactul a fost pe coltul autoutilitarei. Clipa de neatentie a celui din Mures, care banuiesc ca a intrat un pic pe banda de urgenta

adiarc

Iar politisti vorbesc de neatentie.....alo...cauza principala este OPRIREA/CIRCULAREA PE BANDA DE URGENTA
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu M

Quote from: adiarc on June 12, 2018, 08:39:01 PM
cauza principala este OPRIREA PE BANDA DE URGENTA
Pai daca ai urgente, opresti pe banda de urgenta. Logic nu?
Ca semnalizezi oprirea, ca te refugiezi in afara carosabilului (nu stai in masina sa te faca bezmeticii praf), e alta discutie, da' sunt cazuri in care banda aia chiar trebuie folosita.
Nu stiu daca a fost cazul aici, da' cred ca nici tu nu ai suficiente informatii sa afirmi asa hotarat ca asta-i motivul.

Parerea mea (r), desigur.

Liviu M

Ce nu m-am prins eu e daca asta cu autoutilitarele e cel de la 19:30 (cu microbuzele), daca e unul total diferit, sau daca asta cu autoutilitarele e "urmare" a blocajului dat de cel cu microbuzele.

TibiV

#3277
Microbuz = autoutiliatara de transport persoane 8+1

sau

Autoutilitara= microbuz de transport marfa

Asa zice Infotrafic:
"...au fost implicate 2 microbuze, unul de transport persoane, de capacitate 8+1 şi unul de transport marfă"


Alege tu varianta corecta :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elphax

Ala e camion toată ziua.  Și e oprit foarte în lateral, practic lipit de parapet ca sa fie cat mai sigur,  idiotul celalalt nu doar a trecut puțin  peste linie

TibiV

Se vede clar ca ala oprit pe banda de urgenta era practic lipit de parapetele metalic.
Clar era la cel putin 1 m (un metru) de marcajul dintre banda 1 si benda urgenta...

Sunt curios daca idiotul de pe microbuzul de MS facea si el vreo transmisie LIVE pe FB sau doar se uita la pozele iubitei... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

#3280
Mie mi se pare ca a fost "lipit" de parapet in urma impactului

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk

pasadia

@adiarc - sincer da, e vorba de neatentie. Mai exact de neatentia celui din MS.

Inchipuie-ti  ca se intampla pe DN1, intre Avrig si Porumbacu. Unul oprit de urgenta, jumatate pe acostament, jumatate pe banda 1. Cu sau fara semnalizare (triunghi). Cei care vin pe sensul respectiv de mers e de presupus ca sunt atenti si ca il ocolesc/ depasesc, asigurandu-se in prealabil. Acelasi lucru trebuie sa se intample si pe A, indiferent ca cealalata masina e oprita pe banda de urgenta, mai aproape sau mai departe de parapet, sau oprit pe benzile de circulatie.

Da, problema e ca autostrada te cam "fura", te face sa nu fi atent. Ai impresia ca nu mai sunt pericole (intersectii cu drumuri secundare, animale,  gropi, etc...), e mai lejer de condus (mult mai putine viraje, fara trafic din contra-sens) si toata aceastea se traduc intr-un nivel mai redus al atentiei. Iar nivelul atentiei va creste doar DACA traficul va fi mai ridicat (mai multe masini in jur insemna mai multe pericole, mai multe elemente la care trebuie sa fi atent).

ps: daca as fi hatru as spune ca asta e un argument in favoarea half-profilului in dauna full-autostrada in acele zone  in care traficul (si previsiunea privind evolutia acestuia) nu justifica full-profile. Si sunt destule zone de genul asta, nu are rost sa mai deschid discutia asta acum.

adiarc

Nu m-ati convins niciunul...cauza principala ramane OPRIREA PE BANDA DE URGENTA.

Va reamintesc tuturor care este procedura cea mai sigura in acest caz ( Vancouver a exemplificat f. bine ).

In cazul in care aveti o defectiune tehnica majora,trebuie sa opriti pe banda de urgenta si IMEDIAT TOTI PASAGERI SA STEA DINCOLO DE PARAPETI CU EXCEPTIA ZONELOR CU PODURI/PASAJE.

Mai lasati-o pe asta cu neatentia...nu de alta ,dar s-ar putea ca unii s-o ia de buna si sa opreasca in continuare pe banda de urgenta,la "picnic" si nu doar pt defectiuni majore.

Sper ca acest accident,dincolo de Codul Rutier si pareri personale sa faca pe multi sa realizeze pericolul la care se expun stationand pe banda de urgenta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu M

Nu incearca nimeni sa te convinga de nimic. Dovedeste ca nu aveau defectiuni tehnice la masina.

adiarc

^ daca aveau defectiuni trebuiau sa iasa in exteriorul parapetilor si sa sune la 112...faptul ca nu au facut-o a costat pe cineva viata.
Tratarea superficiala a acestui aspect poate costa viata pe oricine.

PS - principalul motiv pentru realizarea benzii de urgenta NU sunt opririle de urgenta.Motivul principal este circulatia vehiculelor de urgenta (Pompieri,Smurd,Politie,Etc ),in cazul blocarii autostrazii.

Restul sunt povesti,folclor si pareri personale,CARE ii pot costa viata pe vitejii care au impresia ca sunt ei mai "dastepti" si nu-i bai daca stau la o "cafa" pe banda de urgenta.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura