News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Astăzi in zona Alba pe autostrada ,o tânara de de 15 ani a decedat,dupa ce scumpul sau prieten cu o vasta experiența de condus (18 ani ),s-a răsturnat ,iar acul S-a oprit la 160 km pe ora....

Asa ca ,părerea mea ,chiar daca orice masina permite lejer peste 130 ,unele ușor chiar peste 200 km pe ora,eu zic ca e suficient 130....in condiții climatice normale.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Parerea mea este ca nivelul acestui forum este peste cel al celor care cred in mituri gen "acul vitezometrului s-a oprit la". Adiarc, ma asteptam la mai mult de la tine, sincer. Mai ramâne sa credem in stafii si vampiri.

Mult mai importanta este alta concluzie simpla: soferul a suferit rani usoare, repet USOARE, iar pasagera din dreapta a murit. De ce oareeeee?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


133 313

Encore...









Bonus, in urma cu vreo 2 ore pe centura vest Ploiesti.





danutzu_1069

La primul set de poze, ala era cumva ... Becali????

chr

Quote from: vancouver on October 23, 2016, 03:01:30 PM
... mituri gen "acul vitezometrului s-a oprit la" ...
Nici eu nu am crezut in astfel de mituri. Dar mi s-a intamplat la Dacia Solenza, in mers, s-a oprit motorul. Atat acul vitezometrului cat si cel al turometrului au ramas blocate la valoarea din momentul opririi motorului. Ulterior am constatat ca era o masa care se desfacuse. Deci nu e chiar mit, in anumite conditii, acul vitezometrului ramane oprit.

adiarc

vancouver

În cazul.de fata,bineînțeles ca domnișoara a fost proiectata afară de f.centrifuga pt.ca nu avea centura

Dar tratezi cu mult prea multa lejeritate viteza.

Sunt convins ca realizezi,așa Cum toti soferii ar trebuii sa realizeze ( si sa faca cursuri de conducere defensiva ogligatoriu la scoala ),că ca la asemenea viteze ( de genul +160 sau chiar +120 ),toate avantajele unei mașini cu un cockpit superior ranforsat plus ultimele sisteme de siguranta activa și pasiva ,sunt complet inutile,deoarece probabilitatea cea mai mare ( chiar dacă aici șoferul a scăpat cu răni ușoare ),este ca mașină sa se dezintegreze și toate acele sisteme sa fie inutile.
Acesta este și motivul pt care testele Euroncap ( în mod eronat după părerea mea ),se desfășoară la viteze de 50-70 km pe ora.

Numai bine pe șosele.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

neobluenet

EuroNCAP este un test care iti arata ce e intampla la un impact la maxim 50 km/h cu un obiect fix. De la 60 km/h deja imparctul este prea mare, fortele avand un efect fatal asupra organelor interne. Pana la 30 km/h se poate face testul cu subiect uman, dar la 50 este foarte periculos. Testul are o oarecare relevanta daca te uiti la imagini si nu te iei dupa stele. In ultimii ani s-a schimbat grila de notare si au fost introduse cerinte precum sistem de franare de urgenta (Front-Assist ii zice la VAG) si tot felul de gadget-uri optionale pentru variantele de baza.

Legat de centura de siguranta, sunt foarte multi care nu o poarta pe principiul "lasa ca nu patesc eu nimic". Zilele trecute am vazut un copil mic pe burta pe haionul unei masini hatchback. Se distra acolo, in timp ce parintii erau pe bancheta din spate. Selectia naturala are loc si la oameni, important e sa nu ia pe altii nevinovati (si mai inteligenti) cu ei.

cristi5

OMG, pe autostrada fara centura... Ce poate face API pt a preveni astfel de enormitati?

Ionut

Ce sa faca... mai nimic. Ce am putea face? Mai ales fara bani si cu o mana de oameni.

chr

Pe locurile din fata majoritatea poarta centura. Pe locurile din spate mai nimeni. Nu multi stiu ca cei din spate, daca nu poarta centura, pot sa ii ucida pe cei din fata la un eventual accident.


Ionut

^ Ce vedem pe clip legat de siguranta circulatiei? Minut, secunda?


danutzu_1069

Trebuia un pic editat / scurtat doar cu ce era interesant.