Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/trafic-blocat-pe-autostrada-soarelui-558937

mi se pare incredibil cum o groaza de masini blocheaza banda de urgenta,facand accesul vehiculelor de urgenta f.dificil.
Ba chiar mai mult unii s-au intors spre Bucuresti,pe contrasens,tot pe banda de urgenta,iar Politia nu face nimic.

Nici macar nu ar trebuii sa stea vreun politist sa-i opreasca.Folositi camerele existente si trimiteti felicitarile de rigoare acasa.

Oricare dintre noi ar putea fii surprins intr-un accident.Din cauza unor asemenea needucati,interventia intarziata poate face diferenta dintre viata si moarte.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Sunt convins ca Politja Rutiera trebuie sa fie mult mai exigenta cu asemenea abateri ( repet,prin supravegherea video si trimiterea acasa a felicitarii ).

Astazi pe A1 ,in zona Pitesti,un tir a intrat intr-un camion care dadea cu spatele pe banda de urgenta,dupa ce a ratat una dintre iesiri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

michidush

Quote from: Stefan01 on September 06, 2016, 11:23:34 AM
@ michidush


Revenind la subiect. Vreau sa stiu daca ne referim la aceeasi chestiune. In primul rand eu nu cunosc acea iesire la care te referi in exemplul cu A2. Spune-mi daca am inteles bine. Era sa intri in parapet (la 50 km/h) iesind din A2 pentru a putea intra pe DNCB ? Adica ai parcurs acest traseu ?



Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, da semnalizarea iesirii din A2 in DNCB cat si felul in care a fost proiectata breteaua mi se par extrem de periculoase.
In dreptul celei de-a doua sageti rosii (cum iesi de pe autostrada) orice viteza mai mare de 30-40 km/h te poate arunca in parapet. Am franat cu scart ca sa evit o asemenea situatie si noroc ca ma pot baza pe masina. A mai intampinat careva dificultati la iesirea respectiva? Consider atat raza virajului cat si presemnalizarea un pericol..

Stefan01

^^

Te inteleg ce vrei sa spui, dar nu ne referim la aceeasi chestiune. Eu ma refeream la urmatoarea situatie. Un sofer care vine pe sensul Deva-Lugoj si va dori sa iasa de pe A1 in acea zona, va ajunge in giratoriul despre care vorbiti voi. Acolo va fi obligat sa ofere prioritate de stanga, dar nu va avea vizibilitatea suficienta. De ce ? Deoarece el vine din rampa. Cu alte cuvinte, el urca pentru a ajunge in giratoriu. Eu zic ca este important pentru siguranta circulatiei. Pentru a se intelege mai bine la ce ma refer, am dat exemplu cu iesirea de pe A1 atunci cand soferii (cu masini mici) care vin pe sensul Deva-Lugoj doresc sa intre pe DN1. Este in rampa acea bretea.

Exemplu cu breteaua de iesire de pe A1 si giratoriul din DN1. Acest nod se afla intre localitatile Sebes si Lancram



Acum ma intelegi de ce spun ca faci referire la un alt aspect ?

michidush

Cred ca problema in giratoriul de care zici tu e mai degraba parapetul inalt care obtureaza vizibilitatea...in rest nu pare asa periculos din masina lui Google maps


Stefan01

#1925
Este si parapetul de vina.

Ca sa concluzionez:

1. Eu nu l-am contrazis pe cristi5. Doar ma intrebam daca se poate realiza din punct de vedere al sigurantei traficului.

2. Exemplul pe care l-ai oferit pentru a-ti intari afirmatia ca se poate executa acea iesire din A1 este gresit ales. De ce ? Deoarece tu mergi in panta (cobori), nu in rampa (urci).

Consider ca aceasta discutie nu mai are sens de aici incolo.

stangabriel

S-a marcat Dn1 la Balotesti/fosta Prisma, s-a mutat trecerea de pietoni in partea spre Ploiesti fata de intersectia cu drumul judetean. Consider ca e mai bine asa. Datorita pietonilor  sau macar incetinirii masinilor , vor putea vira stanga mai usor.

pasadia

Incep sa cred ca exista o problema cu vopseaua pentru marcaje sau cu contractele de intretinere a marcajelor. DN13A a primit asfalt nou in judetul Mures  (cel putin de la Sarateni / intersectia cu DJ135 pana la limita de judet), dar nici un fel de marcaj: nici galben de santier (oricum nu mai sunt utilaje), nici median, nici lateral, nimic...

nirolf

 Mai știți intersecția A1/A6? Iată că mai avem o situatie asemănătoare. Problema pare aceiași: semnalizarea insuficientă (semnul de circulatie in ambele sensuri e intercalat între multe altele, iar marcajul e incomplet) și un șofer prost.

http://www.trafictube.ro/criminal-senil-iesirea-a1/

drrond7

Astazi dimineata pe Valea Oltului intre Calimanesti si Brezoi... Un TIR depaseste cu viteza, inainte de o curba la stg. in directia de mers (practic vizibilitate ZERO), pe o zona cu linie continua evident, atat masina noastra cat si un Logan aflat in fata. Dupa ce trece de Logan, curba fiind deja la max. o suta de metri in fata, incepe sa revina pe banda de mers, in timp ce ma gandeam cu groaza ca ar putea sa apara o masina din sens opus! Si bineinteles ca apare, iar faza tare e ca era o frumusete de MCV cu toata aparatura RADAR pe ea, care se intorcea probabil din "misiune"! Toata lumea... frane puternice, TIR-ul pune pe avarii instantaneu (deh!, multumea omul Politiei ca a fost vigilenta!) si toti ne continuam drumul, de parca nimic nu s-a intamplat!
M-am asteptat ulterior sa vad sirena si flash-urile de rigoare in oglinda, in urmarirea TIR-ului. Pana la Brezoi nu s-a intamplat! Daca asta e preventie eu nu mai am nimic de zis! Aaa!... Nu am camera in masina, insa in cazul asta nici nu cred ca era nevoie. De altceva da!
Carpe Diem!

davyl

 :lol: Incredibila situatie! Multumim de share! :) Evident, no comment! :)

dragos76

măcar o sesizare la poliție poți face. Se poate trimite online, durează puțin.

adiarc

Este bine ca ne-ai relatat,dar fara sesizare e egal cu zero ...

Sunt convins ca pot fii identificați cei de la Rutiera in fct de ora si traseu...Pt mine sunt mai vinovați decat criminalul cu tir
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

drrond7

Aveti dreptate, insa m-am gandit ca o sesizare fara probe nu are valoare, asta daca s-ar pune problema unor sanctiuni ptr. echipaj. Nu stiu daca cel cu Logan avea camera. Dar da, ar trebui. Poate se mai sensibilizeaza si ei.
Carpe Diem!

pasadia

Poze din Paniceni (DN1, intre Cluj si Huedin):