Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Hercule

Mai mult decat atat, pe banda de coborare spre Turda, sunt unele zone foarte inguste in care incape cu greu un TIR. Ce se va intampla daca greseste tirul si se urca cu o roata pe bordura?

Mai e o alta zona unde la fel se introduc borduri, la Tureni parca. Numai idei nasoale, zici ca ne prostim de la o zi la alta.
Deșteaptă-te române!

AndyM09

Nu inteleg, de ce nu au bagat pur si simplu parapeti metalici? Parerea mea este ca era mai ieftina lucrarea, si lasau mai mult spatiu. In a doua fotografie pare sa aiba aproximativ juma` de metru.

alecu26

Exista foarte multe studii ca îngustarea caii de rulare duce la scaderea vitezei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

^^Porcaria aia din Sacel e o amintire de la SCT, vezi discutiile de la pag. 93-94 a thread-ului. Ma bucur ca CNADNR a reusit sa "rezolve" problema in stilul lor clasic, cu o baliza.

alecu26

au aparut si niste chestii pe baza de celule fotoelectrice, care blinkuie noaptea. Nu mai e chiar asa naspa acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nirolf

#1715
În caz că vă întrebați cum de nu a mai făcut Poliția Rutieră un eveniment să ne anunțe realizările lor mărețe, răspunsul este mai jos:

QuoteÎn anul 2015, comparativ cu anul 2014, se constata o cresterea riscului rutier pe drumurile din România, respectiv cresteri atât la numarul accidentelor de circulatie rutiera cauzatoare de vatamari corporale, cât si la numarul persoanelor accidentate. În  cursul  anului  2015 s-au înregistrat 28944 accidente de circulatie rutiera cauzatoare  de vatamari corporale, rezultând un numar de 38700 persoane accidentate, din care 4,9% persoane accidentate  mortal,  celelalte  persoanefiind ranite. Fata de anul 2014, numarul accidentelor  de circulatie rutiera cauzatoare de vatamari corporale a crescut cu 14,2%, cel al persoanelor ranite cu 13,8%, iar cel al persoanelor accidentate mortal a crescut cu 4,1%.

Sursa.

Ranger

^ Din raportul Statisticii, pe care il gasiti aici, imi pare cel mai interesant tabelul 11 (pag. 22) care prezinta fara tagada importanta scoaterii drumurilor de tranzit din localitati. Din raport reiese ca, in afara autostrazilor, de o importanta capitala sunt variantele de ocolire, atat in cazul oraselor, cat si al satelor.

Fiecare reabilitare de DN ar trebui sa aibe printre obiective si evitarea localitatilor

dr4qul4

NU se pot pune parapeti pe drumurile cu o singura banda pe sens. Mai avem si transporturi agabaritice!
Bordura nu depaseste inaltimea rotii!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


Lvs_tm

Am trecut de accident cand  la fata locului era doar Politia, inca nu ajunsese Smurdul, iar cele 3 femei de care se vorbeste in articol, erau intinse direct pe asfalt...GROAZNIC.



JohannDB

#1722
     Pentru că în ultimele posturi, se prezintă aspecte legate de autostradă (în general), joi (01.06) am avut "plăcerea" ca pe A1, la KM 315+200 și 315+100 pe sensul Deva-Sebeș să verific "calitatea" reparației celor două trambuline de aici. Deși s-au umpult cu asfalt tasările, acestea se accentuază în continuare. La 120+ km/h ai o senzatie de "decolare" când ajungi aici. Pe sensul Sebeș-Deva din acest loc (pe care l-am trecut cu vreo  douăsprezece ore mai înainte, tasările par să se fi stabilizat, iar "umplerea" cu asfalt a dat rezultate mai bune; trambulinele nu se simt așa de tare.
    Tot pe A1, după intrarea de la Șoimuș spre Sebeș, te ia prin surprindere o "trambulină" în toată regula, la primul pod, de pe la KM 360.... Senzația este chiar neplăcută !!
    Ce să mai zic de eterna "glisieră" exterioară ruptă de atâta amar de vreme de la KM 304 pe A1 de la podul peste Secaș, pe sensul Cunța-Sebeș; aceasta este "veterană" incontestabilă prin vechimea ei, față de "noile" îndoiri sau rupturi de glisiere/parapeți....   

Granata06

Una calda, alta rece. Circuland duminica cu masina pe traseul Cluj-Napoca - Unirea pe DN1, am avut placerea sa vad pe sensul opus de mers ca s-au facut unele plombari. Insa minunea nu a tinut mult si am revenit cu picioarele pe pamant. Pe o portiune de cativa km, pe sensul meu de mers, in apropiere si inclusiv in comuna Unirea, doreii au frezat portiuni din stratul de uzura....si asa l-au lasat. O fi plouat, o fi venit weekendul, li s-or fi terminat aslfatul, nu stiu..... insa este CRIMINAL sa lasi portiuni de asfalt frezate descoperite.











adiarc

Asa cum am făcut si eu,te îndemn sa faci o sesizare la Politia Rutiera,însoțită de poze.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura