Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lvs_tm

Da, un si mai mare + ar fi daca ar scrie si in engleza. Dar este si asta un mare pas inainte.

JohannDB

În situația asta nu știu dacă ar fi "rău" să fim mai cu "moț" (ca țară comunitară) și înafară de engleză, plus germană, să mai trecem atenționările pentru trafic și-n alte câteva limbi, măcar ale țărilor din jurul nostru...pe aceste panouri. Ar fi de mare ajutor, în general, tot așa cum sunt atenționările de pericol, pe autostrăzile germane, pe cananlele "tipice" utilizate pe stațiile radio ale șoferilor din "comunitate".

Hercule

Eu ajung la panou in momentul in care este afisat in germana si pina sa trec de el se schimba in spaniola. Nu inteleg nici una dintre limbi asa ca ma duc mai departe (ca boul:) fara sa stiu despre ce e vorba. De aceea cred ca nu e bine in mai multe limbi, doar engleza si romana. Romana pentru ca 95% din soferi sunt romani si engleza pentru ca ar trebui ca restul de 5% sa stie engleza calatorind intr-o tara straina.
Deșteaptă-te române!

JohannDB

"Hercule", ai și tu dreptate; mă gândeam la o modalitate de afișare (pe cât posibil) simultană în (cel puțin) două/trei limbi cu o atenționare scurtă, de genul "Atenție sau posibil, polei/ceață/etc"...fără "povestea" exprimată într-o frază ca cea din poză "Atenție pericol formare polei! Reduceți viteza!". Mi se pare prea lungă fraza pentru o citire la peste 100 km/h. Ceva scurt de genul "Posibil polei"/"Atenție ceață" sau altceva se poate scrie utilizând două rânduri de afișaj în două limbi, dacă nu și al treilea rând cu o a treia limbă. Părere strict personală (nu trageți în pianist).

stangabriel

http://cnadnr.ro/img/tabel/Responsabilideszapezire2015+valoricontracte

SITUATIA PRIVIND RESPONSABILII CE ASIGURA DESZAPEZIREA PE AUTOSTRAZI,VARIANTE OCOLITOARE SI DRUMURILE NATIONALE DIN ROMANIA

SB76UFO

In giratoriul de la nodul Sibiu Vest spre Ocna Sibiului din 6 stalpi de iluminat functioneaza doar 2 .
Daca tot s-au apucat sa repare parapetii si de pe bretelele de la nodul spre Medias , oare de ce nu ii repara si pe cei din nodul de mai sus.
Un plus pentru reaprinderea iluminatului de la viaductul CF de pe centura Sibiului, acesta nu mai functiona de ceva vreme.
"Prostia este eternă și invincibilă"

ingWTG

Quote from: stangabriel on December 14, 2015, 09:47:55 AM
http://cnadnr.ro/img/tabel/Responsabilideszapezire2015+valoricontracte

SITUATIA PRIVIND RESPONSABILII CE ASIGURA DESZAPEZIREA PE AUTOSTRAZI,VARIANTE OCOLITOARE SI DRUMURILE NATIONALE DIN ROMANIA
Salut, stie cineva cum poate castiga o firma licitatia de dezapezire in 6 judete ? Nu este necesar un  anumit numar de utilaje in dotare (de obicei ninge cam in toata Moldova)?!Florconstruct este firma    http://florconstruct.ro/

stangabriel

Daca se lauda pe site cu parcul auto ala invechit de 30 de ani, atunci e jale. Singura sansa e sa subcontracteze la randul lor, sau sa inchirieze masini si sa le monteze cele necesare.  Le ramane ceva bani, stati fara grija. Orice se lucreaza acum, nu uitati ca pretul motorinei e foarte mic iarna asta.

adiarc

Si daca tot am inceput,mai vin cu o sugestie catre cutter....

Consider ca se impune o lege (daca ea nu exista deja,dar e cert ca nu se aplica ),legat de utilajele,tractoarele,etc care ies pe DN sau DE pline de noroi,murdarind partea carosabila

Este o chestiune de real pericol pt desfasurarea traficului : aderenta mult redusa,reducerea vizibilitatii,murdarirea elementelor de semnalizare rutiera,etc.

Si sa nu ignoram aspectele legate de estetica si/sau sanatatea noastra a tuturor,pt ca noroiul de astazi e praful de maine care va ajunge invariabil in plamanii nostri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

raduac

Pentru a diminua aceste probleme, ultimii zeci de metri dintr-un drum de pământ până la intersecția cu un drum asfaltat erau pietruiți, uneori chiar cu piatră cubică. Trepidațiile mai curățau din noroiul de pe anvelope. Nu știu dacă chestia asta era și/sau mai este trecută prin vreun normativ.

horatiu.cosma

Ai dreptate, dar inainte de asta, avem nevoie de o infrastructura minimala pentru a permite acestor utilaje sa isi desfasoare activitatea. Nu ar fi foarte scumpa, dar e necesara. Exista multe cazuri in care singura cale de acces pe terenhrile oamenilor e drumul national/european.

adiarc

Ma gandeam ca veti spune asta,asa ca vin cu un contraexemplu pozitiv....comunaCiugud,jud.AB

Infrastructura s-a imbunatatit mult in ultimi ani,dar inca sunt drumuri agricole neasfaltate....totusi ,am vazut cu ochi mei fermieri ,obligati de primarie sa stearga si sa spele dupa ei...deci SE POATE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


alecu26

ce pacat ca nodul de la Apoldu e amplasat asa de-am pixu. Chiar daca s-ar deschide traficul pentru masini mici pana acolo, sigur nu l-ar folosi aproape nimeni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

http://www.bistriteanul.ro/116-soferi-care-nu-au-oprit-la-calea-ferata-prinsi-de-politisti-intro-singura-zi-1450269025315.html

Pun acest articol, repetand pentru cei care ne citesc cat de important e ca la STOP  -ul de la calea ferata  "sa nu se mai invarte roata" . Am un prieten care a avut accident la trecerea la nivel cu calea ferata, si eu am fost surprins de tren in zone fara vizibilitate. Sa te opresti la Stop nu tine de vizibilitate neaparat, de cat de bun sofer esti,etc ,e vorba de reflexul de a te opri in zone in care acel semn e pus, din fericire de cele mai multe ori justificat.