News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Ca sa fie povestea mai complicata (si putin politica): se pare ca acea coloana oficiala nu era tocmai legala:

QuotePoliţistul-motard care a murit marţi seară în Bucureşti făcea parte din coloana oficială a ministrului de Interne (şi vicepremier) Gabriel Oprea, susţin surse judiciare din anchetă, [...]

Într-o postare pe Facebook, vizibilă doar pentru prieteni, naşa agentului mort l-a acuzat pe ministru că poartă responsabilitatea tragediei. O altă persoană comentează: "ruşine unor colegi şi purtătorului de cuvânt care au vrut să muşamalizeze din primele minute graba ministrului de interne de la restaurant-acasă, ruşine!"

SURSA

NGC

#1261
Quote from: NGC20 on September 17, 2015, 02:22:09 PM
Quote from: NGC20 on September 17, 2015, 10:55:05 AM
Avem o noua dovada a "profesionalismului" CNADNR.
[...]
De unde rezulta ca nici dupa ce au avut atata timp la dispozitie sa refaca acel caiet de sarcini, tot nu au reusit sa il refaca cum trebuie, fara a mai fi necesare modificari ulterioare sau anularea licitatiei.  :o

Quote from: MNU on September 17, 2015, 11:36:56 AM
Eu nu inteleg care este problema... o latime la baza redusa inseamna ca produsul este conform, dar la limita inferioara a standardului. In cazul de fata CNADNR vrea un produs mai sigur... ce e asa de rau? Furnizorul care nu se incadreaza in cerinte, sa-si caute clienti care accepta standardele minime.

Ceea ce era important de remarcat este ca CNADNR a refacut de 3 ori caietul de sarcini si tot nu au reusit sa il refaca cum trebuie, fara a mai fi necesare modificari ulterioare sau anularea licitatiei !!!
Si ca se reliciteaza din Octombrie 2014 si este deja a 3-a licitatie pentru acelasi lucru.

Ca nu cumva sa ne mai indoim de "profesionalismul" lor, au suspendat astazi licitatia curenta (a 3-a deja), pentru ca cineva a contestat la CNSC.



dr4qul4

#1262
Pe A3, azi a 11, era un radar la km 23. Logan albastru neinscriptionat si oprit in locul unde tb sa fie telefon.....
Era cu fata spre mine, si ma gandesc unde a intors...
LE  Buc-ploiesti
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

yetiman

#1263
Care km 23? Cel dintre Bucuresti si Ploiesti sau cel dintre Campia Turzii si Gilau:lol:
Ca si aici gandirea nastre monstri.  :D
(Din motive neintelese de mine, portiunea Campia Turzii - Gilau este numerotata de la 0 la 54...)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

dorum

n-ai cu cine... ati vazut raspunsul la sesizarea cu POZA de pe A1 Giarmata-Izvin...

dr4qul4

ieri pe A3.... Bine ca sunt doar fiare si se repara. Accidentul s-a intamplat la max 3 km in fata mea (7-8 masini). Nici nu vreau sa ma gandesc ce se putea intampla in cazul in care A3 ar fi fost la fel de aglomerata ca DN1.














La nici 5 km distanta, gaborii stateau "in boscheti" cu radarul (acelasi logan albastru MAI...).   Imediat dupa ce am trecut de ei, i-am vazut cu au intors pe autostrada, probabil s-au dus la accident (sau doar au schimbat radarul).
Pe A3 Buc-Ploiesti, am vazut alte 3 cadavre de animale doar pe sensul spre Buc. Gardurile au fost furate de multa vreme.

Si, desi parapetii rupti tocmai au fost inlocuiti, au aparut altii. Sunt 2 zone unde parapetul este strambat (nu mult, doar raschetat) pe o zona de peste 100 m....


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adiarc

a fost finalizata reparatia parapetilor de pe centura SB

totusi , reiau apelul meu de semnalizare corespunzatoare a lucrarilor.....mai incolo , tot pe centura SB , se faceau lucrari de intretinere - frezari/asfaltari....in afara de cateva indicatoare clasice.....nimic....mi-as dori si de fapt asta e o necesitate stringenta de siguranta , sa vad acele sageti imense cu leduri care se vad de la 2 km distanta.....nu cred ca ar fii mare lucru , ca la viitoarele licitatii , CNADNR , sa-i oblige pe constructori sa aiba asa ceva

cea mai neagra zona - pasajul peste CF spre Ocna SB ( de apreciat ca de data aceasta au pus si ochii de pisica , ceea ce nu s-a intamplat in trecut )















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#1267
Quote from: adiarc on October 27, 2015, 07:48:24 PM
mi-as dori si de fapt asta e o necesitate stringenta de siguranta , sa vad acele sageti imense cu leduri care se vad de la 2 km distanta.....nu cred ca ar fii mare lucru , ca la viitoarele licitatii , CNADNR , sa-i oblige pe constructori sa aiba asa ceva

In curand ar trebui sa aiba fiecare DRDP asa ceva, precum si alte utilaje.

Quote from: NGC20 on October 23, 2015, 06:34:05 PM
[162644] / 09.09.2015 -> "Achizit utilaje reprez echipe mobile de interventii de urgenta:Lot1:Autobasculanta 6x4;Lot2:Incarcator frontal;Lot3:Autoutilitara transport mixt;Lot4:Buldoexcavator;Lot5:Freza de asfalt;Lot6:Statie de asfalt mobila 60t/h;Lot7:Cilindru compactor;Lot8:Taietor hidraulic;Lot9:Sistem amorsare;Lot10:Remorca semnalizare;Lot11:Trailer 40t+cap tractor;Lot12:Finisor asfalt 2.5-5m latime;Lot13:Masina de marcaj;Lot14:Soneta pt montare demontare parapeti;Lot15:Utilaj pt repar pe timp friguros (cu infrarosu)".
[...]
Lot 10 -> 14 bucati "Remorca semnalizare",                                     valoare estimata    216.173,30 RON fara TVA
[...]
Lot 15 ->  7 bucati "Utilaj pentru reparatii pe timp friguros (cu infrarosu)", valoare estimata  1.235.276,00 RON fara TVA

adiarc

super info....mi-a scapat din vedere intre atatea informatii.,.....Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

JohannDB

Poate vedem și la noi cât mai curând, o așa organizare de lucrări pe autostradă...



Era un mic convoi de utilaje și mașini pentru siguranță/semnalizare, iar pe stația de radio, în CANALUL 22, cel al șoferilor români, se auzea o voce-robot (poate blondă, poate brunetă), care anunța: Atențiune, urmează o zonă periculoasă, cu lucrări... Reduceți viteza !!!
Poza asta am mai postat-o pe aici, fapt pentru care îmi cer scuze pentru repetiție, dar cred că ar trebui s-o vadă și alții care decid în astfel de situații !

dr4qul4

Majoritatea masinilor noi acum au TA- traffic announcements.  Poate nu toti folosesc statia, dar radioul este mai mereu deschis.

Ar tb si la noi sa se faca aceste anunturi, asa cum se intampla si in alte tari.

In Croatia erau facute de "Automobil Club". La noi ar tb facute din CIC-uri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

__dir

Aseara am vazut conuri cu lampa pentru semnalizare (3 bucati) la o lucrare pe 13 Septembrie. Se poate, dar de ce tot timpul trebuie sa o faca asa tarziu?
Costul unui con e intre 50-100 ron, balizele 100-150 ron.


adiarc

JohannDB...se pare ca cineva a auzit nemultumirea ta ( si a noastra ) , legat de drumul intre Sb si Brasov...si anume acele leduri , nefunctionale in marea lor majoritate

aici suntem la intersectia cu drumul spre Carta....

am postat pe acest thread , pt a sublinia semnalizarea criminala....sau mai bine zis lipsa ei - cate un muncitor in fiecare parte , care faceau cu mana la masini sa opreasca  >:(, intr-o zona unde se circula cu +100km/h....iar cand trebuiau sa comunice intre ei , nici vb de walkie-talkie....pur si simplu urlau unul la celalalt ......penibil......si ff.f.f.f. periculos pt acestia si soferi

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


JohannDB

Posted by: adiarc
« on: November 05, 2015, 05:33:11 PM »



Quote
JohannDB...se pare ca cineva a auzit nemultumirea ta ( si a noastra ) , legat de drumul intre Sb si Brasov...si anume acele leduri , nefunctionale in marea lor majoritate

aici suntem la intersectia cu drumul spre Carta....

  Multumesc @adiarc, pentru noutate...si nu pot sa nu zambesc (gandindu-ma la secvente cu Stan si Bran) la modul la care "Doreii" se chinuie sa faca trafic... Sunt, pe moment la 1300 km distanta si nu pot sa nu fac o comparatie involuntara cu ceea CE AM VAZUT aseara pe A3 pe aceasta autostrada, la Limburg-Frankfurt-Wurzburg-Nurenberg, zone cu ample lucrari la autostrada germana.
  Cel putin noile poduri in lucru de la Limburg si zona de lucru in care benzile sunt reduse cu semnalizarea de rigoare la 2,10m latime, unde circuli cu 80 km\h te face sa cazi pe ganduri, la "de ce se poate" si "de ce nu se poate" (ganduri OF TOP) !!
   Noi, mai avem muult pana "departe" !

   P.S. Poze, pentru cine ar fi curios, peste cateva zile (la rubrica respectiva).