Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Si inca una, in care o soferita blonda a scapat ca prin urechile acului.



diferenta intre poze 2 secunde, iar viteza de maxim 40





Dar punctul culminant nu e trecerea pe rosu.... Ci ceea ce a facut cu 15 secunde inainte si m-a facut sa scot telefonul sa o pozez (eram sigur ca va ami face si altceva)...

la Piata Victoriei, domnisoara a trecut intersectia pe drept, intre Bd Aviatorilor si Bd Lascar Catargiu.
https://www.google.ro/maps/@44.4522208,26.0866876,17.75z?hl=en

Marcajele de pe jos au fost pur si simplu ignorate si doar o minune a facut sa nu o loveasca cineva.
Am mai vazut masini care sa traverseze acea intersectie in acest fel, dar aveau girofar  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

@dr4cul4
Cum ar fi sa ai limitatoare din astea pe un drum national, in localitati?
Bulgarii au d-astea din belsug. Si sunt semnalizate dimplu de tot. Doar indicator pentru denivelare. Fara marcaj pe jos.

MNU

Si cand te gandesti ca unii se isterizau pe aici legat de insulele de la intrare/iesire din localitate de pe DN79 (Arad-Oradea) si DN1 (Vestem-Brasov). Am mers week-end-ul trecut cu un autocar pe DN79 care nu avea nici o problema sa le "necocieze" la 60 km/h. Deci, unde e problema?... Intrebare ce i-am pus-o si soferului autocarului. :D

PS: problema e vizibilitatea lor noaptea sau in caz de vreme nefavorabila... dar asta se poate rezolva prin realizarea lor la TOATE intrarile/iesirile din localitati astfel incat sa nu mai fie nimeni "surprins" ca vede una acolo.

danutzu_1069

Insulele alea le-am negociat cu viteza si mai mare, e drept, cu masina mica, si recent, dupa ce au fost schimbate bordurile. Initial au fost borduri... normale

Hercule

^^
In Targu Mures sunt o multime de treceri de pietoni denivelate si ridicate la o inaltime la care daca le iei cu 20 km/h risti sa lasi ceva piese pe jos (desi tabla indica 30 km/h). Exista si o situatie absurda in care intr-o intersectie in cruce 3 din cele 4 intrari au trambuline,  bineinteles ca intersectia cu pricina e mai tot timpil blocata. Cred ca edilii responsabili cu circulatia in oras sunt cei mai handicapati mintal din toata tara. Si asta nu doar din exemplul de mai sus.
Deșteaptă-te române!

danutzu_1069

Trebuie sa-i intelegi. O astfel de trambulina costa semnificativ mai mult decat una din cea clasica.

dr4qul4

Nu am nimic impotriva denivelarii ci doar impotriva marcajului.
Orice trecere de pietoni trebuie sa aiba marcajul zebra, mai ales aici unde masinile parcate pot ascunde semnul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

@sof

#1207
Quote from: dr4qul4 on September 27, 2015, 12:35:55 AM
Breteaua Nicolae Caranfil.... Oare ce fel de reactie ati avea daca ati da peste urmatoarea trecere de pietoni?

Astfel de denivelari sunt regula in Olanda, fiind peste tot pe drumurile din localitati sau cele cu trafic combinat. Sunt foarte bune cand sunt bine sennalizate. La cat mai multe.

harta

dr4qul4

La cat mai multe....dar semnalizate.

La noi avem doar un indicator de trecere. Nici marcaj, nici macar indicator de "cocoasa".


PS. La viteza mica se simte mult mai ok decat cocoasele de plastic sau cele din fier din parcarea Afi mall (in care iti rupi masina in 2 si la 10km/h)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

icristian

Eu am locuit in acel cartier destul de mult timp. Drumul nu e unul cu trafic mare, e un drum folosit in mare parte doar de cei care locuiesc in zona.
Mai exact, pe acolo masinile nu ar trebui sa aiba 50km/h ci 20-30km/h. Iar la viteza asta nu ai probleme sa le vezi din timp si sa franezi mai mult daca e cazul.
Pe mine personal nu m-au deranjat niciodata acele denivelari. Chiar mi s-au parut utile ca reduc riscul de a lovi sau de a fi lovit de altcineva. 
Dar intradevar ar fi bine sa fie semnalizate mai bine

dr4qul4

Eu am locuit acolo vreo 24 de ani...si faptul ca e folosit in special de riverani nu e o scuza.
Este o structura "neobisnuita" pt noi si nu e normal sa nu fie semnalizata in nici un fel. Nici macar limitare la 30 nu e pe acea straduta.
Si am vazut limitare 30 si semn de cocoasa pt niste vopsea "rezonatoare" pe sosea.

La 30-40 la ora (viteza legala la trecere) 1 din 10 soferi luati prin surprindere intra in masinile parcate pe margine.

Pana la urma, un marcaj zebra e un lucru de bun simt. Mai ales intr-o zona unde au facut exces de marcaje zebra (avem treceri de pietoni la fiecare intersectie de stradute necirculate cu sens unic- cate 2-3-4 treceri per intersectie).
Si unde ar fi nevoie nu punem nimic.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

#1211
http://m.mediafax.ro/social/accident-grav-pe-dn-7-o-persoana-a-murit-si-alte-zece-au-fost-ranite-dupa-ce-un-microbuz-s-a-ciocnit-cu-o-autoutilitara-14776945

ACCIDENT GRAV pe DN 7: O persoană a murit şi alte zece au fost rănite după ce un microbuz s-a ciocnit cu o autoutilitară

O persoană a murit şi alte zece au fost rănite, joi dimineaţă, în urma unui accident produs pe DN 7, în judeţul Hunedoara, după ce un microbuz cu pasageri din Republica Moldova s-a ciocnit cu o autoutilitară condusă de un şofer maghiar.
Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Hunedoara, accidentul a avut loc în localitatea Săcămaş, la faţa locului deplasându-se echipaje de ponpieri, descarcerare, două ambulanţe SMURD şi două autospeciale de la Serviciul Judeţean de Ambulanţă.
"Ajunse la locul intervenţiei echipajele de pompieri au constatat că într-o autoutilitară se afla încarcerat şoferul, în vârstă de 20 de ani, probabil decedat pe loc în urma accidentului. Din microbuzul de persoane pompierii SMURD au asistat medical zece persoane care aveau multiple traumatisme. Dintre acestea doar o victimă este în stare gravă", arată ISU Hunedoara.
Toţi răniţii au fost transportaţi cu ambulanţele la Unitatea de Primiri Urgenţe a spitalului din Deva.
Conform sursei citate, şoferul decedat este de origine maghiară, iar cei zece răniţi din microbuz sunt din Republica Moldova.
În urma accidentului, traficul în zonă a fost blocat aproximativ două ore.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


yetiman

Daca s-ar reusi asta, ar fi un prim pas spre normalitate.
Ca sa fiu clar: PREVENIRE si nu fuga dupa incasari.
Acum e foarte clar: acum stau cu radarele "la ciupeala", unde se pot scoate usor amenzi si nu in locurile unde este cu adevarat riscul de accidente.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adiarc

Repet ceea ce am spus in trecut........au doar câteva abateri pe care le urmăresc , pt ca asta se cere de la centru.....procese verbale la greu doar pe acestea , cum ar fii neacordare de prioritate , viteza , centura......in rest nimic....nimic legat de șoferi agresivi care șicanează , sau cei care n-au buton de semnalizare , etc , etc ...si asta vine , chiar de la un polițist , așadar din sursa sigura.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura