Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pariez ca l-a impins, mai exact l-a lovit.
Loganul pleaca prea brusc in dreapta.
Si citind despre profesiile lor, as paria ca se cunosteau si aveau o problema unul cu altul.
Poate explicatia este "cherchez la sterwardess"... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MNU

Exact la asta m-am gandit si eu. Mai mult... l-as supune la un test psiho pe "controlor" (sigur nu are toate "tiglele pe casa"), si l-as scoate de pe "tura". Nu cred ca as vrea sa dirijeze avioane un astfel de individ.

TibiV

Da, ai dreptate...
Poliţia Rutieră poate să ridice din umeri, dar Autoritatea Aeronautică nu ar trebui să doarmă.

În altă ordine de idei, dacă asta s-ar fi întâmplat în SUA şi ar fi existat această dovadă video, poliţistii de acolo îi dădeau doa amendă de 50 USD ?
Am înțeles că, au programe speciale împotriva sofatului agresiv...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


ovideatza

Oare purtau centura/ scaun de copil?

La cum arata fotografia nu vad de ce ar fi avut un sfarsit tragic daca au purtat.

Parapetele ar trebui sa existe, si nu din ala in care sa te "infingi", ci care sa te salveze de la respectivul impact. Posibil sa fi fost in localitate, si acolo am vazut ca nu se pune la fiecare podet.

neobluenet

Din cate am citit intr-un ziar local accidentul s-a produs pe fondul oboselii, iar femeia si copilul nu aveau centura si respectiv scaun special. Oricat de cinic ar suna, pe langa impact, pe acestia i-a ucis prostia. DN1C e un DN2 al Ardealului cu toti idiotii din zona Cluj-Dej pe el. La un moment dat mergeam intr-un sat cu 60 la ora si am fost depasit de 3 (TREI) masini deodata. Una era in dreapta pe acostament, alta era pe contrasens, legal, pe banda cealtalta si a treia era pe acostamentul corespunzator contrasensului. Dar cum "karma is a bitch" dupa vreo 2-3 km una din ele avusese un accident cu alta, care voia sa faca stanga de pe un drum lateral. Mai mult ca sigur soferii respectivi nu au inteles ca accidentul nu s-a produs doar din cauza lipsei acordarii de prioritate, ci si datorita vitezei pe care el o avea.

dr4qul4

ma uit la poza din imagine si nu-mi dau seama cum au putut muri...
Masina nu arata chair atat de rau, iar cabina pare intacta.

Pb au dat cu capul de geam.
Daca aveai centura pusa scapau doar cu zgarieturi.

Asa ca nu mai dati ina doar pe capetele de pod. Nu o sa puna nimeni parapete la fiecare podet pentru ca suntem in Romania si va disparea in cateva luni in vederea "reciclarii".

Am vazut masini mult mai impachetate, din care soferii au scapat fara fracturi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Quote from: TibiV on September 25, 2015, 08:28:32 PM
Pariez ca l-a impins, mai exact l-a lovit.
Loganul pleaca prea brusc in dreapta.
Si citind despre profesiile lor, as paria ca se cunosteau si aveau o problema unul cu altul.
Poate explicatia este "cherchez la sterwardess"... :)

Eu as zice alt scenariu, desi toata lumea urla ca ala cu TZU este un criminal:
Omu' si-a amintit ca vrea sa intre la Petrom asa ca a inceput sa "taie" benzile, repet, a semnalizat schimbarea directiei, dar nu s-a asigurat corect, Loganu fiind in unghiul mort nu l-a vazit. Lovitura, daca a fost, a fost usoara, iar soferul loganului s-a speriat si a tras de volan dreapta.
Daca nu ar fi tras de volan, il rasucea pe Tuareg de nu se vedea. Tuaregul a "lovit" cu aripa spate dreapta, daca era ceva serios, isi avaria si stopul de pe partea aia, dar nu, este intact.
E un caz calsic de "luat fata"
Trebuie sa revedeti clipul la viteza mica.

MNU

Cum poti sa devansezi o masina de pe banda din dreapta ta si in secunda doi sa "uiti" ca masina e acolo si sa schimbi banda spunand ca masina"era in unghiul mort"?

danutzu_1069

Vorbind la telefon?
Si fiind atent la conversatie in loc sa fi atent la trafic.

Atentie, nu vreau sa scuz pe nimeni!!
vreau o explicatie alta decat aia cu "e un criminal, a facut-o intentionat", nu tine!

MNU

Vorbind la telefon, mai degraba te "tarasti" in trafic incurcandu-i pe toti, nu "alergi" cum o face individul cu Touareg-ul.

danutzu_1069

Sunt oameni si oameni cu fel de fel de reactii.

Alte pareri?

TibiV

#1197
Uitaţi-vă şi la manevra făcută de Touareg când a trecut de pe banda 3 pe 2, cu câteva secunde mai devreme.
Manevra a fost fluidă, normală.
Dar când s-a băgat peste Logan a fost bruscă, nervoasă.
Iar aia cu unghiul mort este clar o prostie.

Este clar o treabă personală între şoferi.
Dacă oricare dintre voi aţi fi fost la volanul Loganului, aţi fi fost atât de senini după accident ?
Cred că mai degrabă îţi vine să sari cu pumnii la el..

LE
Iar noi vedem doar din momentul în care Loganul intră în cadru. Habar nu avem ce s-a întâmplat mai devreme, în spate, nu ştim dacă nu s-or fi sicanat de la Arc încoace,  şi ăla cu Touaregul a vrut să arate că a lui este mai mare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Cum spuneam, sunt oameni si oameni cu fel de fel de reactii.

dr4qul4

@danutzu.... este intentie clara. NU mai are rost sa-i cautam scuze.
Ce nu inteleg eu, e de ce Loganul nu trage stanga sa contrabalanseze lovitura (sau chiar sa-l bage in parapete) si trage dreapta atat de tare de intoarce la 90 de grade....

In fine, am si eu cateva poze din Bucuresti..

Breteaua Nicolae Caranfil.... Oare ce fel de reactie ati avea daca ati da peste urmatoarea trecere de pietoni?



dupa nici 50 m





Are cam 25-30 cm in total si o panta ce te poate propulsa in aer.

https://www.google.ro/maps/@44.4816599,26.0925964,3a,75y,174.38h,75.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUUuzNaFe7gAizH49dhUIog!2e0!7i13312!8i6656?hl=en

Nu am nimic cu solutia in sine ( e facuta pentru carucioare), dar fara marcaj de trecere de pietoni?!!
Semnele de circulatie se vad doar in ultima clipa din cauza copacilor si a masinilor parcate...Plus surpriza de care are parte soferul. Eu o stiu de foarte mult timp, dar altii schimba amortizoare la greu dupa o trecere pe acolo.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist