Siguranța circulației rutiere în România

Started by Ionut, December 14, 2011, 05:23:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

butyvaly

cine are dat follow la ziarul unirea pe facebook, vede exista cel putin un accident pe DN 1 Sebes-Alba -Turda, in alte zile 2-3....

MNU

#1141
Quote from: pasadia on September 08, 2015, 08:20:38 PM
Spune-i si tu lui Baiazid sa puna un articol la Guran pe blog. Se pare ca doar asa reactioneaza.

[joke mod] ps: Evident, ii va trebui sugerata si conexiunea cu CoBra caci altfel nu il intereseaza subiectul: DRDP-ul e din Brasov, deci e clar ca saboteaza intentionat A1 pentru a construi A3, etc...[/joke mod]

De ce nu te pui tu sa scrii un articol?... cu toate "precizarile" de mai sus. :D

Ionut

Va rog nu deviati in discutii despre Baiazid. 8) Multumesc!

StefanCelMare

Pentru că vorba aia, winter is coming, eu unul de-abia aștept să văd utilajele astea de deszăpezire pe DN-uri/autostrăzi.
http://www.ziuacargo.ro/stiri/focus-stiri/cnadnr-si-cumparat-100-de-autofreze-pentru-deszapezire
Știe cineva dacă s-au livrat conform planificării?
Îmi zicea un proprietar de cabană de la Rânca despre ele că sunt fantastice (au fost testate acolo prin februarie - martie anul ăsta).

dr4qul4

am pus eu o poza cu una pe transalpina prin aprilie. isi facuse treaba foarte bine (era zapada de peste 1 metru la ranca)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote
20:23  Mehedinţi: Accident rutier soldat cu patru morţi, pe DN 6
Drobeta Turnu Severin, 10 sep /Agerpres/ - Patru persoane au decedat în urma unui accident de circulaţie produs pe DN 6, între Orşova şi Caransebeş.

"O autoutilitară a intrat in coliziune frontală cu un autotren. La faţa locului se află lucrători de la drumuri naţionale, echipaje de la SMURD şi ale Poliţiei Rutiere", a precizat şeful Secţiei Drumuri Naţionale Orşova, Ion Cunicel.

Traficul rutier se desfăşoară restricţionat joi seara în perimetrul sectorului Teregova al drumului naţional DN 6, între municipiile Orşova (judeţul Mehedinţi) şi Caransebeş (judeţul Caraş-Severin).

Cunicel a mai arătat că traficul rutier va reveni la normal pe tronsonul afectat în jurul orei 22.00, acesta fiind corespunzător semnalizat. AGERPRES
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Accident urat si neobisnuit pe DN75, langa Cameni, Alba.

Undeva unde padurea este cu vreo 2-3 metri mai sus decat DN-ul (soaseaua are acolo zid de spriji) s-a rupt un copac de la marginea padurii si a cazut peste o masina care trecea pe acolo.
Soferul a fost omorat pe loc.
Cica sectia Alba a CNADNR tocmai trimisese la inceputul saptamanii o scrisoare catre primarie prin care le cerea sa taie copacii uscati care prezinta risc pentru circulatie...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BoGDaN

Am văzut si eu accidentul in Albă. Bietul bătrân. In acest caz CNADNR sa plătească (de fapt noi). Dar șeful de la drumuri Alba sa fie pus sub acuzare pentru ucidere din culpa.

horatiu.cosma

Daca e adevarat ca s-a facut o solificare spre sectia CNADNR Alba, atunci seful de acolo ar trebui sa plateasca cel putin cu functia.

Dan74

Accidentul am inteles ca s-a produs pe DN74 la iesirea din Tauti inspre Alba Iulia, acolo sunt mai multi pini uscati, in vara am oprit chiar acolo, am facut o mica pauza si mi-au atras atentia acei copaci uscati. Acei copaci sunt sigur ca sunt asa cel putin de anul trecut.

ashbird

http://www.ziarulring.ro/stiri/eveniment/265172/2015/INGRIJORATOR-Manunchiul-de-cruci-din-parbriz-PERICOL-de-MOARTE-pe-sosele-
Deputaţii vor să interzică sistemele de lumini suplimentare de pe tiruri, pentru că ajung să provoace accidente grave prin orbirea participanţilor la trafic. Totodată, parlamentarii susţin că ar trebui să se interzică şi crucile de pe parbrize, pentru că blochează vizibilitatea şoferilor.

Montarea pe autovehicule a sistemelor de lumini suplimentare, nestandardizate, care luminează puternic şi intermitent pe timpul nopţii va fi interzisă, se arată într-un proiect de lege aflat în dezbatere la Camera Deputaţilor. ,,România s-a situat anul trecut pe locul 2 în Uniunea Europeană în privința accidentelor rutiere, cu 91 de morţi la un milion de locuitori. În raport cu acest număr mare de accidente rutiere grave, multe au fost cauzate de coliziunea între autoturisme mici şi maşini de mare tonaj, respectiv tiruri. În ultima perioadă, se remarcă faptul că maşinile de mare tonaj care ne tranzitează ţara sau efectuează transport intern şi internaţional prezintă o serie de modificări la nivelul sistemului de lumini. Aceste lumini pot reprezenta un pericol în traficul rutier pe timp de noapte, când conducătorii auto aflaţi la volanul autoturismelor pot resimţi senzaţii de orbire de moment şi pot avea reacţii instantanee ce pot conduce la derapajul maşinii de pe carosabil şi la pierderea controlului asupra acestuia. În cazuri speciale, sistemele luminoase neautorizate pot declanşa crize de epilepsie fotosensibilă. ,,Stimulii luminoşi puternici de la sistemele de iluminare nestandardizate montate pe tiruri pot provoca crize epileptice, cu spasme, cu supersalivaţie, şi după aceea spun că nu se ştie de ce ăla a intrat pe contrasens, că era el nebun. Iar aceasta este o chestie care cu foarte mare dificultate se poate depista la autopsie. Spun că li s-a făcut rău la volan, dar nu ştiu de ce", ne-a declarat deputatul Liviu Harbuz, unul dintre iniţiatorii proiectului de act normativ. Vali Porcişteanu, pilot de raliuri, ne spune că măsura interzicerii acestor sisteme de lumini este absolut necesară. ,,Vorbim despre nişte camioane, unele zici că sunt discoteci mobile, pline de lumini, de becuri, faruri. Acestea îi afectează pe ceilalţi participanţi la trafic, pentru că le distrage atenţia. Periculoase sunt luminile speciale pe care le au tiriştii şi le ţin oprite, iar când le dau drumul zici că s-a făcut ziuă. Ar trebui să ne întoarcem la momentul în care nu aveai voie să ai niciun sistem luminos suplimentar pe maşină", a afirmat Vali Porcişteanu. Reprezentanţii Poliţiei Rutiere susţin că regulamentul prevede sancţiuni pentru cei care sunt depistaţi în trafic cu lumini montate artificial, dar că legislaţia actuală interzice doar folosirea, nu şi deţinerea acestora.

-
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

TibiV

Quote from: horatiu.cosma on September 11, 2015, 05:20:02 PM
Daca e adevarat ca s-a facut o solificare spre sectia CNADNR Alba, atunci seful de acolo ar trebui sa plateasca cel putin cu functia.
CNADNR a făcut scrisoare către primăria care administrează pădurea.
CNADNR nu are voie să taie copacii dintr-o pădure care nu este a ei.
De data asta (minune!) nu au fost ei de vină...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@horatiu.cosma
CNADNR a facut o solicitare catre primaria din zona, iar primaria catre proprietarul padurii (biserica Catolica). Proprietarul are obligatia sa intretina padurea, prin intermediul unei firme specializate.
CNADNR nu are cum sa taie copacii din padure, chiar daca e pe primul rand de langa drum

horatiu.cosma

Oare de ce ma surprinde asta? Nu s-a gandit nimeni ca in imediata proximitate a unui drum national, terenurile trebuie expropriate pentru a putea fi intretinute corespunzator de CNADNR? Daca eu as fi lipit cu terenul de un drum national, pot(legal) sa ud terenul cum cred eu de cuvinta, adica daca am ceva cu drumul national, pana cand incep sa sap pe sub terasament cu apa. Nu e in regula.

TibiV

Doamne fereste sa ajunga padurile in grija CNADNR !... Vreti sa arate codrii mai rau ca soselele ?.. :D

Serios vorbind, CNADNR nu este in stare sa curete rigole si sa repare parapetii avariati. Doar nu crezi ca vor fi mai rapizi la taiatul copacilor uscati ?

Mama proștilor este mereu gravidă... :)