Bursa locurilor de munca in infrastructura

Started by paulikk92, November 02, 2016, 03:15:10 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mastereve

Gasesc greu ca multi sunt plecati afara sa dea bani de salariu pe chirie (cunosc cazuri)...


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Da, ies pe "castig zero".
Dar este mult mai cool sa zici ca "sunt sarac rupt in cur in Germania/Franta/UK" decat sa zici ca esti "saracut in Romania"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

#17
Majoritatea plecati, iar restul (mai ales tineri) aspira spre joburi la Stat: politie, armata, penitenciar, pompieri etc. Asta este rezultatul ultimelor ani de politici guvernametale. Nimeni nu isi mai doreste sa faca munca fizica efectiva si calificata. Si va fi tot mai rau in continuare pt ca la noi se incurajeaza nemunca. S-a ajuns de exemplu ca pt un post ca paznic la penitenciar sa fie bataie de 15-20 pt un loc si nici nu e de mirare daca te gandesti ca dupa 20-25 in campul muncii respectiv se iasa la pensie (de la 3500 de lei in sus, pt la stat nu se tine de cont de cat ai contribuit in anii de munca, nu, ei sunt mai speciali si isi baga tot felul de formule de calcul gen 80 % din venitul de pe ultimul an). Boul de Tariceanu i-a scos in mandatul lui de premier pe foarte multi oameni din sistem la 45-48 de ani la pensie si cu vreo 10 salarii compensatorii.. Fa-te fierar sau dulgher baiete si baga pana la 65-67 de ani ca altul la 48 de ani sta bine mersi si urla la tine ca nu esti in stare sa faci o autostrada.  >:(

Daca nu o sa avem o majoriate parlamentara din oameni care sunt conectati la realitatile zilnice, repet, va fi tot mai rau.

adiarc

1.totul de rezuma la educatie,....in care se investeste jignitor de putin

2.oameni sa lucreze ar fii inca in tara ,dar e nevoie sa fie calificati ( avem,in tara cel putin 9 mil de oameni capabili de munca din care efectiv angajati vreo 5 mil,apoi or mai fii 1 mil la negru si 500 de mii de someri ...restul,in nici o statistica...nu lucreaza "cu acte".

3.mai avem alte cateva sute de mii de pensionari de lux care de fapt pot muncii ( de ce mama naibii de permite in armata si alte domenii sa te pensionezi la 45 de ani?un abuz si o discriminare de proportii fata de muritorii de rand.)

Dar,da....ai dreptate....borfasii actuali au alte prioritati,una fiind pastrarea si marirea electoratului captiv (fara educatie,cu venituri mici)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tom_sawyer

Constructorul arădean care a ridicat patru magazine Lidl în Marea Britanie caută 240 de oameni

Compania P.A.B. România, controlată de antre­prenorul Ion Sandu, fostul finanţator al clubului de fotbal UTA Arad, are disponibile în prezent 241 de locuri de muncă, cele mai multe fiind pentru lăcătuşi mecanici (60), sudori (60), dulgheri (30), fierari betonişti (30), muncitori necalificaţi (30), dar şi pentru bucătari, chelneri/ospătari, ingineri şi mecanici, potrivit informaţiilor de pe site-ul AJOFM (Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă) Arad.

ZF

marinul


marinul

Au pus  anunturi mai specifice

INGINER DEVIZE SI MASURATORI IN CONSTRUCTII, absolvent al facultatii de Constructii, specializarea Constructii Civile, sau profil drumuri: cai ferate, drumuri si poduri, familiarizat cu programe de deviz, cunostinte PC - MS Office (word, excell, powerpoint), AutoCad, Project Management capacitate de analiza si sinteza, experienta in executie sau ofertare, permis de conducere cat. B, persoana flexibila, rabdatoare, atenta la detalii, organizata si cu viteza mare de reactie.

SEF SANTIER specializarea "constructii civile si industriale" si "constructii cai ferate, drumuri si poduri". Experienta in conducerea unui santier minim 3 aniu foarte bune abilitati de organizare si planificare, permis de conducere cat B, disponibilitate de a calatori si/sau reloca.

MANAGER DE PROIECT licentiat, facultate tehnica - profil constructii: cai ferate, drumuri si poduri sau constructii civile, industriale si agricole cu experienta manageriala de 10-15 ani - in proiecte de constructii: autostrazi/ cai ferate cu CNADNR/ CFR, cu foarte bune abilitati de organizare si planificare, disponibilitate de a calatori si/sau reloca.

ciprebbe

Cu noua decizie nu cred ca se mai grabesc la angajari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

infraAdi_ro

Selina mai are  un contract de reabilitare drum national DN 76-Oradea-Hidiselu de Sus aprox 15 km(care deja da pe minus dupa primele calcule)...din pacate sa stiti ca nu prea gasesc oameni calificati,ma refer la ingineri in functii cheie.Au incercat sa plafoneze salariile la un nivel mediu si atunci inginerii cu experienta nu merg la ei pe bani putini.Si in plus au incercat sa-i tina in stand by si pe cei cu care s-au inteles, pana prin luna martie,iar oamenii daca gasesc ceva intre timp pleaca la alte firme.

si da....ei erau foarte siguri de castigarea lotului 2....Chiribis-BIharia.

PS. daca stiti pe cineva care vrea sa lucreze pe santierele din tara ca inginer(diferite functii-constructor,RTE,calitate,topograf etc) ma puteti contacta ca am ceva legaturi pe la firme.De exemplu Tirrena Scavi cauta deja pentru centura TM,pentru drumul expres Craiova-Pitesti,UMB cauta pentru centura Bacau..o sa fie foarte mare criza de forta de munca calificata incepand de anul acesta.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

marinul

Au nevoie de oameni si pentru cei 5 km. Intr-adevar nu se grabesc, cum a zis Adi am auzit si eu ca angajarile le fac incepand cu luna martie. Anunturile de mai sus au fost date dupa ce au aflat de decizia curtii, adica ieri

cristi5

#25
ISHO Timisoara cauta project manageri.


Quote
1 senior project manager (adica unul cu ani de santier in spate si care a dus santiere mari)

1-2 project manageri (pot fi cu mai putina experienta dar trebuie sa aibe 4-5 ani pe proiecte relevante)

salar competitiv, proiect foarte interesant, organizatie cu decizie rapida, axare pe calitate si solutii moderne.

Cei interesati sunt rugati sa contacteze Mulberry Development.
http://mulberry-development.ro/
office@mulberry-development.ro

Sau direct pe Ovidiu Sandor
ovidiu.sandor@mulberry-development.ro























Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Oare ce o fi si asta:
"Angajatorii au o obligație în ceea ce privește muncitorii străini. Aceștia trebuie plătiți cu salariul mediu brut pe economie,care a ajuns în luna iunie la 4 527 lei, diferență foarte mare de salariul minim de 1 900 cu care poate fi plătit un român."
https://www.bugetul.ro/muncitori-adusi-din-vietnam-construiesc-un-complex-rezidential-de-lux-in-capitala-ce-firme-folosesc-muncitori-straini-cat-castiga-acestia-si-in-ce-conditii-lucreaza/

Adica ii dai 1900 la roman si dupa il injuri, zici ca e lenes, prost si fara rost si dai 4500 la vietnamez si zici ca e "king of za jungle" ?!
Oare daca romanul ar primi tot 4500 de ron, oare ce s-ar intampla atunci? Ar veni spaniolul si italianul de Romania sa lucreze in tara pa 1000 euros?

mircea

Întocmai, sunt forțați sa plătească mediul pe economie, adică un cost mai mare pentru angajator, ca să angajeze mai degrabă români la costuri mai mici și să nu apeleze la forța de muncă străină. Și desigur, au și varianta să le dea și la autohtoni mediul pe economie.
Cum era să nu îi oblige pe angajatori la mediu? Se spărgea piața chiar și pentru românii care vroiau să muncească pe minim în țară, că aduceau străini pe condiții de semi-sclavagism și fără mofturi. O repetiție la ce s-a întâmplat cu spaniolii, de exemplu, când au intrat românii peste ei la mijlocul anilor 2000. De ce să plătești un meseriaș spaniol cu 2500€ când poți să îi dai la un meseriaș român 1000€ și ăsta îți mai pupă și picioarele?!

rota

Concursuri cluj.cnadnr

1 post Inginer Mecanicr -DRDP Cluj-Sectia Autostrazi-Central Sectie   
1 post Inginer -DRDP Cluj-Biroul Productie   22 Oct 2019   
1 post Inginer -DRDP Cluj-Serviciul Proiectare   22 Oct 2019   
1 post Tehnician -DRDP Cluj-SDN Satu Mare - Central Sectie   22 Oct 2019   
1 post Sef Sector -DRDP Cluj-SDN Cluj   22 Oct 2019   
1 post calificat Mecanizare - DRDP Cluj/Sectia Autostrazi-C.I.C Gilau   22 Oct 2019   
1 post - calificat Constructor - SDN Bistrita/District Tiha Bargaului   21 Oct 2019   
1 post vacant - calificat Constructor - SDN Alba/District Salciua   21 Oct 2019   
1 post sofer DRDP Cluj/SDN Baia Mare/District Petrova   25 Sep 2019   
1 post sofer - DRDP Cluj/Sectia Productie/Formatia Fabricatie

Sursa

tom_sawyer

14 posturi de inginer scoase la concurs de Direcția Tehnică a CNAIR
10 Aug 2021

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. scoate la concurs 14 posturi de inginer în cadrul Direcției Tehnice a CNAIR Central, după cum urmează:

    2 posturi de inginer în cadrul Serviciului Analiză Tehnică, Documentații, Autostrăzi și DN/ Departamentul Inginerie și Analiză Documentații
    2 posturi inginer în cadrul Serviciului Pregătire Documentații CTE/ Departament Inginerie și Analiză Documentații
    3 posturi de inginer în cadrul Serviciului Acorduri Avize și Autorizatții Construire
    1 post de inginer în cadrul Serviciului Promovare SF/PT Autostrăzi și DN/ Deprtament Inginerie și Analiză Documentații /Direcția Tehnică
    5 posturi de inginer în cadrul UIP 3 Implementare SF/PT – UIP 4 Implementare SF/PT
    1 post de inginer în cadrul Biroului Inginerie Geotehnică

Anunțurile privind posturile scoase la concurs sunt publicate la adresa http://www.cnadnr.ro/ro/cariera/concursuri.

Condițiile de participare, tematica și bibliografia se pot obține de la Serviciul  Pregătire Personal și Relația cu Sindicatele, la telefon 021.264.33.71 și la adresa de e-mail bpprs@andnet.ro.

Pentru pozițiile menționate, contractele individuale de muncă sunt pe perioadă nedeterminată.

CNAIR