Taxi & ridesharing de România

Started by Ionut, November 02, 2016, 07:04:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dragosdimitrescu

#705
^^
Din surse soferi Blackcab: pana azi, nu s-a facut nici o cursa de livrare pentru Bringo.
A fost doar o miscare de marketing.

Dragosdimitrescu

Comunicat UberEats newsletter:

După doi ani în care am desfășurat parteneriate cu restaurantele locale pentru a oferi servicii de livrare de mâncare convenabile și de încredere, am luat decizia dificilă de a sista serviciile Uber Eats în România, începând de miercuri, 3 iunie.

Deși ne pare rău că Uber Eats nu va mai fi disponibil în România, susținem în continuare comunitățile noastre din această regiune prin serviciile de comenzi de curse cu Uber. În momentul de față prioritatea noastră este să minimizăm impactul asupra colaboratorilor noștrii - restaurantele partenere, curierii parteneri și clienții ce ne-au susținut în această perioadă.

Cu această ocazie dorim să mulțumim pentru susținere întregii comunități Uber Eats din România, de la parteneri la utilizatori.

Echipa Uber Eats

voicul

Nici nu erau cate 5 masini pe la Carrefour incepand cu 15 martie si ieseau cu caruturile pline diversi angajati Bringo.

oc7avian

Motivul principal pentru care aveam dubii că a fost doar o mișcare de marketing a fost că brusc chiar puteam plasa comenzi relativ ușor (doar câteva ore de vârf mai problematice). Înainte era loterie. Încercam și 3 zile la rând. Dacă amăgeau lumea cam bătea la ochi. Mulțumesc voicul pentru confirmare. Îmi dau acum seama că am asistat fix azi la o livrare, când eram pe balcon. Și era o mașină în care mi-aș fi dorit eu să fiu cumpărăturile plimbate chiar și în portbagaj (ah, ce face izolarea din om  :lol:)

Mă bucură că au găsit o soluție să mențină un cashflow, chiar dacă mult mai mic.

voicul

Noi reguli Uber: Șoferii care nu poartă mască nu pot folosi aplicația. Panouri de separare pentru pasageri

Uber le va cere tuturor utilizatorilor, şoferilor şi curierilor din România să confirme că poartă mască de protecţie sau că îşi acoperă faţa înainte de o cursă sau livrare, anunță compania într-un comunicat. Măsurile de siguranţă pe care compania le ia includ panouri separatoare instalate gratuit în maşini, o listă de măsuri pe care atât utilizatorii, cât şi şoferii trebuie să le respecte în timpul cursei, materiale cu informaţii despre siguranţă amplasate în maşini şi echipament de protecţie pentru şoferi.

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/noi-reguli-uber-soferii-care-nu-poarta-masca-nu-pot-folosi-aplicatia-panouri-de-separare-pentru-pasageri-1306938

ionut_16

#710
De azi la Spark au actualizat preturile pt electrice.

"Prețuri noi și update-uri la Spark!

Dragi clienți,

Pe măsură ce rutina noastră zilnică reîncepe treptat, același lucru se întâmplă și cu obiceiurile noastre pentru mobilitatea urbană. SPARK a analizat datele de mobilitate bazate pe nevoile și feedback-ul clienților și introducem câteva modificări menite să îmbunătățească disponibilitatea serviciului pentru a vă satisface nevoile.

Actualizările vor fi aplicate începând cu 3.06.2020.

-Timpul minim pentru închiriere se reduce de la 20 la 15 minute;
- Prețurile zilnice de închiriere cu 150 km incluși se modifică după cum urmează:
•   Renault Zoe: 90 LEI / zi;
•   Nissan Leaf 40: 125 LEI / zi;
•   BMW i3: 125 LEI / zi.

- Echipa noastră a demarat un proces de echipare a tuturor vehiculelor cu scaune pentru copii (cu vârsta de peste 3 ani, 16-32 kg), oferind confort și siguranță suplimentară călătoriilor în familie;"

voicul

WOOOOW !!!

SPARK adaugă 400 de Renault ZOE de ultimă generație

Dragi utilizatori,

Suntem bucuroși să vă anunțăm un nou parteneriat cu Renault, lucru fără precedent!

Am început prin a adăuga 400 de autoturisme Renault ZOE, de nouă generație, care vor fi livrate până la sfârșitul anului, făcând din SPARK un lider de car-sharing regional.

Numărul total al mașinilor SPARK disponibile pentru utilizare la prețuri scăzute și prietenoase cu mediul va ajunge la peste 550. Această evoluție va crește semnificativ disponibilitatea mașinilor SPARK și vom aduce serviciul mai aproape de clienți.

O parte din primele 100 de mașini sunt deja pe stradă iar restul se vor adăuga în următoarele zile.


Modelul are o baterie de 40 kWh și o autonomie de peste 300 km (WLTP).


Prețul de închiriere este același precum al modelului clasic Zoe:
12.9 lei preț inițial pentru 15 min., 0.86 lei/min. după aceea până la 120 lei/zi în care sunt incluși 150 km și viniete pe fiecare mașină.

voicul

Si eu care am dat 56 de ron pentru 40 de minute de inchiriat un Mini (in decembrie 2019):
80 de ron pe zi ... e parfum. Masina nu prea e aia, dar restul e parfum  :lol:


Reducere a prețurilor zilnice pentru Skoda CITIGO și Renault Zoe 40

În mijlocul verii, dorim să vă fim cât mai aproape posibil de voi,  pentru călătoriile atât în oraș, cât și în afara acestuia. În acest sens, anunțăm o reducere specială a prețurilor zilnice pentru modelele Skoda CITIGO IV și Renault Zoe 40 cu până la 18%.

Prețurile pentru călătoriile zilnice începând cu 14.08.2020, sunt:

Skoda CITIGO e IV - 79 lei / zi

Renault Zoe 40 - 99 lei / zi

Nou Renault Zoe 40 - 120 lei / zi

Nissan Leaf 40 - 140 lei / zi

BMW i3 - 140 lei / zi

geouser

Dupa ce ca se scot efectiv din tara 25% (sume enorme) din tot ce produc amaratii aia de sclavi care lucreaza cu Uber, colaboratorii UBER, adica pfa-urile care fac transport alternativ, si firmele(SRL-urile), trebuie sa mai plateasca si TVA 19% aici in Romania, pentru acei 25%. luati de Uber. Este machiavelic.....Va vine sa credeti? Uber ia 25% din transportul de persoane din Romania si nu plateste nimic in Romania, iar amaratii carora li se iau 25% din munca, platesc ei TVA pentru acei 25% luati de Uber, conform unei reglementari europene. Bravo Europa. Bravo Guvernanti.... hai, ca e bine.....chiar ca sunt sclavi.... si noi toti prosti. Uber face banii astia fara sa plateasca nimic in Romania. Ca sa faca fata, soferii sunt angajati cu 2 ore/zi in cele mai multe cazuri, ca sa nu plateasca impozite pe salarii la stat, iar banii efectiv, ii primesc la negru, cash. Cum fac firmele astea care practica Uber rost de atata cash ca sa plateasca la negru soferii, stiind faptul ca banii de la Uber le intra in contul bancar, si nu se pot scoate cash din firma decat sub forma de dividente, dupa ce evident, ar plati impozit pe dividente?..... nu stiu, am intrebat un contabil experimentat si nici el nu-si da seama cum se face, este furaciune pe fata, bani negrii neimpozitati. Practic, datorita conditiilor infernale impuse, Uber produce aceasta furaciune prin intermediul firmelor romanesti, care nu au alta solutie daca vor sa faca si ele cat de cat un profit. Pentru ca daca ar plati impozite pentru carti de munca la 8 ore, ceea ce ar insemna vreo 45% din salariul brut, cu ce le ia Uberul 25% plus inca 10% pentru cei care nu vor propria firma si lucreaza pe firma altora, plus acel tva de 19% din castigul lui Uber, plus impozitul pe dividende,care si ala ar fi 5%, plus impozit pe profit, plus avize, atestate, taxe catre ARR, activitatea ar fi total neprofitabila. Si in toata nebunia asta, Uber nu plateste nimic, nu are angajati, genial........Cred ca 90% dintre firmele romanesti, care in final castiga niste frimituri lasate de Uber,au chestii grave in contabilitate. Dar este o conspiratie globala, nimeni nu-i controleaza. Ministerul Muncii pentru munca la negru, ANAF-ul pentru evaziune, credeti ca nu stiu chestiile astea? Stiu, dar se fac ca nu vad.....Si pentru ca merge asa bine furaciunea, fenomenul ia amploare maxima.....

geouser

Ca sa fiu mai explicit, poate vede totusi vreo autoritate, poate ca ele autoritatile nu stiu ce se intampla si pentru ca sa inteleaga si taximetristii cum sta treaba, cei care nu stiu, ca unii stiu, vezi Matei Florin.
Uite cum este:
Uber are doua tipuri de colaboratori: PFA-uri si SRL-uri. La PFA lucrurile sunt oarecum ok, este omul cu masina lui, si-a facut PFA, lucreaza, diferenta fata de noi este ca plateste tva 19% la cei 25% pe care ii ia uber de la el, ce am explicat mai sus, dupa care la ce ramane este cam ca la noi. Sincer astia sunt mai sclavi decat taximetristii. Dar lucreaza sa zicem corect, pana la proba contrarie....
Problema apare la SRL, aici este marlania și furaciunea.  Pentru ca astia pot avea angajati. Si aici vin foarte multe masini. Uite cum se procedeaza: Ala cu SRL, da anunt. Daca te uiti pe OLX sunt zeci de anunturi ca angajeaza sofer UBer cu masina. Vine unul care o masina nu mai veche de 15 ani. Deci merge din 2007. Asta cu masina, nu are firma, nu are PFA, nu are nimic. Face un contract de cesiune pentru masina cu SRL-ul si masina ajunge la SRL. Acuma ea, masina lucreaza pe SRL. Iar soferul, care de fapt este proprietarul masinii,ca sa lucreze trebuie sa fie angajat la SRL.  Astia cu SRL, nu fac moca asta. Iau de la sofer si ei 10% (unii chiar 7%) din ce face soferul. Si tot soferul ar trebui sa plateasca din ce castiga, impozitele pentru cartea de munca, pe care le achita srl-ul pentru el. Asa ca pentru a nu plati mult, chiar el este de acord cu angajare cu 2 ore. Buun, incepe sa lucreze. Tot ca paranteza, nici unul nu lucreaza doar 2 ore, lucreaza 10 ore, deci munca la negru. Ma rog trecem peste. Toti banii pe care ii face cu masina lui, se duc la Uber in cont. Uberul isi opreste 25% si vireaza restul in contul SRL-ului, nu al soferului. Uber factureaza acei 25% catre SRL, pentru, ca Uber cu srl-ul are contract, nu cu soferul. SRL-ul se considera ca face achizitie de servicii intracomunitare pentru cei 25%, si conform unei reglementari europene, trebuie sa plateasca el, 19% tva pentru acei bani (asta ca o paranteza, te doare mintea, cum le-a aranjat Uber pe toate). Cum ajung acum banii la sofer? Pentru ca Srl-ul treuie sa plateasca saptamanal banii soferilor, ai celor care de fapt au masini. Și aici vine marea furaciune.....
Pai sa-i dea ca salarii nu poate, ca pe acte aia iau salariul minim pentru 2 ore de munca, adica nimic aproape. Ca sa scoti banii din firma, trebuie sa justifici cu documente pe ce i-ai cheltuit. Deci cum scot astia banii din firma sa ii dea proprietarului masinii, la negru?Aici e nebunia, eu nu stiu cum fac. Dar astora cu masini, adica soferilor le convine. Ei primesc acesti bani la negru. Ei nu au firme, nu platesc nimic taxe. SRL-ul ii scoate din firma prin nu stiu ce tertipuri, si ii plateste la negru. Astia cu masini zic: Nu ma intereseaza, mie imi dau banii, imi convine asa. Ei nu platesc nici un impozit pentru banii primiti. Dar sunt bani negrii. Si hai sa facem un caz concret. Sa zicem ca un sofer Uber, de genul de mai sus, care si-a cesionat masina catre un SRL, aduce incasari intr-o luna de 10.000lei. Uber opreste 25% si vireaza restul de 7500 de lei catre SRL. Aces srl, opreste si el 10% si ar trebui sa vireze restul catre soferul cu masina, adica 6750 lei. Dar nu da banii astia legal. Ii da la negru, ii scoate din firma cumva, nu stiu cum. Si vorbim de zeci poate chiar sute de soferi. Deci sume enorme. Nu stiu cum fac. Cum justifica sumele aste cu acte pe firma. Cineva zicea ca la un moment dat, cand devine prea groasa, inchid firma respectiva si o iau de la capat cu alt SRL. Asta este marlania. Si asa sunt foarte multi uberisti pe piata. Si asa fura statul si pe noi, taximetristii...

crita

Cand s-a vrut reglementarea lor, toata tara a facut scut sa ii apere. Evident ca se pierd mult bani la stat, iar din cate zici tu Uber nu prea face nimic din treaba murdara, tot SRL-urile noastre. Soferii oricum sunt majoritatea taximetristi care erau platiti la negru. Sunt curios cum au dus-o lunile astea de pandemie. Cred ca au cam facut foamea. Situatia parea win-win la inceput, doar ca Uber au ingropat de tot taximetria si acum practica niste preturi nesimtite.   

ciprebbe

Plafonul pentru a te inregistra ca platitor de tva
Cifra de afaceri: 88.500 de euro/an

Asadar pana la suma asta SRL-ul nu e obligat sa fie platitor de TVA.
Ca sa scoata banii din firma se plateste impozit pe dividende ( daca totul e trecut la profit) si e totul legal.
Ca se fac manarii, la romani e sport national, dar daca vrei sa fi legal si corect o poti face si se practica prin toata lumea civilizata ( mai putin pe plaiurile Dambovitene)....

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

voicul

Penibil de ieftin. I3 si Leaf la 0.6 ron pe minut!  :o
Apropo - trotineta Bolt - 0.6 ron/minut

La Spark, căutăm în permanență noi soluții de îmbunătățire a experienței și satisfacției clienților. În baza cererilor de soluționare a mobilității urbane și a creșterii traficului rutier specific în această perioadă în orașul nostru, începând cu data de 1.10.2020, introducem următoarele schimbări:

👉 Reducerea prețului pe minut cu până la 40%

👉 Creșterea prețurilor la închirierea pe 24 de ore

👉 Optimizarea zonei SPARK în care puteți închiria și lăsa mașinile electrice

👉 Distribuție mai bună a mașinilor prin adăugarea anumitor zone din Otopeni, Băneasa și altele



Noile prețuri vor fi următoarele:
➡️ Skoda CityGO: 0,49 lei / min, 125 lei / zi

➡️ Renault Zoe: 0,59 lei / min, 175 lei / zi

➡️ Renault Zoe 40: 0,59 lei / min, 175 lei / zi

➡️ Nissan Leaf: 0,59 lei / min, 195 lei / zi

➡️ BMW i3: 0,59 lei / min, 195 lei / zi

voicul

Flota electrică⚡️ Spark continuă să crească.
🆕De astăzi veți putea vedea în București încă 50 de mașini Renault Zoe 40, toate noi și pregătite să vă ducă la destinația dorită.
Cu peste 300 de mașini disponibile, serviciul devine mult mai accesibil și planificarea călătoriilor mult mai flexibilă

stangabriel

https://www.startupcafe.ro/afaceri/bolt-uber-romania-oras.htm

Iașiul devine astfel al cincilea oraș din România deservit de Bolt, după București, Constanța, Timișoara și Cluj-Napoca. Rivalii de la Uber se aflau deja la Iași încă din februarie 2019.