[B] Magistrala M7 Bragadiru-Voluntari

Started by Ionut, November 09, 2011, 06:51:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sab

90 de secunde este posibil si pentru metroul clasic.
Dezavantajul light metro este ca iti trebuie garnituri dedicate, adica nu poti sa aduci o rama de pe liniile de metrou standard cand ai rame defecte, in revizie, etc.

SocrateGaby

Quote from: minisoferul on April 05, 2021, 03:46:25 PMUrmare a adresei dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul ..........2021, vă comunicăm următoarele:

            Realizarea Magistralei 7 de metrou - Bragadiru – Alexandriei – Colentina – Voluntari este propusă în Strategia de Dezvoltare a Metroului din București 2016-2030 și reprezintă un proiect pe termen lung, cu următorul traseu plănuit: Bragadiru, Șos. Alexandriei, Calea Rahovei, Bd. Regina Maria, Piața Unirii, Bd. C. Coposu, Str. Mântuleasa, Calea Moșilor, Piața Obor, Șos. Colentina, Str. Afumați, Voluntari Centru, Șoseaua de Centură Nord-Est.

Implementarea Magistralei 7- Bragadiru – Voluntari implică realizarea unui traseu de metrou cu o lungime totală de aproximativ 26 km cale dublă, a 27 de stații de metrou, precum și a două depouri. Aceasta este prevăzută a fi finalizată după anul 2030, fiind inclusă pe lista proiectelor strategice de investiții ce urmează a fi pregătite și atribuite în Parteneriat Public Privat (PPP).

Vă mulțumim pentru interesul acordat dezvoltării actualei rețele de metrou și vă asigurăm că obiectivul nostru principal este de a oferi clienților noștri o rețea de transport în comun sustenabilă, rapidă, eficientă și eficace pentru nevoia de deplasare a populației.



Orice companie de stat care se ocupa de proiecte de infrastructura in Romania sa mai lase lozinca asta stupida cu parteneriat public privat . Nu exista firme estrem de bogate care sa aiba un interes economic atat de mare pentru un proiect de infrastructura. Daca exista un interes asa de mare la firme sa arunce cu banii ca la nebuni cu posibilitatea de a intra in colaps de ce nu au investit Renault in Sibiu -Pitesti  de exemplu?   
Statul sa nu se mai joace cu lizinicle acelea de fraieri , iar romanul de rand sa nu mai puna bot la orice vrajeala de 2 lei , ca na cei de la putere o fac si din amatorism si pentru ca romanul de rand pune botul la vrajeala.

Ionut

PPP = nu se face = nu acum = mai vorbim = FNI veghează pentru dvs.


survola

Dacă se apucă și PS5 de proiectat metrou am ajuns departe.

sab

Campanie electorala. Daca Baluta "face" M4, de ce sa nu "faca" si Piedone M7? :lol:
As vrea sa vad si eu cum scot TBM-ul in Piata Unirii si cum sapa acolo, pe sub doua magistrale si sub Dambovita si psajul rutier +pasajul M1-M2 :))))

Xenos


sab

Asta cu M7 pana în Pta Unirii îmi suna ca M5 pana la Universitate.
Proiectul M5 avea doua tronsoane aprobate, Dr Taberei-Universitate și Universitate-Pantelimon. În realitate se face pe 3 bucăți, diferite de cum s-a aprobat. Asta pentru ca si-au dat seama ca nu pot sa îl facă asa ca în proiect.
Problema la M7 este ca nu prea au cum sa împartă altfel tronsoanele decât dacă se începe M4. Adica sa construiască în prima faza pana la intersecția cu M4, apoi lucrurile se complica pentru ca și intersecția cu M1/M2 la Unirii este dificila, dar și cea cu M5. Eu mai degrabă vad al doilea tronson pana la intersecția cu M5.
De aceea este stupid sa fie implicate primăriile de sector. Cine face studiile de la Unirii încolo? PS2?

strainu

Aveți idee de unde vine lista aia de stații? E prin vreun SPF sau s-a jucat secretara pe Google Maps? Dacă vine din vreun studiu, îl găsesc pe net? Mersi!
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

sab

Nu s-a jucat nimeni, aam acelea sunt statiile, nu difera cu mult fata de ce este in acest topic la prima pagina.

strainu

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

sab

#281
Au aparut asa :
- Regina Maria, in Rondul Cosbuc. Aici trebuie sa tinem cont de distanta mare pana la Pta Unirii, desi nu vad unde este loc de statie acolo.
- Tudor Vladimirescu- generata de intersectia cu M4. Este o statie obligatorie
- Dumbraveni, probabil in zona comerciala Leroy-Jysk . Sunt si niste dezvoltari imobiliare aparute intre timp acolo.

A disparut Progresului, pentru ca nu este justificata de distanta mica fata de statia Tudor Vladimirescu (cca 400m).

Ce nu imi dau este unde era in 2011 intersectia cu M4 (ca au fost atatea variante de M4 de nu le mai tin minte..), adica daca statia Cosbuc din schita 2011 nu cumva este Regina Maria de azi sau statia Cosbuc din 2011 este Tudor Vladimirescu din schita 2024.

Daca M4 din 2011 o lua prin fata Casei Poporului, atunci Cosbuc 2011=Regina Maria 2024
Daca M4 din 2011 avea fix traseul de astazi, atunci Cosbuc 2011=Tudor Vladimirescu 2024
Posibil si ca statia Cosbuc din 2024 sa fie una complet noua , diferita ca amplasament fata de cea din 2011. Ar fi situata chiar in zona pietei omonime, desi asa ar fi extrem de aproape de Tudor Vladimirescu.








shift2rail

^hartile/denumirea statiilor nu se suprapun...Metrorex comunica cu primariile de sector 5 si 2 in desenarea hartii M7?

mai general, care este rolul, if any, primariilor S5/S2 si S4 in designul si constructia magistralelor de metrou M7, M4?

misiekwas

^denumirii au cea mai mica importanta deocamdată, se pot schimba în ultimul moment (vezi Drumul Taberei 34). Mai important sa fie stabilit amplasamentul și sa fie ceva mai mult decât carioca electorala.

nenea_hartia

^ Sigur, dar dacă nu sunt în stare să facă de la început ceva atât de simplu, te poți întreba în legătură cu restul proiectului.