News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] Magistrala M7 Bragadiru-Voluntari

Started by Ionut, November 09, 2011, 06:51:53 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

o fi lucrat la pompe funebre inainte.
Oare stie ca, pentru a ingropa ceva in Bucuresti, ai nevoie sa identifici si apoi sa deviezi utilitatile?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Ce calitatea slaba de viziune la Primaria de Sector. Alt argument pentru a desfiinta sectoarele - se poarta toti de parca ar fi oras in oras. De la semnele unice in Sectorul 4 la bazaconiile de transport in Sectorul 2 (asta si ideea de a ingropa liniile din Gara Obor).

vancouver

#137


Cam asa e la Piata Unirii treaba.

Iertati-mi talentul de desenator, e doar ca idee. garile M7 si M1/M3 se suprapun in plansa mea, dar in realitate este spatiu lasat sa nu se suprapuna, cel mult acel hol urias de la M1/M3 cum se intra dinspre vest (de langa biserica Domnita Balasa), doar acel hol va fi partial peste M7, si probabil acolo se vor putea face scari rulante direct catre M7.

Gara centrala am pus-o doar informativ, nu are legatura cu discutia de aici, daca vreti discutam la feroviar, in gara, ca e mai mult un vis frumos deocamdata, la modul cum se pune problema.

PS. Scuze, am scris din inertia planurilor mele S7. Evident e M7.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

eu cred ca M7 ar trebui sa ocoleasca Patriarhia si de la |Unirii sa mearga spre Casa Poporului si de acolo la Cosbuc. E si mai mult loc.
Iar gara ta nu are loc acolo, pentru ca Negoita vrea sa ingroape Bd Unirii si sa faca spatiu pietonal la suprafata. Cariocile lui sunt mai avansate ca ale tale, asadar are prioritate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cristi N

Nu sunt chiar asa avansate cariocile lui Negoita si din cauza asta nu poate face nimic daca nu ii da ok-ul Nicusor, ma indoiesc ca se va intampla asta vreodata.

AndreiB

Ma tem ca nu e decizia lui Negoita, si ca administratia actuala va permite elefantul alb al lui Negoita sa progreseze.

Cristi N

El a venit cu ideea asta, nu am mai auzit pe nimeni inaintea lui. Ca sa isi faca proiectul e nevoie ca PMB sa voteze transferul bulevardului la Sectorul 3 (acum parca sunt doar trotuarele) si sa ii emita PUZ + AC. Nu ar fi vorba doar de un accept tacit.

dr4qul4

Am specificat ca vorbim de "carioci".  Negoita are macar o randare. Vancouver are 3 linii facute de el, aseara pe genunchi.
De fapt, proiectul lui Negoita e mult  mai avansat si fata de cele ale primarului de la 2: Ingroparea tramvaiului 21 (unde cheia ar fi tot la Nicusor) si a Garii Obor (care tine de MT, nici macar de PMB)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sab

#143
Propunerea  "clasica" (M7 sa treaca drept prin piata) este cea mai buna din acest punct de vedere, nu se intersectează cu planul de urbanism pentru Bd Unirii.
Nu stiu ce ce o propunere veche (atentie, este o propunere de tramvai subteran ce se vede aici, nu de metrou) figureaza statia de tramvai in aceasta zona, adica inainte de statia M1. Probabil tot frica de a sapa in piata si de a evita Dambovita sta la baza planului.

Insa statia M7 trebuie sa fie fix intre cele doua statii existente, formand un triunghi, asa cum am figurat in pagina anterioara. In plus, in ceea ce a reprezentat vancouver, liniile M1 si M3 nu ocolesc statia M1, trec prin ea, chiar pe sub fantana mare. Si nu are de ce sa fie asa lunga statia M7. Poate sa fie exact cat statia M2, care este o statie scurta (120m), nu ca statia M1, care este extrem de lunga.





AndreiB

Daca se poate din punct de vedere tehnic, sunt de acord ca solutia "triunghi" e cea mai buna, mai ales ca M7 ar oferi si o corespondenta in plus vs tunelul aglomerat existent.

Cristi N

Cand vorbim de avans si prioritati intre diferite proiecte trebuie tinut cont de culorile politice ale actorilor, deocamdata Negoita e in off-side.

sab

#146
@AndreiB
Nu exista "nu se poate" din punct de vedere tehnic. Totul se reduce la dificultatea proiectului si in costuri care cresc pe masura ce creste dificultatea. Parerea mea este ca se va ajunge maxim sa se sape sub Dambovita, nu se va ajunge sa se sape sub statia M1 sau sub pasajul rutier. Oricum este mai simplu sa sapi sub pasajul rutier (eventual inchis pentru o perioada, distrus pe portiunea afectata si refacut) decat sa sapi in excavatie deschisa sub o statie de metrou existenta.
Oricum, chiar daca sa spunem ca incadrezi statia M7 dincolo de Dambovita, tot trebuie sa sapi sub Dambovita ca sa faci legatura cu M1. Sa te legi in actualul pasaj pietonal M1-M2 ar evita o noua sapatura sub Dambovita, insa, dupa cum stim, pasajul este prost facut si subdimensionat,  nu face fata nici la traficul actual , deci nu are capacitate sa preia alt trafic.

dr4qul4

Sa inteleg ca varianta pe la Casa Poporului nu se ia in considerare.
Asa ca va intreb: unde facem statia la Cosbuc? Giratoriul ala e prea scurt si cladirile prea apropiate. La 11 Iunie mai facem inca o statie? sau 1km distanta intre statii e ideal?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sab

Nu se ia in considerare din motive...secrete. Era o variantă buna si pentru M4 sa vina pe la Izvor si prin fata Casei Poporului, astfel incat sa se faca legatura ci M3, insa nu se vrea.
La Cosbuc pare sa fie loc, sunt peste 120m.





dr4qul4

Daca sapi cum ai masurat tu, blochezi complet aceesul pe acolo. Si e cam singurul acces pentru cartierul Rahova. Si cine crezi ca va sapa pana in buza acelor cladiri?
Intre cele 2 cladiri din capete (de pe snesul spre centru) ai fix 100m. Dar ca sa nu blochezi complet, trebuie sa lasi o banda spre semirceruci, si raman 80m pe mijloc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist