News:

.

Main Menu

Locomotive

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:48:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

kitsune

În filmulețul de mai sus apare primul smiley din România





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tom_sawyer

Anunt de participare: [CN1016090] ,,Servicii de reparatie planificata tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW dotate cu instalatie comanda locomotiva ICOL si Alte servicii de reparatii constatate in prezenta Receptiei CFR pe fluxul de reparatie tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW dotate cu instalatie comanda locomotiva ICOL"

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 1.284.000,00  si 140.015.052,50 lei


ioandorin

De urmărit asta!  Este pentru stația
Brad,astăzi ajunge si din câte am înțeles va fi expusă acolo!Aici în stația Arad in urmă cu 2 zile,venită de la Petroșani!









Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

Despre istoria locomotivei diesel-electrice 060 DA si nu numai:

Un scurt istoric despre ,,Electroputere Craiova", la finalul epocii sale

contributors.ro, Petre Opris

JohannDB

#184
Locomotiva cu abur, de mai sus, este 230.214, adusă de la PAE Petroșani și va fi/este expusă în gara Brad....pe o linie ÎNCĂ conectată la celelalte  din fosta line Brad - Deva (nu pe un cupon de șină)....
     A plecat din Petroșani cu trenul 22551 pe 01.11.2019, pe la miezul zilei (undeva pe la 14:30)......
     În 05.11.2019 a ajuns la Brad, pe la orele  13:00................
     De transport și mai ales asistența tehnică necesară s-au ocupat niște "ultimi mohicani" ai patimei intrată în sînge, numită "calea ferată", de la Depoul Dej, cu Florin Nan (un vechi meseriaș și "bolnav de trenuri") și echipa lui (să mă ierte colegii lui că nu-i cunosc personal și după nume)....
     La Dej s-a constituit prin lege un muzeu al materialului rulant din România.... Iar acești "ultimi mohicani" sunt sufletul acestui muzeu: ei se ocupă de transport, asistență tehnică, conservare, întreținere, căutare, istoriografie, etc.,.....
     Până când ?? Cât vor trăi ei; apoi, Dumnezeu cu mila.........................................
     La Brad, manevra de garare la linia de....expunere..... https://www.facebook.com/electrica.nouasuteunu/videos/2428316650756501/

JohannDB

230.2014 la plecarea din Petroșani.......
............................O imagine dinaintea plecării din Petroșani....... Foto: Florin Nan...



Powered by API/PUM imgur uploader

adisoft1991s

Lema 042 & 043 pentru Green Cargo Suedia 

tom_sawyer

Quote from: anacronox on September 03, 2019, 12:39:46 PM
O stire interesanta legata de investitiile privatilor in material rulant nou.

"Siemens Mobility a primit o comandă de patru locomotive electrice Smartron de la compania românească de transport feroviar de mărfuri E-P Rail.

Pe Metrou Usor a aparut informatia ca locomotivele incep sa soseasca. Pe langa EP Rail, ar mai fi comadat si Unicom Tranzit cateva.



https://railcolornews.com/2020/05/29/de-in-the-picture-smartrons-for-romania-on-tests/

Andi

Saptamana trecuta a sosit prima locomotiva, a fost la Softronic pt colantare iar acum circula cu trenuri ale operatorului CER Fersped.

Andi

Smartron 192 003 EP-Rail cu o garnitura a operatorului CER Fersped in statia Darste, Brasov pe 18 iunie 2020


dan tm


Gendan


paulmare

http://www.locomotivahibrid.ro/in-presa/

plugin-hibrid, in sensul ca are inca generator cu motor diesel, daca nu se pot incarca acumulatorii din retea
o rama electrica cu baterii li-ion, fara generator, cu aspect mai "futurist" cu usi multe si mari, rackuri de bagaje etc ar fi interesanta de exemplu la otopeni unde nu ai gabarit de electrificare - daca ar prevedea sloturi de incarcare la capetele de linie, la gara de nord si la otopeni

kitsune

Au și electrice pure, tot pe sașiu de LDH, unele chiar și fără cabină, totul prin remote. Hibridul a fost făcut în ideea că autonomia pe baterii era de o zi de manevră, dar clientul a vrut o marjă de eroare, așa că a apărut și generatorul.
Dar asta e făcută pentru manevră, 15km/h, nu pentru trenurile la care te referi.
Am o sursă in interior :D
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dan tm

Daca nu ma insel(nu mai caut) prima LEA(locomotiva electrica cu acumulatori) au facut-o fara cabina pentru mecanic, insa la urmatoarea au pastrat cabina.