News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Utilaje feroviare

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:45:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

#15
Anunt de participare: [CN1014968] ,,Utilaj de cale ferata-sosea, cu actionare electrica, pentru serviciul de manevra a materialului rulant din parcul SNTFC CFR CALATORI SA, destinat sa circule atat pe alei rutiere cat si pe caile ferate din depouri sau revizii de vagoane"

Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.

Valoarea totala estimata: Intervalul intre : 1.830.000  si 18.300.000 lei

Acord Cadru: minim 1 buc - maxim 10 buc. Cel mai mare contract subsecvent: minim 1 buc - maxim 4 buc.

Locul de executare:La sediile indicate de entitatea contractanta, conform caietului de sarcini in conditia franco beneficiar (Depourile de locomotive si Revizia de vagoane Grivita)

Probabil dedicatie pentru:



https://relocsa.ro/fara-categorie/batrack-cel-mai-nou-si-mai-inovator-produs-feroviar-al-reloc-sa

Cuneo

Un utilaj asemănător, cu motor diesel.






kitsune

Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

CFR SA licitează lucrări de reparații la trenurile de lucru



CFR SA a lansat licitația pentru ,,RP la vagoane de uz administrativ – 3 loturi SRCF Brasov", în valoare de 587 mii lei. Ofertele pot fi depuse până la data de 17.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 17.01.2020. Conform SEAP, contractul este împărțit astfel:

Lot 1 – RP la vagoanele de uz administrativ provenite din vagoane marfa seria UWEACS, Rgs, Laads – 4 buc.;
Lot 2 – RP la vagoane de uz administrativ provenite din vagoane de calatori seriile: Uwsmc,Uwdp,Uwa,Tafd – 6 buc.;
Lot 3 – RP a partii feroviare pentru macara +vagon portcatarg de 125 t, 250 t si pentru macara de 20 t – 1 buc vagon macara 20 t; 1 buc. parte siguranta macara 125 t + vagon portcatarg; 1 buc. parte siguranta macara 250 t + vagon portcatarg.

Mobilitate.eu

Ionut

Plasser & Theurer a ofertat pentru două din cele 5 loturi de utilaje de întreținere a liniilor pe care le achiziționează CFR SA



În luna septembrie, CFR SA a lansat licitația pentru ,,Mașini și utilaje pentru refacția căii ferate (5 loturi)", în valoare de 275 milioane lei și un termen de livrare de 25 de luni de la semnarea contractului. Ofertele au fost depuse până la data de 08.10.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 08.02.2020.

Au fost depuse oferte doar din partea companiei Plasser & Theurer Export von Bahnbaumaschinen G.m.b.H, pentru loturile 3 și 4, prin urmare, în funcție de oferta depusă, vor fi atribuite doar cele două loturi, pentru restul urmând ca procedura să fie reluată.

Conform SEAP, vor fi achiziționate următoarele utilaje:

Lot 1 – (3 unități) Masina de ciuruit balastul caii ferate este un utilaj autopropulsat, care are capacitatea deplina de a curata patul de balast de sub liniile de cale ferata, precum si de sub aparatele de cale, pentru a aduce balastul la o calitate optima, ceruta de conditiile de transport.
Lot 2 – (o unitate) Utilaj pentru refacția căii prin înlocuirea șinei și traverselor dotat cu unitate portal deplasabilă peste vagoanele trenului de aport logistic. Utilajul este un echipament deosebit de complex, care realizează înlocuirea șinei vechi și a traverselor, prin manipulare individuală a traverselor în flux continuu cu ajutorul unei unități portante care transportă traversele de pe vagoanele speciale atașate utilajului.
Lot 3 – (3 unitați) Mașina de burat nivelat și ripat cu avans continuu cu burajul a doua traverse simultan, este destinată efectuarii lucrărilor de reparaţii mecanizate a căii ferate, pentru burajul continuu de mare productivitate pe linii curente si din statii.
Lot 4 – 3 unități Mașina de profilat balastul căii ferate – Mașina de profilat balastul căii ferate este destinată efectuarii lucrărilor de reparaţii mecanizate a căii ferate, pentru profilarea, perierea și distribuirea a unor cantițăti excedentare de piatră spartă în zonele cu lipsă de balast.
Lot 5 – 3 Vagoane – Vagoanele de transport și depozitare materiale servesc la executarea lucrărilor de transport și depozitare a materialelor în vrac, precum și la transportul materialelor excavate. Vagoanele poat fi remorcate în sensul de lucru pentru descarcarea pietrei sparte, a sterilului sau a oricăror materiale transportabile în vrac.

Mobilitate.eu

tom_sawyer

#20
S-a atribuit catre RELOC SA contractul pentru locotractoare cu baterii amintit mai sus.

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100111447

Ar trebui sa apara prin Grivita.

tom_sawyer

Reloc SA anunță oficial livrarea primului din cele 10 locotractoare la CFR Călători



Reloc SA anunță că locotractorul LT- REL -10, primul dintr-un lot de zece, construit în baza unui contract semnat, de data aceasta, cu CFR Calatori, a fost livrat și pus în funcțiune la Depoul București Călători, fiind pregătit să realizeze activitățile de manevră pentru care a fost achiziționat.

https://mobilitate.eu/reloc-oficial-livrarea-calatori/


dan tm

Spre deosebire de cel din clipul de prezentare asta are cabina.
Dar geamul rabatat spre afara si usile care par sa se deschida tot in fara nu vor intra in gabaritul căii, mai ales prin halele Grivita?

Uneori mai ales la manevra se merge si cu usile sau geamul deschis.

Cum le-a venit ideea sa rabateze geamul in afara in loc sa culiseze ca la toate locomotivele ?


perfidus

Cred ca merge aici, nu stiu daca s-a mai postat:
Premierul Ludovic Orban a anunţat, joi, că Guvernul a primit din partea Comisiei Europene acordul pentru achiziţia unor trenuri tehnologice destinate pentru CFR Infrastructură, în vederea modernizării căii ferate.

,,Am primit aprobarea şi pentru achiziţionarea trenurilor tehnologice", a declarat Orban, în şedinţa de Guvern, primind confirmarea în acest sens şi din partea ministrului Fondurilor Europene, Marcel Boloş.

,,Avem aprobarea pentru trenurile de lucru care sunt destinate pentru CFR Infrastructură. În urma achiziţiei acestora, se are în vedere ca ritmicitatea lucrărilor de reabilitare pentru ceea ce înseamnă linia de cale ferată să fie simţitor schimbată şi să putem aduce un plus de valoare", a adăugat ministrul.

El a subliniat că una dintre marile probleme cu care se confruntă România în privinţa transportului feroviar este că transportul de marfă se derulează ,,foarte lent din cauza restricţiilor existente" şi din cauza faptului că sunt ,,peste 1.000 de poduri şi de podeţe care au termenul de reparaţie capitală depăşit".

Preluare GdS
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dargauda

CFR SA utilizează primul utilaj modern achiziționat pentru defrișarea vegetației din zona feroviară



https://mobilitate.eu/cfr-sa-zona-feroviara/

dargauda

Pentru lucrările feroviare executate de CFR SA în regie proprie au fost cumpărate sau sunt pe cale de a fi achiziționate 222 de utilaje noi.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a trecut miercuri în revistă pe pagina sa de Facebook contractele încheiate sau aflate în pregătire care vizează dotarea cu utilaje.

Astfel, au fost făcute investiții în valoare de 67,6 milioane de lei pentru achiziționarea a 36 de utilaje pentru lucrări de reparații capitale (refacție), reparații curente și întreținere a căii ferate, executate în regie proprie cu personalul specializat. Totodată, Comisia Europeană a aprobat o cerere de finanțare în valoare de 201,5 milioane de euro pentru achiziția a două sisteme tehnologice de utilaje pentru lucrări de reparații capitale/modernizare a infrastructurii feroviare (formate din 186 de utilaje).







https://clubferoviar.ro/cfr-sa-in-regie-proprie/

vancouver

#27
https://clubferoviar.ro/cale-ferata-reabilitata/

QuoteMinistrul Transporturilor, Lucian Bode, și directorul general al CFR SA, Ioan Pintea, promit că vom avea 600 km de cale ferată reabilitată pe an, cu noile trenuri de lucru ale companiei de infrastructură. Alături de prim-ministrul Ludovic Orban, cei doi au fost vineri la Pojorâta, în județul Suceava, pe secția de cale ferată 502, unde a avut loc o lucrare demonstrativă de refacție a căii ferate.

"Este o lucrare demonstrativă de refacere a căii ferate care e în stare de degradare. E vorba de o tehnologie care nu a mai fost folosită la noi – un tren de lucru compus din foarte multe utilaje, care are o productivitate de un kilometru pe zi și care ar putea să acopere necesarul de reparații capitale în proporție de 50%. În perioada următoare mai avem în achiziție un tren similar. Alte două sunt în programul de achiziții al Guvernului, mult mai complexe și mult mai costisitoare", a declarat Ioan Pintea, directorul general al Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA.

El a adăugat că Guvernul este în procedură de a achiziționa alte două trenuri, mult mai performante, pentru suma de 200 milioane de euro. "Am pregătit deja Memorandumul pentru aprobarea dezvoltării in cadrul POIM a proiectului de achizitie Sisteme de trenuri de lucru pentru dezvoltarea si modernizarea infrastructurii feroviare, care va fi promovat în Guvern pentru achiziția a două sisteme de lucru in valoare de aprox. 200 milioane de euro și care se află pe traseul de avizare interministerială. Proiectul are aprobarea de principiu a Comisiei Europene pentru includerea la finanțare europeană, insă trebuie să parcurgem toate etapele procedurale. Cu o productivitate de 300 km/an/tren, putem reabilita 600 km de cale ferată pe an. E o adevărată revoluție în domeniul feroviar", a mai spus ministrul Transporturilor.

Pare alt nivel de abordare fata de ce a fost pana acum. Presupun ca pentru a face cu adevarat 600 km/an cu aceste trenuri in regie proprie trebuie alocate si fonduri corespunzatoare.

Daca de ex. se face la anul complet Suceava - Apahida, atunci chiar ar trebui sa vedem repede timpi mai buni pe zona asta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AndreiB

600km pe an ar fi incredibil - as sugera insa sa se concentreze mai mult pe magistrale mai importante si sa gandeasca din perspectiva rutelor intregi, nu a segmentelor. 900 e mult mai critica decat 502.

rota

e campanie electorala, au scapat un 0 in plus  :lol: :lol:
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!